Leuke monteur

09-12-2016 19:14 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed.. Ik heb een heel puberaal 'probleem'.



Sinds een tijdje zijn er verschillende klussers bezig in de flat waarin ik woon. Er wordt echt van alles vervangen en gerepareerd in een paar weken tijd; van kozijnen tot cv-ketels. Ze zijn deze week bezig geweest op 'mijn' rijtje en ik heb maandag een enorm leuke monteur ontmoet. Hij is een volledige dag in mijn huis bezig geweest (met collega's) en we hadden direct een klik qua humor. Met de andere mannen was het heel kort en zakelijk: 'in deze kamer moet je zijn, 10 uur koffie, werk ze!', maar met hem kletste ik regelmatig even.



Woensdag kwam de monteur in kwestie even langs voor een controle, wéér gezellig en toen met z'n tweetjes in de pauze kort wat gedronken en gekletst. Sinds die woensdag kijkt hij eigenlijk altijd naar binnen als hij langs mijn huis loopt en zwaait/glimlacht dan. Zelfs als hij bij een huis vrij ver op het rijtje naar binnen loopt kijkt hij van afstand even opzij naar mijn keuken.



En nu het voor de hand liggende probleem! Pas na die gezellige maandag en woensdag besef ik dat ik hem echt een leuke man vind, maar de kans is groot dat ze komende week of na komende week klaar zijn in de flat. De kans is daarnaast zeker aanwezig dat hij helemaal niet meer in mijn huis hoeft te zijn. Ik wil hier iets mee, maar hóe en wát? Ik weet dat hij single is en ik denk door te hebben dat hij me ook wel interessant vindt, maar.. Hij is continu aan het werk bij huizen en ik zie hem nu waarschijnlijk niet meer alleen, dus om hem nou mee uit te vragen/zijn telefoonnummer te vragen waar allerlei andere monteurs en bouwvakkers omheen lopen.. Maakt me toch wel onzeker.



Ik weet zijn naam, maar hij heeft geen Facebook of andere social media waarop ik hem privé kan aanspreken. Hij woont ook niet heel dichtbij en hij gaat eigenlijk nooit op stap, dus hem ergens tegenkomen gaat ook niet snel. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Voel me echt een aanstellerig klein kind nu, maar ik weet het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic...maar zit je nu te dubbelnicken? Maakt niet uit hoor...maar misschien wilde je je eigen nick geheim houden?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als mijn ex
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Ohh leuk! Wie weet to!

En duopennoti wat grappig dat jij een vergelijkbaar (succes)verhaal hebt!



Spannend joh
Alle reacties Link kopieren
Succes in ieder geval! Spannend, maar wie niet waagt...
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 09 december 2016 @ 22:50:

Leuk topic...maar zit je nu te dubbelnicken? Maakt niet uit hoor...maar misschien wilde je je eigen nick geheim houden?Verschillende vriendinnen en mijn moeder weten mijn nick, dit was voor mij even iets te persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, het klinkt wederzijds. Zoals hier al aangeven is zou ik een briefje geven of proberen om hem binnen te vragen. Ben benieuwd hoe het afloopt :D
.
Ik lees mee ! Benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan je hem vragen om later eens een bakkie met je te doen. Alleen, als zich daaruit niet vanzelf een afspraakje ontwikkelt dan zou ik hem opgeven.



Overigens zou ik dat zelf persoonlijk niet doen; ik ga er altijd vanuit dat hij weet waar ik woon en dus zelf contact kan opnemen, áls hij me maar leuk genoeg vindt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gewoon actie ondernemen. Het leven is te kort om kansen aan je voorbij te laten gaan.
Heb je hem nog aangesproken?



Ik had hem of een briefje gegeven of iets lekkers gemaakt voor hun allemaal en dan vragen of hij even kan helpen met dragen.. en hem dan besprongen
Tvp, ik wil de afloop weten!
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 10 december 2016 @ 08:30:

Natuurlijk kan je hem vragen om later eens een bakkie met je te doen. Alleen, als zich daaruit niet vanzelf een afspraakje ontwikkelt dan zou ik hem opgeven.



Overigens zou ik dat zelf persoonlijk niet doen; ik ga er altijd vanuit dat hij weet waar ik woon en dus zelf contact kan opnemen, áls hij me maar leuk genoeg vindt.Dat heb ik ook wel en daar zit ook een punt van twijfel. Maar hij is wel een verlegen type en wat nou als hij óók iets wil doen maar onzeker is? Dan gebeurt er dus helemaal niets..
Waarom zou je gaan zitten afwachten als je het ook zelf een goede kant op kan sturen?

De tijden dat je als vrouw als een prinses in de toren moest afwachten, zijn gelukkig voorbij.

Go for it girl!
quote:rozemaan schreef op 10 december 2016 @ 09:28:

[...]



Dat heb ik ook wel en daar zit ook een punt van twijfel. Maar hij is wel een verlegen type en wat nou als hij óók iets wil doen maar onzeker is? Dan gebeurt er dus helemaal niets..Niet afwachten TO. Je kunt best wat bedenken waardoor je hem laat merken dat je m meer dan gewoon leuk vindt, er zijn tips genoeg gegeven. Tis geen 1950 meer. En bovendien is een feelgood topic voor jouw medeforummers heel fijn, in de donkere dagen voor kerst.
Alle reacties Link kopieren
Als hij volgende keer langsloopt een beker koffie omhooghouden en een stuk appeltaart.
Alle reacties Link kopieren
To, leuk! Ik zou zelf actie ondernemen en vragen of hij nog eens naar de ketel kan komen kijken. Nu de nieuwe ketel hangt tikken je leidingen namelijk



Ik zou er niet van uit gaan dat hij jou aanspreekt... als hij daar professioneel staat ( hij is er dus aan het werk voor zijn baas) kan ik mij voorstellen dat hij dat minder snel durft.. als ik voor mijn werk een klant tegen kom, en die doet aardig, dan vraag ik die ook niet uit.
quote:evaq schreef op 09 december 2016 @ 21:43:

Iets gewaagder: "'s Nachts heb ik last van kloppende leidingen. Kan je even komen kijken?""Ik heb 's nachts last van een lekkende leiding...", alleen jammer dat TO geen man is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dennen schreef op 10 december 2016 @ 09:40:

To, leuk! Ik zou zelf actie ondernemen en vragen of hij nog eens naar de ketel kan komen kijken. Nu de nieuwe ketel hangt tikken je leidingen namelijk



Ik zou er niet van uit gaan dat hij jou aanspreekt... als hij daar professioneel staat ( hij is er dus aan het werk voor zijn baas) kan ik mij voorstellen dat hij dat minder snel durft.. als ik voor mijn werk een klant tegen kom, en die doet aardig, dan vraag ik die ook niet uit.



Dit dus!

En het is geen 1950 meer.

En als je het subtiel doet (er moet iets te raden overblijven) vinden mannen (ik in ieder geval wel) het alleen maar leuk
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Maccaron schreef op 09 december 2016 @ 21:15:

Sloop je cv ketel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2016 @ 19:30:

[...]



In een dichte envelop. Dan kun je iets zeggen als "hoi, voor ik je niet meer zie ; ik heb nog die huppeldepup opgezocht voor je, weet je nog wel, dat had ik je beloofd " en dan wandel je elegant weg.
Wat leuk TO, doen!
Alle reacties Link kopieren
Doe het briefje!
quote:Maccaron schreef op 09 december 2016 @ 21:15:

Sloop je cv ketel.
Alle reacties Link kopieren
Vraag of je hem kan bellen als je leiding stuk is, dan vraagt hij jou vast mee uit.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik lees hier even mee want ik heb precies hetzelfde aan de hand. Alleen betreft het bij mij geen leuke monteur maar een leuke man die in een winkel werkt waar ik regelmatig kom. Hij loopt nu al maanden naar me te kijken, komt vaak dicht bij me in de buurt staan en begroet me soms als er niet teveel andere mensen bij zijn, en dan kijkt hij me in de ogen. Inmiddels ben ik hem ook echt leuk gaan vinden en heb wel wat hints gegeven dat ik hem leuk vind (terugkijken, lachen, groeten) maar ik denk dat hij erg verlegen is want zodra er andere mensen of collega's bij zijn doet hij niets en kijkt hij ook niet zo opvallend. Ik heb erover gedacht hem aan te spreken en zo te kijken hoe het balletje gaat rollen maar waarover in hemelsnaam?! Ik heb geen idee wat ik tegen hem kan zeggen. Zomaar mijn nummer op een briefje geven vind ik ook zowat. Ik ben er wel vrij zeker van dat hij mij ook leuk vindt. Wat zouden jullie doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven