Ex wil terug afspreken

08-12-2016 09:52 29 berichten
Ik ben nu een tweetal maanden uit elkaar met mijn ex, voornamelijk omdat hij geen kinderen meer wou (heeft er al twee bij zijn ex en schrik dat het weer zou fout kunnen lopen). Intussen heeft hij nog een paar maal gebeld en berichtjes gestuurd om te vragen hoe het is. Ik heb zelf tot nu toe het contact kunnen weten afhouden uit zelfbescherming.

Gisteren stuurde hij een bericht om dit weekend eens te gaan eten. Mijn hart zou hier direct willen op in gaan, want ik mis hem en wil hem heel graag terug zien. Maar mijn verstand zegt dat dit geen goed idee is. Ik krijg dan weer hoop dat hij toch van gedachten is veranderd en misschien opnieuw wil proberen, hoewel ik weet dat er weinig kans is dat er iets veranderd is aan de situatie. Ik zou mezelf alleen maar pijnigen. En toch wil ik hem zo graag terug zien!

Wat denken jullie?
quote:elle5460 schreef op 08 december 2016 @ 10:32:

Gewoon het kanaal in.

Nou, inderdaad. Wat een eikel dat hij geen kinderen meer wil.



To, weer gaan afspreken gaat je echt extra hartenzeer opleveren. Die man is echt niet opeens van mening veranderd als het gaat om het willen van kinderen. Ik zou zeggen, cold turkey afkicken van hem. Anders maak je het jezelf onnodig moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
Decembermaand, dan komen alle oude Exen en andere oude scharrels etc. weer even een lijntje uitgooien om te kijken of ze nog iemand kunnen strikken om zo de feestdagen mee door te komen. En in Januari dumpen ze elkaar weer. Of al eerder wanneer een beter lijntje hapt voor de deadline.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Heb hem intussen laten weten dat het voor mij nog te vroeg is om al als vrienden af te spreken, aangezien er toch niets veranderd is (denk ik). Hij heeft hier niet meer op geantwoord. Ergens blijft het in mijn hoofd spoken dat hij toch nog eens wil proberen..Ik weet het, klinkt zielig. Zou ik hem de vraag sturen waarom hij terug wil afspreken? Waarschijnlijk mist hij mij gewoon en wil hij weten hoe het gaat.

Misschien belangrijk om te weten: hij zit (of zat) in een vechtscheiding waardoor hij niet klaar was om verdere stappen, zoals samenwonen, te zetten..
Alle reacties Link kopieren
Vragen kan altijd toch.

Het gaat toch om jou.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven