Lijf & Lijn alle pijlers

Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel)

15-08-2016 20:07 2970 berichten
In verband met overgang beheer van de tabel een nieuw topic.

Dit topic is oorspronkelijk geopend in januari 2016 voor lotgenoten die 25 kilo of meer af willen/moeten vallen en deel 2 is in maart gestart. In dit topic vallen we op een gezonde en blijvende manier af door verandering van eetgewoontes.



De oude topics vind je hier en hier.



De afvallers:

Wijzigingen graag doorgeven via PB aan forumbezoeker samenflinkafvallen. Dit account wordt gezamenlijk beheerd door single1985, Misfit23 en Izzy_ zodat de continuïteit gewaarborgd is. Een maand geen gewicht doorgeven betekent dat je van de lijst wordt gehaald, zodat het hier overzichtelijk en up to date blijft.



Format voor doorgeven updates:

Nickname:

Huidig gewicht:

Afgevallen deze week (voor wie dat in de tabel wil hebben):

Totaal afgevallen sinds start:

Datum update:



NicknameLftLengteGestartStartgewHuidigStreefWeekTotaalUpdateAmmenooitniet231,6611379,377-33,718-02Belle1984321,6723-04-2016100,991,970-0,28,603-03Goal2016311,6815-10-201598,477.770,5-0,520,603-03Iselin331,7823-03-201595,566.863,5-1,628,703-03Izzy_511,7320-02-201692,563,162,5-29,404-03Ladi351,7009-01-2017116112723,04,021-01Lalameme22-05-02-2017102,4102,480--05-02Miesje_2015241,6701-01-2017106,2105.597,6-0,727-02miniMe3331,7007-02-2017118-80--07-02Misfit23241,7201-09-201510683,070+0,623,010-01Okewatnu311,6927-12-2016118,2107,975510,320-01Piony291,7601-01-201611780,870-36,226-02saartje007401,7002-01-201711099.470-10,614-02single1985311,6819-12-2015133,7109.299024,504-03sterrenkijker421,7812-07-2016123,6113,698,6+2.31001-03Takkentrol451,7101-01-2017107,1102,580-4,611-02vevana311,6215-01-2016100,768,5651,532,220-02



Er zijn nog genoeg plekjes in de tabel vrij dus wil jij ook 25kg of meer afvallen wees welkom
Queen je staat er bij bedankt voor het door geven



Vevana lees even je pb als je dit bericht ziet



Goal waarom schamen? Kom op zeg soms gaat het goed soms gaat het slecht wees eerlijk naar jezelf en stop met verstoppertje spelen. En ja ik zit nu ook aan de chocotofs gewoon omdat ik dat lekker vind.



Hier komt ook een uitdagingen week aan, morgen uit eten, zondag verjaardag en maandag kerstborrel oef.........



Mensen kom op samen staan we sterk en kunnen we die december maand aan en dat in januari weer knallen!!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk single! Deze maand rustig aan en januari knallen



Happy birthday goal!



Ammenooitniet: Hoe gaat het recuperen van de operatie?



En ik mis marels! Schrijf je wel nog mee?



Fijn weekend allemaal!
She Believed she could, so she did.
Alle reacties Link kopieren
@Goal, die belofte staat! Jaloers zijn of je daarvoor schamen is nergens voor nodig. We gaan allemaal met ups en downs.



@Izzy, wat schattig van die leverancier. Erg leuk!



@Queenchubs, welkom!



@Belle, het herstel gaat (nog) niet zo goed. Gister even schrikken zelfs, maar dat is goed gekomen.



Nou.. voeg daaraan toe dat vriendlief praktisch dubbele diensten draait en het eten gaat ook niet helemaal lekker. Als in: broodje voor de lunch, iets te veel honing door de thee, erg weinig groente. Ben bang dat ik het er even mee moet doen.
-
Gelijke stand deze week ik vind het prima
Mooi zo.
Prima toch Single.



Ammenooiniet: soms gaat het gewoon even niet. Ook fijn als je daar een beetje relaxed mee om kan gaan. Balen dat het herstel een beetje tegenzit, hopelijk gaat het snel wat beter.



Goal maak er een gezellig feestje vandaag en eet wat lekkers. Je viert je verjaardag maar een keer per jaar dat maakt het verschil niet in kilo´s.
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet: Oei, schrikken van het herstel? Alles ok? Niet makkelijk om dan voor jezelf te zorgen, als je vriend zoveel dubbele diensten heeft. Hopelijk is dit maar tijdelijk .



Single: Yeeeehhhhh voor gelijke stand



Al goed gevierd Goal? Er wel van genieten, he?



Hier bezig met kerstboom zetten terwijl er kerstmuziek draait, instant gezelligheid Staat de kerstboom bij jullie ook al?
She Believed she could, so she did.
Jeuj, de 25 kilo mijlpaal is bereikt!



Ik doe niet aan kerstbomen in verband met katten. Daarnaast was kerst vroeger verschrikkelijk, dus ik heb er niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch Izzy!

Snap je dat je geen kerstboom zet met katten. Ik vind de filmpjes van katten in een kerstboom echt hilarisch https://www.youtube.com/watch?v=5pjSLjMm7nk

Heb zelf niet veel met Kerst groot vieren met familie, dat was vroeger ook altijd afzien. 24/12 vieren we heel klein en 25/12 gaan we naar de Efteling

Maar de kerstboom zetten we wel ieder jaar en ben stiekem helemaal verzot op kerstmuziek



Hier is er 0.5 kg vanaf! Had ik echt niet verwacht! Tijd voor een vreugdedansje
She Believed she could, so she did.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak en op welke dag/dagen jullie je?! Ik ben altijd geneigd om me dagelijks te wegen, terwijl dat echt niet motiveerd! Nu probeer ik me elke vrijdagochtend te wegen.
Joehoe Belle! En dank je. Zo ziet het er inderdaad uit als je een boom zet bij katten. Op eerste kerstdag ga ik overigens naar vrienden, wij waren jaren elkaars excuus voor de familie en dat is een mooie traditie geworden.



Ik weeg me wel dagelijks, die neiging had ik al met m'n vorige weegschaal, maar met m'n huidige "slimme" weegschaal wordt dat zelfs gestilmuleerd door de app die erbij hoort.
Gefelicteerd Izzy



Belle wat goed



Ik weeg mij 1 keer per week iedere dag wegen heb ik nooit de behoefte aan gehad liefst weeg ik nog minder doe dat soms maar dat kan ook verkeerd uit pakken.



Hier wel een mini kerstboom maar die ligt vaker om dan dat die staat door de katten



Ik heb familie verplichtingen met kerst



Overegens heb ik gisteren weer een grens verlegd en wandeling van 18.5 km volbracht. Nu wel spierpijn
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg bijna dagelijks, weet dat het niet altijd positief uitpakt maar hoop toch iedere dag dat er weer wat van af is.

En ik word iedere dag met de neus op de feiten gedrukt waardoor ik minder foute keuzes maak met eten.

Vanmorgen naar de sportschool geweest, eerst een half uur cardio en daarna aqua-aerobics.

Ik ben weer begonnen met calorieen bijhouden in de app. Nu ik weet dat ik zwaarder ben dan gedacht wil ik nog 5-10kg afvallen.

En met behulp van de app ben je bewuster van wat je eet. Bij mij werkt dit in elk geval zo.



Gefeliciteerd Izzy met de -25kg!

Fijne zondag allemaal!
Izzy, wat goed!!



Fijn Belle als er toch weer wat af is.



@Queenchubs: ik weeg me vrijdag- en maandagmorgen. Oorspronkelijk alleen maandagmorgen, maar ik merkte dat ik in het weekend wat te vaak foute keuzes maakt onder het mom het is toch weekend. Daarom nu ook op vrijdag om me scherp te houden



Hier heb ik de eerste kerstfrutsels al te voorschijn gehaald.

De boom hakken we pas de 23e en die staat dan tot de 6e januari. Alle kadootjes zijn gekocht en de meeste kerstkaartjes geschreven. Vanmiddag inpakken met een gezellig kerstmuziekje op de achtergrond en de laatste kaartjes schrijven.

Het enige wat dan nog moet gebeuren is het bakken van kerstkoekjes en het maken van verse worst, maar dat komt volgend weekend wel.

Kerst is hier belangrijk! Ik ben tot nu toe zo ontspannen dat ik mezelf al een paar keer heb afgevraagd of ik niet iets heel belangrijks vergeet? Tot nu toe heb ik in ieder geval het gevoel op schema te liggen, da´s andere jaren wel eens anders geweest.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst bedankt voor alle steun hier, erg fijn



@Izzy, gefeliciteerd! Een hele prestatie, echt iets om trots op te zijn.



@Belle, knap van je. -0.5 is best veel!



@Queenchubs, soms elke dag, soms eens in de paar dagen, maar ik hou wel altijd vast aan hetzelfde moment: in de ochtend. Doe vooral wat goed voor je voelt.



@Single, je hebt een mooi eind gewandeld! Voelt vast goed.



@Sterrenkijker, dat klinkt als een hele onderneming, maar wel erg gezellig.



Hier nog geen kerstboom, weet ook niet of die er gaat komen dit jaar. Vind het wel altijd super leuk!



Gister de Stevia uitgeprobeerd, had een enorme mok gemaakt en daar drie druppels in gedaan. Net iets te weinig, maar zover ik kon proeven was het wel erg lekker! Vanochtend toch weer blij, weegschaal gaf 86.6 aan, die 85 komt in zicht.
-
Alle reacties Link kopieren
& Iemand opperde het al, maar hier wordt Marels ook gemist!
-
Marels lees ik wel in een ander topic die zal vanzelf hier ook wel weer voorbij komen dwarrelen
dank jullie wel!

vandaag dan echt jarig, 32 jaartjes alweer!

en inderdaad gewoon gevierd gisteren.

Met een hapje en een drankje.

was gezellig en goed vol te houden voor mij.



vannacht de oudste van 4 wakker, overgeven en al.. (zal wel teveel gesnoept hebben, als ik er niet op Let stoppen opa's en oma's altijd wat extra toe haha) maar daar stonden we dus midden in de nacht onder de douchen en het bed te verschonen.

een gedeelte van mijn verjaardagscadeau van mijn man was dat ik daarvoor vanochtend mocht uitslapen! heerlijk!!!



vandaag nog even gesport en toen was alle energie wel weg. Dus vanmiddag helemaal niets gedaan!



ik kan er weer met vol goede moed tegenaan! de kerstdagen zelf sla ik over met opletten op eten, maar de dagen ervoor en erna ga ik dat weer beter doen! dank jullie wel meiden!!!!!
Alle reacties Link kopieren
He goal: Wat een positieve post. Jammer dat je kinderen ziek zijn geworden. Je klinkt echt heel gemotiveerd. Goede instelling om rond de feestdagen op te letten en van de feestdagen zelf te genieten.



Single: Hihi kan mij zo voostellen dat je kerstboom vaak omvalt met katten. Zolang er geen breekbare spullen inzit, kan het toch geen kwaad? Super dat je je grens weer verlegd hebt. 18,5 km is veel!



Izzy: Heerlijk kerst vieren met je beste vriendin.



Queenchub: Ik weeg mij max twee keer per week. Vaker werkt bij mij demotiverend.



Super ammenooitniet: Dat die 85 steeds meer in de buurt komt.



Sterrenkijker: Wauw wat komt er veel bij kerst kijken bij jullie. Lekker dat je er zo relax bij bent.



Hier een bh probleempje. Die worden te groot en met name de beugels zitten nu in mijn oksel te porren. Herkenbaar? Wilde wachten met bh kopen tot mijn streefgewicht omdat ik altijd vrij prijzige koop.
She Believed she could, so she did.
Mijn BH's zijn dezelfde maat gebleven (maar goed ook, B). Denk dat daar om te beginnen al weinig vet zat.
Alle reacties Link kopieren
Izzy: gefeliciteerd met de -25kg!



Belle: fijn dat er toch een halve kilo af is!



Goal: fijne verjaardag nog! Klinkt alsof je er van genoten hebt.



Hier gaat het helemaal mis... ben echt "off the wagon", zo voelt het toch.

Vrijdagavond zat ik onverwachts alleen thuis (nu ja, op m'n slapende kinderen na dan :-)) en dat vond ik zo zielig voor mezelf dat ik een halve zak chips leeg at. De andere helft heb ik zaterdag op gegeten. Gisteren ook nog drie truffels. Ook nog 3 glazen wijn dit weekend.

Echt, whyyyy? Ik ben ZO blij dat alle chips/nootjes die overbleven van het verjaardagsfeest zo goed als op zijn.

Ook weer niet naar de BBB geweest (we hadden een logee, en wou m'n vriend niet met 4 kinderen laten zitten op zondagochtend).



Moet echt proberen nog twee weken netjes te eten, anders wordt het eindresultaat van de maand december een ramp.
Net op de weegschaal gestaan. Resultaat een onsje minder.

Ik ben er tevreden mee. Nadat ik ziek was woog ik 111, maar daar kwamen natuurlijk weer wat onsjes bij na een paar dagen. Nu zit ik net onder de 111 en heb zelfs stiekeme hoop dat onder de 110 mogeljk moet zijn voor het eind van het jaar. We gaan het zien!

Deze week gelukkig maar 1 (vr)eetfeestje.
Gewichtsverlies tijdens een griepje o.i.d. is zelden blijvend inderdaad. Ik help je hopen dat je onder de 110 uitkomt.



O jee vevana .... wat ik meestal doe, is weggooien wat over is. Daar heb je één sterk moment voor nodig en dan kun je zwakke momenten hebben wat je wilt, maar je kunt er niet aan toegeven. Hopelijk valt het mee eind van de maand (je bent zo goed bezig, houd vol!).
Alle reacties Link kopieren
We hadden nog zoveel over... ik heb een deel uitgedeeld op het feestje. Zo van: hier, neem dit maar mee, anders eet ik alles zelf op!

Maar mijn vriend vond dat dus NIET grappig. Want ja: hij mag toch nog wel snaaien??

Met als resultaat: toch nog 4 zakken chips en 2 zakken nootjes mee naar huis. Pfft...



Sterrenkijker: dat valt inderdaad mee dan!!
Ik ben zoooo blij dat ik alleen woon, het maakt lijnen zoveel makkelijker. Collega zei het vorige week nog, haar man had twee chocoladeletters meegenomen, ondanks haar nadrukkelijk verzoek om er geen te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven