Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
Bij mij trilt hij ook zonder dat er iets te zien is. Heel irritant.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ja, het vibreren is een bug in de nieuwste update. Het schijnt te maken te hebben met een 'verse' pokemon binnen de pokestopreikwijdte.

Ik las ergens de tip om het Nearby scherm open te laten, dan zou 'ie het niet doen....
Alle reacties Link kopieren
Oké dankt voor de tip. Dan ga ik dat morgen maar eens proberen.

Ik fiets altijd 12 km naar mijn werk een heb dan mijn telefoon aan staan. Ik weet alle stops te vinden en als hij trilt kijk ik even wat het is.

Maar vandaag werd het toch vervelend met al die trillingen voor niks dat ik na een tijdje ben gestopt met kijken.



En nu maar hopen dat ik niks bijzonders heb gemist natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook vanochtend ja!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Van de Pokemon Go FB-site:



We are aware of and actively working on a fix for a bug that causes incorrect vibration notifications related to the Nearby Pokémon feature.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu een gym met twee open plekken!
Alle reacties Link kopieren
Heb gisteren voor het eerst een gym overwonnen. Stond ook maar 1 pokémon in. Zelf ben ik er binnen een uur weer uitgevlogen haha.
Alle reacties Link kopieren
https://thesilphroad.com/atlas#13/53.3781/5.2612



Kun je zien waar nesten zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 10 december 2016 @ 14:08:

https://thesilphroad.com/atlas#13/53.3781/5.2612



Kun je zien waar nesten zitten.Heb je het al getest? Ik vind het lastig navigeren want je moet het scherm vegen, je kunt geen plaatsnaam invullen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De Pokemon go plus is ook goedgekeurd voor de pokestops draaien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 december 2016 @ 15:04:

[...]





Heb je het al getest? Ik vind het lastig navigeren want je moet het scherm vegen, je kunt geen plaatsnaam invullen?Net getest en werkt. Eerst uitzoomen en dan swipen naar Nederland wn dan weer inzoomen. De nesten die ik zie komem overeen met wat ik op die plekken vang
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem! En al een rondje gedaan, ben dik tevreden. Ik had 35 pokemon en het had me maar 55 ballen gekost.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 december 2016 @ 15:04:

[...]





Heb je het al getest? Ik vind het lastig navigeren want je moet het scherm vegen, je kunt geen plaatsnaam invullen?voor de zekerheid: had je gezien dat je wel makkelijk naar de plaats kunt gaan waar je zelf zit?

De nesten die erin zitten, kloppen over het algemeen wel, maar lang niet alles zit erin. Bij vlagen vul ik zelf ook wel iets in, maar ook niet altijd. Dat zal wel bij meer mensen zo werken
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 10 december 2016 @ 17:15:

[...]

voor de zekerheid: had je gezien dat je wel makkelijk naar de plaats kunt gaan waar je zelf zit?



Nee, heb op alle knopjes geklikt?

Ik heb hem nu op mijn woonplaats onder mijn favorieten gezet, hoop dat dat ook zo blijft als ik hem opnieuw opstart.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Net langs de kade terug naar huis gelopen. 2 blobvisjes, 3 goldeen en 2 poliwags. Ach beter dan niks.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Volgens die site zit er in mijn woonplaats een onyx nest. En dat klopt. Ik heb er gisteren nog 1 gevangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 december 2016 @ 15:04:

[...]





Heb je het al getest? Ik vind het lastig navigeren want je moet het scherm vegen, je kunt geen plaatsnaam invullen?



Ja, wel op de PC. Daar doet hij het prima.



In tegenstelling tot mijn Pokemon Go Plus ding...

Hij geeft aan dattie verbonden is, maar pokemon spotten, ho maar.

Morgen even door manlief laten bekijken.

Had bij de recensies al gelezen dat iemand daar ook last van had, nieuwe batterij en het was over.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 10 december 2016 @ 19:49:

[...]



Ja, wel op de PC. Daar doet hij het prima.



In tegenstelling tot mijn Pokemon Go Plus ding...

Hij geeft aan dattie verbonden is, maar pokemon spotten, ho maar.

Morgen even door manlief laten bekijken.

Had bij de recensies al gelezen dat iemand daar ook last van had, nieuwe batterij en het was over.Staan je instellingen goed? Je kan daar aangeven of je signaal wilt bij pokestops en/of Pokemon. Misschien daar de Pokemon niet staat aangevinkt. Batterij er even 30sec uithalen wil ook wel eens helpen.
Alle reacties Link kopieren
Yes, vandaag een hitmonchan gevangen en de laatste dratini voor een dragonite. Nog maar 8 to go! Voor rapidash en omastar hoef ik er nog maar 2 te vangen, maar golem, ivysaur, venusaur en charizard gaan nog heeeeel lang duren. En dan heb ik ook nog geen aerodactyl of snorlax. Ik begin er langzaam wel weer genoeg van te krijgen, zonder event is het saai.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Voor Golem kun je makkelijk kilometers bij elkaar lopen, die is 1 op 1. Ik zit al eeuwen te wachten op een Chansey, die moet mij blijkbaar niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lexie85 schreef op 10 december 2016 @ 22:56:

Voor Golem kun je makkelijk kilometers bij elkaar lopen, die is 1 op 1. Ik zit al eeuwen te wachten op een Chansey, die moet mij blijkbaar niet...Oh dat wist ik niet! Dan wordt dat na charmander mijn buddy!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
gioia82 wijzigde dit bericht op 10-12-2016 23:01
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Net een 100%iv ditto gevangen. Met cp30



Bij de nestatlas zie ik, met safari, onder het inzoom/uitzoomknopje er nog twee, waarvan een een rondje. Die brengt me naar waar ik ben. Misschien dat het browsersfhankelijk is of je die knop te zien krijgt?



Voor het kerstevenement verwacht ik dat ze elke dag iets anders gaan doen. Een dag extra cp, een dag meer candies, een dag meer lapras... Soort adventskalender met steeds een andere verrassing. Volgens mij houden Amerikanen namelijk wel van 'twelve days of Christmas gifts' Maar generatie 2 zou ook leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 10 december 2016 @ 22:11:

[...]





Staan je instellingen goed? Je kan daar aangeven of je signaal wilt bij pokestops en/of Pokemon. Misschien daar de Pokemon niet staat aangevinkt. Batterij er even 30sec uithalen wil ook wel eens helpen.



Ja die staan goed. Allebei de vinkjes staan aan.

Manlief heeft net een nieuw speeltje gekocht een VR dinges van 400 euro.

Dus die moet vandaag echt even er naar kijken

Als dat gaat lukken .....
Alle reacties Link kopieren
Ik ging net lopen met een lucky egg, krijg ik een scherm waarin ik aan moet vinken dat ik geen robot ben en daarna moest ik op een plaatje met een verkeersbord een tekening maken rondom een straatnaam. Het was alleen een bord zonder straatnaam en tekenen lukte niet met koude vingers. Kon wel voor een andere opdracht kiezen met het aanwijzen van plaatjes dus dat maar geprobeerd, na 2 pogingen kon ik eindelijk verder spelen. Heeft veel tijd gekost van mijn ei, zo zonde…



Mijn man is het ook wel eens overkomen, gelukkig niet tijdens een lucky egg. Ik snap dat het bedoeld is tegen cheaters, maar ik heb vrij weinig zin om nog geld aan dat spel uit te geven op deze manier.



Gelukkig is het levelen wel gelukt en ik kreeg nog een Snorlax uit mijn 10km ei. Ook heb ik nu een Blastoise, geen sterke maar ik had ook al 30km gelopen met Squirtle dus ik vind het wel best zo. Ik heb ook totaal geen zin om nog meer Squirtles te moeten vangen, laatst kwam ik er 1 tegen van 10CP en die poefte gewoon na wat razzberries en ultraballs



Ik gooi op alle starterpokemons standaard ultraballs, omdat ik het idee heb dat ze er veel vaker vandoor gaan dan anderen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven