Mode & Beauty alle pijlers

Zucht, ik wil deze...

07-12-2016 14:53 174 berichten








Maar ja veel te duur uiteraard. Maar... wél in mijn maat!



En deze zijn ook gaaf:







Alle reacties Link kopieren
Hier zit misschien nog wat leuks tussen: De rode schoentjes
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik ben gek op schoenen en door jullie!!!! ben ik weer gaan kijken en nu ben ik verliefd.



http://www.mytheresa.com/ ... m_medium=affiliate.cj.int?utm_source=affiliate&utm_medium=affiliate.cj.int
Alle reacties Link kopieren
Erg leuke laarsjes geronimo! Hahaha, wat krijg jij van jezelf deze kerst?
quote:slekire schreef op 08 december 2016 @ 21:42:

Erg leuke laarsjes geronimo! Hahaha, wat krijg jij van jezelf deze kerst? Dat hangt er vanaf, wat brengt een linker nier op tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt replica optie van deze schoenen, misschien is dat een (schamele) troost?
quote:swifty schreef op 09 december 2016 @ 01:24:

Je hebt replica optie van deze schoenen, misschien is dat een (schamele) troost?Dat weet ik, maar is voor mij geen optie. Op de site van CL staat ook een stukje over "Stop Fake", en daar hebben ze helemaal gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geronimo2 schreef op 08 december 2016 @ 21:31:

Ik ben gek op schoenen en door jullie!!!! ben ik weer gaan kijken en nu ben ik verliefd.



http://www.mytheresa.com/ ... m_medium=affiliate.cj.int?utm_source=affiliate&utm_medium=affiliate.cj.intNiet mijn kleur, wow wel hele mooie schoenen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Geronimo2 schreef op 08 december 2016 @ 21:31:

Ik ben gek op schoenen en door jullie!!!! ben ik weer gaan kijken en nu ben ik verliefd.



http://www.mytheresa.com/ ... m_medium=affiliate.cj.int?utm_source=affiliate&utm_medium=affiliate.cj.intEn dat zijn kwalitatief ook nog eens erg goede schoenen met een hele goede leest.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwe_emmer schreef op 09 december 2016 @ 16:34:

[...]



En dat zijn kwalitatief ook nog eens erg goede schoenen met een hele goede leest.Klopt en de hak is heel stabiel. Zitten als pantoffeltjes net als de Shie Mihara's.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Weet iemand misschien of het nog wordt aangevuld als je maat op de site van Louboutin uitverkocht is?
quote:Geronimo2 schreef op 08 december 2016 @ 21:31:

Ik ben gek op schoenen en door jullie!!!! ben ik weer gaan kijken en nu ben ik verliefd.



http://www.mytheresa.com/ ... m_medium=affiliate.cj.int?utm_source=affiliate&utm_medium=affiliate.cj.intohh wat leuk! Ietsje lager en ja, graag! Liefste ook in groen erbij :-) Maar ik zou niet zoveel geld uitgeven voor schoenen. En daarbij, ik loop zo in een jaar schoenen af.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze een beetje "uit". In 2010/2011 waren deze laarsjes heel erg in met die plateau. Beetje oude collectie van loubitin zelfs Victoria Beckham loopt niet meer met dit model rond.
quote:Oudblond schreef op 07 december 2016 @ 18:25:

[...]



Google eens op ' schoenen Maxima' en 'schoenen Mathilde'. Het ene plateau na de andere hoge hak en zelfs overknees komen bij beiden voorbij. Maar zij hebben - net als ik - geen last van smaak, klasse of stijl blijkbaar.Gedaan, ik zie mooie elegante schoenen voorbijkomen. En dat vind ik niet van de laarzen in de OP. Ik vind ze lomp, niet mooi.
quote:heleboelnummers schreef op 07 december 2016 @ 21:33:

Budget optieSjezus, wat treurig.
quote:swifty schreef op 09 december 2016 @ 19:52:

[...]





ohh wat leuk! Ietsje lager en ja, graag! Liefste ook in groen erbij :-) Maar ik zou niet zoveel geld uitgeven voor schoenen. En daarbij, ik loop zo in een jaar schoenen af.Dat is toch de reden waarom je minsten 50 paar schoenen moet hebben, de afwisseling maakt dat ze niet slijten. In de praktijk loop je natuurlijk gewoon elke dag op je afgetrapte gympen want die zitten zo lekker
quote:Rzm schreef op 09 december 2016 @ 20:40:

Ik vind ze een beetje "uit". In 2010/2011 waren deze laarsjes heel erg in met die plateau. Beetje oude collectie van loubitin zelfs Victoria Beckham loopt niet meer met dit model rond.Je denkt dat ik me daar iets van aantrek?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie er ook het probleem niet van dat victoria beckham er niet op loopt!
Alle reacties Link kopieren
meh, hou niet zo van punt neuzen, iemand ook fan van Steve Madden?
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 10 december 2016 @ 22:15:

meh, hou niet zo van punt neuzen, iemand ook fan van Steve Madden?Ik heb even gekeken maar ik ga gewoon niet echt zuchten van zulke schoenen. Ze zijn gewoon leuk maar ik ga er niet van kwijlen. Dit zijn schoenen waar ik van ga kwijlen https://nl.pinterest.com/pin/251075747954534531/
En dan vertel je je moeder dat je een paar van je (lage) hakken verkoopt - ik heb nog niet eens gezegd dat ik Louboutin's wil kopen en dat ik daarvoor aan het sparen ben - en dan is haar antwoord: "Geen nieuwe hakken meer kopen hè". Zucht... Waarom denkt zij nog steeds iets te kunnen bepalen voor mij?! Mag ik geeveedee zélf bepalen óf en wat voor schoenen ik koop?! Djiezus!
Sorry, maar dit is echt zó'n enorme irritatie van mij...
Mensen die kwijlen van schoenen.
quote:Carabosse schreef op 11 december 2016 @ 14:36:

Mensen die kwijlen van schoenen. Waar ga jij van kwijlen?
Het komt bij mij trouwens omdat ik aan het veranderen ben. Als je mij vroeger had gezegd dat ik ooit op hakken zou lopen en dat ik zou gaan sparen voor Louboutin's, had ik onder tafel gelegen van het lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven