Thuisblijven tijdens verbouwing?

09-12-2016 08:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Hoe doen jullie dat bij verbouwing van je huis?Neem je vrij van je werk (wat moeilijk word als de verbouwing een paar weken duurt)Vertrouw je de bouwvakkers alleen in je huis?

Blijf je er bij of ga je (zo veel mogelijk)weg vanwege het stof en lawaai?

Geef je je huissleutels aan de bouwvakker of doe je voor je naar je werk gaat de deur voor ze open en trekken ze de deur achter zich dicht als ze klaar zijn?Nare ervaringen met niet thuis zijn en er opeens een stopcontact op de verkeerde plek zit ofzo?En...als je dan toch thuisbent als ze er zijn,voel je je dan ongemakkelijk??
Alle reacties Link kopieren
als je de sleutel afgeeft, dan zou ik het slot vervangen als ze klaar zijn. je weet nooit of hij de sleutel voor een "vriendje" gekopieerd heeft. zo duur is een nieuwe slot inzetten niet in, zeker niet als je het als verbouwingskosten ziet.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je op de laatste dag van de verbouwing?Doe je iets speciaals zo als een biertje of gebak?
quote:Majema schreef op 09 december 2016 @ 15:18:

Wat doe je op de laatste dag van de verbouwing?Doe je iets speciaals zo als een biertje of gebak?

Dat kan, maar dat deed ik ook tussendoor. Als je het alleen op de laatste dag laat aankomen dan hoeft het niet meer. Dat hoort een beetje bij het paaien. Mijn stukadoors zouden gebakken eieren krijgen als ze weer kwamen. Daar hebben ze zich een week op verheugd, op de dag dat ze kwamen werd ook precies de gasleiding verlegd. Toen heb ik iets anders gehaald dat kant en klaar was.



Goede band op bouwen kan nooit kwaad tijdens de verbouwing. (Onze aannemer paste ook gerust even op de slapende baby als ik de andere kinderen naar school bracht. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven