Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Storm. Geplande date heb ik maar afgezegd, dan liever niet.



Tuurlijk is het de verdienmodule het gebruikersgedrag analyseren en verpatsen. Linkernier haha



Jempo, opties op? Woon je erg landelijk?

Ik zou meer foto's via whatssapp vragen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 08 december 2016 @ 19:54:



Mats, jij had wel pech, maar ach iig even leuk gechat en on the bright side; ze zei uiteindelijk eerlijk hoe het zat. Niet leuk, niet helemaal fair, maar het had veel erger kunnen worden. Hoop ook voor jou dat je gauw een echte leuke dame tegen het lijf loopt.



Dank je!

Voor nu maar weer even kalm aan, dit weekend wel met een vriendin een hapje eten.

Platonisch maar daarom niet minder gezellig.
quote:Jempo schreef op 08 december 2016 @ 20:22:

[...]





Ik ben ook wel benieuwd wat het "mysterie" achter tinder is. Ook zoiets: Toen ik weer single was en tinder had geïnstalleerd kwam ik in het begin steeds de vrienden van m'n ex tegen op tinder... zij hadden mij in elk geval zeker weten niet geliked... héél apart Tinder weet dus veel meer over mij dan ik dacht.



Dat komt doordat Tinder gelinkt is aan Facebook Niks mysterieus aan. Ik heb daarom ook een anoniem account aangemaakt speciaal voor TInder, anders had ik me niet eens aangemeld.



Oh en over onduidelijke foto´s gesproken: mannen met donkere zonnebrillen gaan (gingen ) bij mij meteen naar links. Dat vind ik altijd zoiets sufs. Je wilt toch zien hoe iemand uit zijn ogen kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om jullie belevenissen te lezen



Ik heb weer een toffe avond gehad. Met kerst gaan we samen tijd doorbrengen. Ben wel een beetje geschrokken, ICT-er dacht dat ik bedoelde om familie te ontmoeten. Toen kwam er een heel verhaal uit dat zijn moeder nogal een figuur apart is en dat het beter was om nog te wachten. Aan de andere kant, hij wil (als ik het fijn zou vinden) wel mee naar mijn familie.



@mats een beetje bijgekomen? Wat een rotstreek van die vrouw.



Ik heb wel eens een artikel gelezen over de analyse van minder, ga eens kijken of ik dat kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 08 december 2016 @ 20:18:





Heb met één man afgesproken dat we binnenkort eens een drankje gaan doen. Hij heeft alleen een hele onduidelijke foto... hij staat op die foto te koken, met hoofd naar beneden dus. Een man die kookt is altijd positief natuurlijk, maargoed straks is het m'n type helemaal niet. Hebben jullie weleens een tinderdate om extra foto's gevraagd? En is dat raar als ik dat vraag?Zou ik wel doen. Ik vind het gewoon niet leuk als een ander wél van mij alles kan zien, maar dat andersom niet wil. Ik ben daar ook wel hard in in mijn oordeel. Als ik de ander niet kan zien gaat hij naar links.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@jempo dat kun je gewoon vragen. Doen mannen ook vaak genoeg! Ik zou wel iemands gezicht hebben willen zien voordat ik er mee op date ga.
Alle reacties Link kopieren
artikel over tinder:



http://www.ximagazine.nl/ ... mes-je-dates-beinvloeden/
quote:Stormkraft schreef op 08 december 2016 @ 19:54:

Treez, wat schrok ik toen ik jouw bericht las, ik was heerlijk (stilletjes van op afstand) mee aan het genieten en dan ineens dit. Blegh. Kut.

Heb je al iets anders leuks op de planning om hem te vergeten ?



Ja, date zondag. Intussen leuk contact. Gisteren voor het eerst gebeld. Ging eventjes vlot en dan kreeg ik een wrang gevoel waardoor ik het gesprek heb afgekapt want wist niks meer te zeggen.

'Ex' was erg knap, welbespraakt, charmant, heerlijke (telefoon)stem, never a dull moment... Het type man waar ik normaal in een grote boog omheen wandel.

En deze man is zo 'gewoon'. Daar werd ik op dat moment heel hard op gewezen. Hoe bijzonder 'ex' was. Maar deze gewone man is verdorie het type dat ik eigenlijk wil, waar je het verst mee komt, iets kan mee opbouwen en kan vertrouwen.

Weet niet of ik hier goed aan doe, wil absoluut niet gaan vergelijken, doe ik normaal gezien ook nooit.

Hoop dat zondag zo leuk is dat alle gemis verdwijnt. Hij ziet het absoluut heel erg zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nou veel plezier alvast Treeze!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 09 december 2016 @ 10:53:

artikel over tinder:



http://www.ximagazine.nl/ ... mes-je-dates-beinvloeden/Bedankt, wat een eye opener.
Het verbaast me niks, dat Tinder invloed uitoefent op wie er in je schermpje verschijnt. Het is en blijft gratis natuurlijk, dat is ook niet voor niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 09 december 2016 @ 08:42:

Leuk om jullie belevenissen te lezen



Ik heb weer een toffe avond gehad. Met kerst gaan we samen tijd doorbrengen. Ben wel een beetje geschrokken, ICT-er dacht dat ik bedoelde om familie te ontmoeten. Toen kwam er een heel verhaal uit dat zijn moeder nogal een figuur apart is en dat het beter was om nog te wachten. Aan de andere kant, hij wil (als ik het fijn zou vinden) wel mee naar mijn familie.



@mats een beetje bijgekomen? Wat een rotstreek van die vrouw. .



Zie! hij wil tijd met je doorbrengen.

Is dat puntje ook weer opgelost... niet zo druk maken, komt allemaal goed.

Niet schrikken, wees blij dat hij jou juist met kerst ergens voor heeft weten te behoeden!

Fijne kerst alvast samen.



Oh, nou ik heb er geen levensbedreigende aandoening aan over gehouden hoor.

Leuk was anders maar het is het einde van de wereld niet.

Uitschijten en er komt wel weer een volgende mogelijkheid, het is graag of niet met oprechte interesse.
Alle reacties Link kopieren
dank voor link naar dat artikel en melden jullie iets over opleidingsniveau in je profieltekst?

Had laatst een date, erg gezellig maar hij is net 7 weken single (relatie van 3 jaar). Rebound zou ik zeggen, maar wil ik dat ook wel echt? Al die stomme vragen nu in mijn kop..ik ga gewoon een volgende ontmoeting voorstellen.
Het voelt nu heel erg alsof ik mijn grenzen heel duidelijk moet gaan aangeven.
Misschien moet ik gewoon superblij zijn met zo'n man. Ik kan het gewoon niet helpen dat die benauwde gevoelens die ik altijd heb weer gaan opspelen. En dat wil ik dit keer echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjeee schreef op 08 december 2016 @ 20:56:

Jempo, opties op? Woon je erg landelijk?



Ja dat wel, ik woon ong. 12 km van de grote stad af. Maar heb 'm nu op 19 km staan... dus dan zou ik toch wel meer moeten hebben lijkt me?

Maar ik lees nu dat artikel wat hier geplaatst is.



"Als je veel Tindert en veel mensen liket, krijg je meer en leukere keuzes voorgeschoteld, uiteraard is dit volgens de categorisaties van de Tinder algoritmes. In een test van twee gebruikers die naast elkaar op het terras zaten met dezelfde Tinderinstellingen gebeurde het volgende: na 10 swipes had de fervente gebruiker nog meer keuzes; de gebruiker die de app maar één keer eerder had gebruikt kreeg na 10 swipes de melding dat er geen matches meer in de buurt waren."



Juist, dan is dat het dus. Ik ben vrij kritisch wie ik naar rechts swipe. Ik speel het spelletje niet zoals tinder graag zou willen
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 09 december 2016 @ 08:46:

[...]

Zou ik wel doen. Ik vind het gewoon niet leuk als een ander wél van mij alles kan zien, maar dat andersom niet wil. Ik ben daar ook wel hard in in mijn oordeel. Als ik de ander niet kan zien gaat hij naar links.



Je hebt een punt... dit vage gedoe past ook helemaal niet bij me. Hij lijkt me ook niet erg geïnteresseerd, zegt met graag te willen leren kennen maar heeft nooit tijd om een drankje te doen.



Hij stuurde dat hij vanavond misschien de stad in gaat met vrienden en dat we elkaar dan misschien wel zien. Ik zei dat ik vanavond moest werken, maar dat ik misschien daarna nog wel de stad in ga. Daar heeft 'ie niet meer op gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zowieso schreef op 10 december 2016 @ 11:43:

dank voor link naar dat artikel en melden jullie iets over opleidingsniveau in je profieltekst?

Had laatst een date, erg gezellig maar hij is net 7 weken single (relatie van 3 jaar). Rebound zou ik zeggen, maar wil ik dat ook wel echt? Al die stomme vragen nu in mijn kop..ik ga gewoon een volgende ontmoeting voorstellen.



Opleidingsniveau zegt me niet zoveel, maar wil wel direct weten wat iemand doet. Vind een gepassioneerde bakker leuker dan een advocaat die elke ochtend met tegenzin in de auto stapt.



En van die date, dat ligt er helemaal aan hoe hij daar zit. Het kan wel 7 weken uit zijn, maar misschien had hij al heel lang geen gevoelens meer en/of is er al een rouwproces aan vooraf gegaan. Ik was na een aantal weken na m'n verbroken relatie ook alweer aan het daten hoor. No way dat ik dan een leuke man had laten lopen, omdat ik nog verdriet had. Wat mij betreft kan dat prima.
Alle reacties Link kopieren
@greenbean oh bah wat een afknapper... zou het afkappen hoor. Als hij nu al zo obsessief met je bezig is dan zou hij dat bij elke vrouw doen dus, zou mijn conclusie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook na 8 weken weer gaan daten. Kan prima denk ik. Let op wel op dat je geen rebound wordt, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Geeenbean; dit ligt niet aan jou hoor... Dat kusje als je elkaar morgen weer ziet en die roos brengen op die plek.... Nee. Zou voor mij ook raar en niet goed voelen. En in tegenstelling tot jou heb ik dat gevoel helemaal niet zo snel!!
quote:Treezebees schreef op 09 december 2016 @ 11:16:

[...]



Ja, date zondag. Intussen leuk contact. Gisteren voor het eerst gebeld. Ging eventjes vlot en dan kreeg ik een wrang gevoel waardoor ik het gesprek heb afgekapt want wist niks meer te zeggen.

'Ex' was erg knap, welbespraakt, charmant, heerlijke (telefoon)stem, never a dull moment... Het type man waar ik normaal in een grote boog omheen wandel.

En deze man is zo 'gewoon'. Daar werd ik op dat moment heel hard op gewezen. Hoe bijzonder 'ex' was. Maar deze gewone man is verdorie het type dat ik eigenlijk wil, waar je het verst mee komt, iets kan mee opbouwen en kan vertrouwen.

Weet niet of ik hier goed aan doe, wil absoluut niet gaan vergelijken, doe ik normaal gezien ook nooit.

Hoop dat zondag zo leuk is dat alle gemis verdwijnt. Hij ziet het absoluut heel erg zitten.Auwtsj ja dat is pijnlijk dat dat vergelijken dan ongewild toch meteen gebeurt in je koppie... anyway, hoop ik dat je morgen veel plezier hebt tijdens de date en dat het een leukerd blijkt.
quote:Jempo schreef op 10 december 2016 @ 15:07:

@greenbean oh bah wat een afknapper... zou het afkappen hoor. Als hij nu al zo obsessief met je bezig is dan zou hij dat bij elke vrouw doen dus, zou mijn conclusie zijn.



Wat een rare conclusie. Dat zegt meer over jou. Wie weet is geeenbean wel echt helemaal supergeweldig en is hij zo swept off his feet dat hij het niet kan helpen....

zeker als greenbean altijd benauwd voelt, dat zegt dan ook wel wat over haar.

Maar duidelijk grenzen moeten stellen lijkt me ook niet zo heel leuk. Denk dat hij haar leuker vindt dan zij hem.
Dat is nu helemaal wat ik wil (en geloof het of niet 'ex' was zo!), een man die me moeilijk kan missen, graag bij me is, me verwent met kleine attenties.... Zonder verstikkend, jaloers en obsessief te zijn uiteraard.

Als je het verstikkend en als 'erover' ervaart is het gevoel waarschijnlijk niet wederzijds.
Maar wanneer is het dan te obsessief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven