Op de PVV stemmen in maart

15-11-2016 22:31 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie de komende verkiezingen op de PVV stemmen? Dit vroeg ik me af aangezien ze er bij de peilingen van Brexit en de verkiezingen in de VS zo ver naast zaten.

En wat zijn jullie beslissende redenen om het wel of niet te doen? (Niet alle voor en tegens noemen die er te noemen zijn, maar wat voor jou de reden is)

Gaan jullie op de PVV stemmen?

Totaal aantal stemmen: 1065

Ja (12%)
Misschien, neiging naar ja (7%)
Misschien, neiging naar nee (3%)
Nee (77%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Desime schreef op 15 november 2016 @ 22:43:

[...]





Ja ben ik met je eens. Alleen denk ik dat je door een anonieme poll misschien opeens meer ja's hoort.

Veel mensen zeiden ook niet op Trump te stemmen of voor de Brexit te zijn. En het is ruim zo gelopen.



Mwoah het ligt er vooral aan waar je het vraagt. Zowel bij Brexit als bij Trump zag je een grote groep oudere blanken in achtergebleven gebieden met veel werkloosheid, die ineens gingen stemmen die dat niet eens altijd normaal wel deden.



Als je alleen maar naar de mainstream media luistert schiet het niet op. Er zijn er zat die het land in waren gegaan en in die gebieden mensen hadden gevraagd. Daar was de toon heel anders. Als je net doet alsof het niet bestaat haalt het je vanzelf een keer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodtrommel schreef op 09 december 2016 @ 22:54:

[...]





Mwoah het ligt er vooral aan waar je het vraagt. Zowel bij Brexit als bij Trump zag je een grote groep oudere blanken in achtergebleven gebieden met veel werkloosheid, die ineens gingen stemmen die dat niet eens altijd normaal wel deden.



Als je alleen maar naar de mainstream media luistert schiet het niet op. Er zijn er zat die het land in waren gegaan en in die gebieden mensen hadden gevraagd. Daar was de toon heel anders. Als je net doet alsof het niet bestaat haalt het je vanzelf een keer in.



Hetzelfde gold toen Obama mee deed aan de verkiezingen. Die wist ook een hele nieuwe groep die vaak niet stemde te mobiliseren.



Nu is het alleen een andere groep, ander poppetje...
quote:ardni schreef op 09 december 2016 @ 19:19:

[...]





Nu moet je je eigen tekst eens teruglezen.

Het gaat niet om de megawinst, het gaat om regeren.

Dat is nu net het probleem.

Waar ben je toch bang voor?

Slechter dan nu kan het in Politiek Nederland bijna niet meer worden.

Pappen en nathouden werkt niet van links daarom zitten we nu waar we zitten een linkse en rechtse partij werkt ook niet genoeg daarom nu maar voluit op rechts.Harde aanpak van alle criminelen die zich in Nederland niet weten te gedragen. Laatst een documentaire gezien waarin een vrouw uit Ter Apel niet eens meer haar hond durfde uit te laten,daarom liet ze hem maar in haar achtertuin uit,ze durfde niet eens meer alleen op straat. Mensen zijn bedreigingen,die grote bekken en de jatterij meer dan zat.Ze willen weer veilig en rustig over straat kunnen lopen zowel overdag als in de avond.Wie dat niet meer durft stemt sowieso PVV. En laat me je vertellen ik weet al van diverse winkeliers waaronder al 4 supermarkthouders uit de omgeving dat ze het gejat en gedreig zo zat zijn dat ze in 2017 ipv VVD stemmen PVV gaan stemmen. Tijd voor verandering,laat de PVV maar eens zien dat ze de veiligheid in Nederland terug weten te brengen.Na 4 jaar worden ze daarop bekeken maken ze het niet waar dan worden ze daarop afgerekend.Net als alle andere politieke partijen.
quote:Dormouse schreef op 09 december 2016 @ 19:27:

Dat hoger beroep vind ik ook apart- als hij het rechtssysteem toch een farce vind, waarom doorgaan?

Zendtijd?Ik ging ook in hoger beroep als ik valselijk beschuldigd word.Ik adviseer Wilders om advocaat Hiddema erbij te nemen na zijn betoog in Pauw.
quote:Pientjexxxx schreef op 09 december 2016 @ 22:44:

Ik ga nu serieus overwegen om op Fleur Agema te stemmen. Misschien dat de andere politieke partijen dan eens wakker worden geschud, want dit kan echt niet:





http://www.telegraaf.nl/b ... jeik_begint_moskee__.html



http://www.telegraaf.nl/b ... aalt_godsdienstles__.html

Dat kan toch echt niet

Politiek Den Haag grijpt die in???

Echt ik word hier zooooooo kwaad om.Hoop dat Wilders 80 zetels haalt!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 10 december 2016 @ 11:56:

[...]



Ik ging ook in hoger beroep als ik valselijk beschuldigd word.Ik adviseer Wilders om advocaat Hiddema erbij te nemen na zijn betoog in Pauw.Ik heb genoten van zijn betoog.
Hier een hard werkende Marokkaanse, nooit in mijn leven een uitkering of wat dan ook ontvangen. Altijd zelf mijn eigen brood bij elkaar verdient en belastingen betaald.



Ik ben tegen de haatimaams.

Ik ben tegen de criminele bontkraagjes.

Ik ben tegen de burka's

Ik ben tegen borkinis

Ik ben tegen gescheid zwemmen en scholing

Ik ben tegen dubbele nationaliteit

Ik ben tegen terrorisme

Ik ben tegen Marokkaanse bijstandsprofiteurs

Ik ben tegen vrouwen onderdrukking



Dus eigenlijk ben ik net een Nederlandse.

Maar tja dat uiterlijk van me hè, en mijn ongewilde dubbele nationaliteit hè .



Al mijn hele leven voel ik me meer Nederlandse dan Marokkaanse, ik was en ben een deel van de Nederlandse samenleving, maar sinds de opkomst van de PVV leef ik in een soort van een enorme spagaat, en word ik door de PVV dagelijks eraan geherinneerd dat ik anders MOET zijn, en anders BEN.



En ik ben echt niet uniek, met mij duizenden Marokkanen die net als ik denken en handelen.



Normaal ben ik niet zo van lange posts, maar dit moest ik even kwijt.



Ik ga zo winkelen, mijn dochter wil een kerstboom , verrast? En mijn zelfverdiende centen uitgeven, goed voor de Nederlandse economie.
Ik heb Hiddema niet in Pauw gezien. Ik kijk sowieso zelden naar Pauw. Ik trek die man zo slecht!



Maar goed, kan iemand me vertellen (in het kort) wat Hiddema zei?



Gister zag ik wel Peter R. de Vries en Frits Westers bij Humberto. Volgens mij liggen die twee elkaar niet. Doorgaans heb ik weinig mening over Frits, maar gister kon ik hem prima pruimen.
Milouda, ik ben niet verrast. Sowieso heb ik weinig tegen Marokkanen of andere mensen in het algemeen. Wel erger ik me laatste jaren dood aan mensen die gewoon weigeren te integreren en helaas heb ik veel Marokkaanse, Omaanse en Algerijnse kinderen gezien die hier geboren zijn, maar spuugden op Nederland en daar rond voor uitkwamen. Het is gewoon bizar als je een achtjarige hoort zeggen dat Joden en homo's dood moeten. Of een Turkse puber die een hakenkruis in zijn schrift tekent en bij commentaar van mijn kant bedreigingen uit. Daar ben jij bijvoorbeeld niet schuldig aan, maar het is het falen van decennia zachte politiek. (en ja, ik ben ook zo'n zacht ei geweest)



Sowieso ben ik voor aanpassen aan het land waar je woont. Ik heb zelf in meerdere landen gewoond (wel allemaal Westerse landen) en heb me altijd aangepast. Natuurlijk trok ik wel eens mijn wenkbrauwen op, maar ik had niet de illusie dat ik in mijn eentje een land kon veranderen.
quote:milouda schreef op 10 december 2016 @ 12:47:

Hier een hard werkende Marokkaanse, nooit in mijn leven een uitkering of wat dan ook ontvangen. Altijd zelf mijn eigen brood bij elkaar verdient en belastingen betaald.



Ik ben tegen de haatimaams.

Ik ben tegen de criminele bontkraagjes.

Ik ben tegen de burka's

Ik ben tegen borkinis

Ik ben tegen gescheid zwemmen en scholing

Ik ben tegen dubbele nationaliteit

Ik ben tegen terrorisme

Ik ben tegen Marokkaanse bijstandsprofiteurs

Ik ben tegen vrouwen onderdrukking



Dus eigenlijk ben ik net een Nederlandse.

Maar tja dat uiterlijk van me hè, en mijn ongewilde dubbele nationaliteit hè .



Al mijn hele leven voel ik me meer Nederlandse dan Marokkaanse, ik was en ben een deel van de Nederlandse samenleving, maar sinds de opkomst van de PVV leef ik in een soort van een enorme spagaat, en word ik door de PVV dagelijks eraan geherinneerd dat ik anders MOET zijn, en anders BEN.



En ik ben echt niet uniek, met mij duizenden Marokkanen die net als ik denken en handelen.



Normaal ben ik niet zo van lange posts, maar dit moest ik even kwijt.



Ik ga zo winkelen, mijn dochter wil een kerstboom , verrast? En mijn zelfverdiende centen uitgeven, goed voor de Nederlandse economie.Jij bent de ideale Nederlandse Marrokkaan/Marrokkaanse Nederlandse
quote:Habbekratz schreef op 10 december 2016 @ 12:54:

[...]



Jij bent de ideale Nederlandse Marrokkaan/Marrokkaanse Nederlandse Dus ik mag van je hier blijven ?
quote:milouda schreef op 10 december 2016 @ 12:58:

[...]



Dus ik mag van je hier blijven ?

Tuurlijk je verkracht,moord,bedreigt,jat of terroriseert toch niet?

Om die groep gaat het die mensen liever zien gaan dan komen.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 december 2016 @ 12:48:

Ik heb Hiddema niet in Pauw gezien. Ik kijk sowieso zelden naar Pauw. Ik trek die man zo slecht!



Maar goed, kan iemand me vertellen (in het kort) wat Hiddema zei?



Gister zag ik wel Peter R. de Vries en Frits Westers bij Humberto. Volgens mij liggen die twee elkaar niet. Doorgaans heb ik weinig mening over Frits, maar gister kon ik hem prima pruimen.https://www.youtube.com/watch?v=wqLj8h0zh_o
Thanks Habbekratz!
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 10 december 2016 @ 12:47:

Hier een hard werkende Marokkaanse, nooit in mijn leven een uitkering of wat dan ook ontvangen. Altijd zelf mijn eigen brood bij elkaar verdient en belastingen betaald.



Ik ben tegen de haatimaams.

Ik ben tegen de criminele bontkraagjes.

Ik ben tegen de burka's

Ik ben tegen borkinis

Ik ben tegen gescheid zwemmen en scholing

Ik ben tegen dubbele nationaliteit

Ik ben tegen terrorisme

Ik ben tegen Marokkaanse bijstandsprofiteurs

Ik ben tegen vrouwen onderdrukking



Dus eigenlijk ben ik net een Nederlandse.

Maar tja dat uiterlijk van me hè, en mijn ongewilde dubbele nationaliteit hè .



Al mijn hele leven voel ik me meer Nederlandse dan Marokkaanse, ik was en ben een deel van de Nederlandse samenleving, maar sinds de opkomst van de PVV leef ik in een soort van een enorme spagaat, en word ik door de PVV dagelijks eraan geherinneerd dat ik anders MOET zijn, en anders BEN.



En ik ben echt niet uniek, met mij duizenden Marokkanen die net als ik denken en handelen.



Normaal ben ik niet zo van lange posts, maar dit moest ik even kwijt.



Ik ga zo winkelen, mijn dochter wil een kerstboom , verrast? En mijn zelfverdiende centen uitgeven, goed voor de Nederlandse economie.Mooie post, maar eigenlijk is het te absurd voor woorden dat je het gevoel hebt het te moeten schrijven. In het verharde debat lijkt het soms de wereld op zijn kop te zijn- niet meer onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar schuldig tot je je onschuld aantoont. Of in dit geval dan geen "schuld" maar zgn. intergratie. Dat vind ik toch wel een van de meest droeve kanten. Al die aannames, de hokjes en, zo lijkt het soms, het vergeten van de individuen.
quote:Habbekratz schreef op 10 december 2016 @ 13:03:

[...]



Tuurlijk je verkracht,moord,bedreigt,jat of terroriseert toch niet?

Om die groep gaat het die mensen liever zien gaan dan komen.Het is natuurlijk te gek voor woorden dat jij meent dat milouda mag blijven.
Die Hiddema vind ik wel een geinige vent. Scherp, kritisch en een goede spreker. Of je het nou met hem eens bent of niet: er valt geen speld tussen te krijgen.
quote:milouda schreef op 10 december 2016 @ 12:47:

Hier een hard werkende Marokkaanse, nooit in mijn leven een uitkering of wat dan ook ontvangen. Altijd zelf mijn eigen brood bij elkaar verdient en belastingen betaald.



Ik ben tegen de haatimaams.

Ik ben tegen de criminele bontkraagjes.

Ik ben tegen de burka's

Ik ben tegen borkinis

Ik ben tegen gescheid zwemmen en scholing

Ik ben tegen dubbele nationaliteit

Ik ben tegen terrorisme

Ik ben tegen Marokkaanse bijstandsprofiteurs

Ik ben tegen vrouwen onderdrukking



Dus eigenlijk ben ik net een Nederlandse.

Maar tja dat uiterlijk van me hè, en mijn ongewilde dubbele nationaliteit hè .



Al mijn hele leven voel ik me meer Nederlandse dan Marokkaanse, ik was en ben een deel van de Nederlandse samenleving, maar sinds de opkomst van de PVV leef ik in een soort van een enorme spagaat, en word ik door de PVV dagelijks eraan geherinneerd dat ik anders MOET zijn, en anders BEN.



En ik ben echt niet uniek, met mij duizenden Marokkanen die net als ik denken en handelen.



Normaal ben ik niet zo van lange posts, maar dit moest ik even kwijt.



Ik ga zo winkelen, mijn dochter wil een kerstboom , verrast? En mijn zelfverdiende centen uitgeven, goed voor de Nederlandse economie.En weer die slachtofferrol "kijk is hoe zielig ik ben en ik doe nog wel normaal" Het ligt niet allemaal aan de PVV maar ook aan jullie zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 december 2016 @ 13:27:

Die Hiddema vind ik wel een geinige vent. Scherp, kritisch en een goede spreker. Of je het nou met hem eens bent of niet: er valt geen speld tussen te krijgen.Zelfs niet door Pauw zijn mattie Spong, en dàt wil wat zeggen....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 10 december 2016 @ 13:38:

[...]



En weer die slachtofferrol "kijk is hoe zielig ik ben want ik doe normaal" durf jij ook te erkennen dat er problemen zijn die door Marokkanen veroorzaakt worden of gaat dat een stap te ver?



Slachtofferrol?



Volgens mij lees/interpreteer jij het heel anders dan de rest het leest/zij bedoelde.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 december 2016 @ 13:27:

Die Hiddema vind ik wel een geinige vent. Scherp, kritisch en een goede spreker. Of je het nou met hem eens bent of niet: er valt geen speld tussen te krijgen.Ik vind hem meer een demagoog. Hij verkondigt een persoonlijke mening als evidente waarheden. Het komt er op neer dat je volgens hem racistische uitlatingen mag doen als je denkt dat dat maatschappelijk verantwoord is. Dat dachten ze 60 jaar geleden ook.
quote:Dormouse schreef op 10 december 2016 @ 13:48:

[...]





Slachtofferrol?



Volgens mij lees/interpreteer jij het heel anders dan de rest het leest/zij bedoelde.Ik lees het heel anders, ik zie haar zielig doen over dat ze niet af kan komen van haar dubbele nationaliteit, ik zie dat ze de PVV weer de schuld geeft, elke keer weer zielig doen en met dat vingertje wijzen bahbah.
quote:kadanz schreef op 10 december 2016 @ 13:21:

[...]



Het is natuurlijk te gek voor woorden dat jij meent dat milouda mag blijven.

niet gezien bij haar vraag? En bij mijn

Maar goed het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat jij meent dat Zwarte Piet niet jaarlijks op 5 December mag blijven toch?
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 december 2016 @ 13:27:

Die Hiddema vind ik wel een geinige vent. Scherp, kritisch en een goede spreker. Of je het nou met hem eens bent of niet: er valt geen speld tussen te krijgen.Hij mag van mij wel iets harder praten
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2016 @ 13:40:

[...]





Zelfs niet door Pauw zijn mattie Spong, en dàt wil wat zeggen.... Ja dat noemde Hiddema ook nog he,dat Spong zo vaak aanwezig mocht zijn bij Pauw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven