Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Natalie Portman met buik, bron: eonline



quote:vivamila schreef op 05 december 2016 @ 14:15:

[...]



Ze lijkt wat groter en dikker geworden. Oudste zoon is echt een Reese-kopie nu. Zelfde ogen, wenkbrauwen, neus en mond.Ik vind juist de jongste op haar lijken vanwege zijn kin.
Paloma Faith heeft geworpen, geslacht onbekend.



Jimmy Kimmel opnieuw vader(bron nu.nl)



In de uitzending van zijn talkshow waarin hij bevestigde dit jaar de Oscars te presenteren, had Jimmy Kimmel maandagavond nog een nieuwtje. Zijn vrouw Molly McNearney is zwanger van hun tweede kind.

"We hebben de eerste echo gedaan, wat raar is want het voelt alsof je je kind bespioneert", grapte de presentator. Hij vertelde dat het stel niet wil weten of hun tweede kind een jongen of een meisje is. In 2014 werden Kimmel en McNearney ouders van dochter Jane. Kimmel heeft uit een eerder huwelijk ook twee volwassen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 06 december 2016 @ 16:25:

Paloma Faith heeft geworpen, geslacht onbekend.



[afbeelding]oh no
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar niet herkennen zo!
Ronan Keating is aan zijn tweede leg begonnen. Zijn nieuwe vrouw is 3,5 maand zwanger.



https://www.thesun.co.uk/ ... eir-first-child-together/
Alle reacties Link kopieren
Doutzen aan het facetimen met Sunnery en de kinderen



Alle reacties Link kopieren
Mick Jaggers achtste kind is geboren, een jongetje.
Voor mijn gevoel was ze net zwanger.
Hij is 73.... Echt sneu voor dat babietje
quote:ourea schreef op 08 december 2016 @ 19:32:

Hij is 73.... Echt sneu voor dat babietjeDie zal er weinig van mee krijgen. Ik denk niet dat Mick of die relatie nog 15 jaar meegaat namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Die man is al overgrootvader en dan nog zelf aan een baby beginnen.
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 17:30:

Voor mijn gevoel was ze net zwanger.

Ja dat dacht ik ook! Dan zullen ze het wel heel laat naar buiten gebracht hebben.

Zo'n slimme zet van die vrouw om zwanger te raken van een steenrijke vent.... haar kostje is in ieder geval gekocht - voor de rest van haar leven.
Alle reacties Link kopieren
De onlangs geboren zoon van Peter Andre en zijn vrouw Emily heet Theodore James Andre.
Xander de Buisonje en z'n vrouw krijgen een meisje. Via een draagmoeder in de VS. Ik las net dat dat zo'n 100.000 euro kost. Bizar eigenlijk, dat alleen rijke mensen deze mogelijkheid hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dream Kardashian



Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 09 december 2016 @ 18:09:

Xander de Buisonje en z'n vrouw krijgen een meisje. Via een draagmoeder in de VS. Ik las net dat dat zo'n 100.000 euro kost. Bizar eigenlijk, dat alleen rijke mensen deze mogelijkheid hebben.ehh...want het moet in het basispakket?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 09 december 2016 @ 18:09:

Xander de Buisonje en z'n vrouw krijgen een meisje. Via een draagmoeder in de VS. Ik las net dat dat zo'n 100.000 euro kost. Bizar eigenlijk, dat alleen rijke mensen deze mogelijkheid hebben.



In Nederland is het simpelweg verboden. Hier mag je niemand betalen voor verhuren van je lijf voor een baby, of voor het doneren van een orgaan, ei of zaad.



In Amerika verdient een bedrijf goud geld met deze business.
Alle reacties Link kopieren
Poeh een vader van 73..



Mooi kinderen heeft Doutze maar ja wat wil je met die genen. Haar dochter kan zo kindmodel worden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 09 december 2016 @ 20:28:

[...]





In Nederland is het simpelweg verboden. Hier mag je niemand betalen voor verhuren van je lijf voor een baby, of voor het doneren van een orgaan, ei of zaad.



In Amerika verdient een bedrijf goud geld met deze business.Oftewel: minder vermogende mensen kunnen dit ook, maar moeten op zoek naar iemand die het zonder beloning wil doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 09 december 2016 @ 21:46:

[...]





Oftewel: minder vermogende mensen kunnen dit ook, maar moeten op zoek naar iemand die het zonder beloning wil doen.Oftewel: met geld kun je de wet omzeilen en ethische grenzen overschrijden.
quote:absor schreef op 09 december 2016 @ 18:33:

[...]





ehh...want het moet in het basispakket?Nee, tuurlijk niet. Vind het gewoon raar. Zoveel mensen met een onvervulde kinderwens. Zo'n belangrijk iets in je leven... En dat erg rijke mensen dat gewenste kind gewoon kunnen kopen.
Alle reacties Link kopieren
mee eens! Vivamila!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een kwestie is van het leven is niet eerlijk.. Als je heel veel geld hebt kun je ook een orgaan kopen terwijl wij gewoon dood gaan als we geen orgaan krijgen via het donorsysteem. Als je genoeg geld hebt kan bijna alles maar je moet je dan niet teveel aantrekken van de ethische kant van zaken en dat soort flauwekul.



Lijkt me heel onwerkelijk dat iemand aan de andere kant van de oceaan in verwachting is van mijn kind..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven