hij twijfelt.....

05-12-2016 11:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen, ik heb het even lastig...Ik ben 8 jaar single en heb twee kids. Ik ben erg gekwetst door mijn ex. Nu ben ik verliefd geworden op een man en hij ook op mij. Hoe gaaf is dat!! Maar.....hij is net gescheiden en zit in de spagaat qua gevoelens van verliefdheid voor mij en verwerken van zijn scheiding en t verdriet van zijn kids. Ik word er onzeker omdat hij iedere keer in een andere "bui" is. Wat kunnen jullie me aanraden? Dankje wel alvast!
Zoek iemand die weet wat hij wil
Wisselende stemmingen zijn erg vermoeiend.

Hij is er blijkbaar nog niet echt aan toe.

Misschien toch het beste om hem eerst zijn dingen te laten verwerken.

Zoals je het omschrijft in de op zou ik zeggen, laat los, helaas...intussen verder gaan met leven.
Alle reacties Link kopieren
Contact verbreken totdat hij zijn zaakjes op orde heeft. Een relatie met zo'n man in de nasleep van een scheiding is vragen om ellende.
Alle reacties Link kopieren
Hij is er nog niet aan toe. Teveel emoties die nog spelen. Tijd heeft het nodig.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
laat hem tot rust komen, en zie daarna pas verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:hij is net gescheiden en zit in de spagaat qua gevoelens van verliefdheid voor mij en verwerken van zijn scheiding en t verdriet van zijn kids. Ik word er onzeker omdat hij iedere keer in een andere "bui" is. Wat kunnen jullie me aanraden?

Ik zou afstand nemen, maar dan ook écht afstand nemen. Spreek af dat hij contact opneemt als zijn scheiding afgerond is (praktisch gezien, maar ook mentaal). Ben jij dan nog geïnteresseerd? Dan mooi. Zoniet, dan ook goed.



Dus zet hem voor nu uit je hoofd en ga verder met je eigen leven (niet op hem wachten dus). Wie weet komt er nog iets moois uit maar dat zie je dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Hij is net gescheiden, geef hem de tijd om het te verwerken en zijn leven weer op de rit te krijgen. Als je daar nu mee verder gaat, gaat dat sowieso fout
Alle reacties Link kopieren
Heel moeilijk omdat je zo verliefd bent, maar ik zou er niet mee verder gaan. In elk geval niet tot hij zeker weet dat hij er aan toe is.
Alle reacties Link kopieren
Ja, laten gaan.

Hij is er niet aan toe, en dat maakt dat jij op dit moment gewoon een welkome afleiding voor hem bent.

Dit doet hij niet expres, maar er is gewoon geen ruimte voor een echte relatie in zijn leven. Of in zijn hart wat dat betreft.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 05 december 2016 @ 11:38:

Contact verbreken totdat hij zijn zaakjes op orde heeft. Een relatie met zo'n man in de nasleep van een scheiding is vragen om ellende.



Dit!

En niet een klein beetje ellende ook...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Afstand houden. Laat hem eerst maar eens rustig dingen op een rijtje zetten en verwerken. Dat geeft jou de ruimte om je op jezelf, je kinderen en evt. iemand anders te richten. Met hem gaat 't hem in ieder geval niet worden. Nu niet, tenminste.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 05 december 2016 @ 11:41:

Hij is net gescheiden, geef hem de tijd om het te verwerken en zijn leven weer op de rit te krijgen. Als je daar nu mee verder gaat, gaat dat sowieso foutDit
Niet mee verder gaan. Je raakt gekwetst.
Ruimte is het enige wat ik je kan aanraden. Wanneer jullie echt gek op elkaar zijn, komt het vanzelf goed....deze fase (twijfel verwerking, kinderen) heeft hier bijna 5 maanden geduurd en nog doen we het heel rustig aan. Kinderen zijn er (nog) niet bij betrokken en dit zal ook nog een paar maanden duren. Eind van de maand zijn we weer een paar dagen samen...rustig aan! Niet teveel er bovenop zitten...
Wat is net gescheiden trouwens, lees ik nu pas ;)....bij ons beiden al wel jaren....en hoe oud zijn de kinderen....dat is wel een verschil wat kan uitmaken of je jezelf niet alleen maar kwetst....
Kijk het gewoon even een tijdje aan. Misschien is het niet 'de ware'?
Ik ben ook twee maanden uit een relatie met een gescheiden man. Hij was wel al meer dan 1,5 jaar gescheiden, maar had de scheiding totaal nog niet verwerkt. Ik heb de fout gemaakt het teveel willen pushen en dat heeft alleen maar een averechts effect. Idd, ruimte geven dus tot hij zijn scheiding een plaats heeft kunnen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven