Wat is zij voor hem??

09-12-2016 21:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.. heb net een account aangemaakt na zo lang alleen maar te hebben meegelezen. Ik vind jullie reacties vaak waardevol en ik heb nu zelf een EERLIJKE mening nodig.



Ik ben wanhopig. Het is vlak voor kerst, de boom staat en de kinderen opgewonden. Gisteren ben ik er achtergekomen dat mijn man al twee jaar of misschien 3 jaar vreemdgaat. Met dezelfde vrouw!!!!! Ik heb een heel oude mail gelezen en ze appen nog steeds bijna dagelijks blijkt. Hij heeft het opgebiecht, in een dronken boze bui. Ik ben kapot!!! Hij zegt dat ze niets voorstelt, alleen maar voor de sex blablabla. Kan dit echt waar zijn?? Na zo lang met dezelfde?! Noem me dom maar ik wil het zo graag geloven.. houdt hij van haar? Hij zegt van niet en dat hij bij mij wil blijven maar ik kan het niet geloven Alleen.sex zou ik trouwens ook heel erg vinden, maar minder erg omdat ikzelf door medische problemen niet graag sex heb. Help!! Moet het weten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 09 december 2016 @ 23:18:

[...]





Dat boeit toch niet? Het gaat erom of het andersom is.je klinkt als een puber met je dat boeit toch niet!, maar even reageren, je hebt gelijk, maar ze zal hem gaan missen en dus mischien een getouwtrek van beide kanten! daarom word het voor to nog een hele moeilijke toekomst, wat gaat die vrouw nog uit de kast trekken qat voelt haar man nou echt, het vertrouwen van to in haar man is weg enz... enz... daarom goed nadenken over hoe je toekomst eruit ziet
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 22:04:

Het seks-probleem was vanaf dag 1 een relatie-probleem, TO. Aangezien je ook niet had gewild dat hij daarom van je gescheiden was is deze situatie, hoe kut ook, niets anders dan de onvermijdelijke horde die jullie ooit moesten gaan nemen.



+1



@Fallen: ik kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet. Maar het is echt zo wat Amand zegt.



Wat ik denk: jullie hebben allebei heel lang iets ontkend. Jij wilde liever niet zien dat het afwijzen van seks, voor je man een groot probleem was. Niet alleen vanwege het gebrek aan seks, maar misschien nog wel veel meer omdat hij het ervaart als een afwijzing van hem als persoon.

Je man heeft ontkend dat het vreemdgaan een probleem was voor jou, hij wilde ongetwijfeld zichzelf vertellen dat dit een acceptabele oplossing was.



Zolang jullie er niet serieus over praatten, konden jullie allebei het probleem negeren. De grote roze olifant in jullie kamer.



Ik vind je man geen lapzwans. Eerlijk gezegd begrijp ik hem wel een beetje. Hij heeft een manier gevonden om met jou getrouwd te blijven, en zijn gemis op een andere manier in te vullen,

Ik begrijp ook dat hij niet gekozen heeft voor seks op de wallen. Want hij had niet alleen behoefte aan seks, maar hij had behoefte aan iemand die uit vrije wil seks met hem wilde. Dat zou hij niet krijgen met een prostituee.



Je zei dat hij in een boze dronken bui opgebiecht heeft. Was daar een logische aanleiding voor? Waarom was hij boos?
Alle reacties Link kopieren
Eens met Roodhaarr en met Amand.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Bekijk het eens zo, TO; jij geeft hem geen seks meer en hij haalt het ergens anders. Jullie staan op gelijke voet. Het enige waar het nog over zou moeten gaan is of jullie met deze situatie verder willen en kunnen leven.
Vooropgesteld dat het alleen om de seks gaat. Wanneer één van jullie de ander 'eigenlijk' niet meer als levenspartner wil, dan houdt het sowieso op. Het is niet zo dat jullie relatie anders is geworden nu je ontdekt hebt dat hij de seks bij een ander haalt. Dat was al die tijd al zo, ook al leefde je in onwetende ontkenning.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roodhaarr schreef op 09 december 2016 @ 23:39:

[...]





+1



@Fallen: ik kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet. Maar het is echt zo wat Amand zegt.



Wat ik denk: jullie hebben allebei heel lang iets ontkend. Jij wilde liever niet zien dat het afwijzen van seks, voor je man een groot probleem was. Niet alleen vanwege het gebrek aan seks, maar misschien nog wel veel meer omdat hij het ervaart als een afwijzing van hem als persoon.

Je man heeft ontkend dat het vreemdgaan een probleem was voor jou, hij wilde ongetwijfeld zichzelf vertellen dat dit een acceptabele oplossing was.



Zolang jullie er niet serieus over praatten, konden jullie allebei het probleem negeren. De grote roze olifant in jullie kamer.



Ik vind je man geen lapzwans. Eerlijk gezegd begrijp ik hem wel een beetje. Hij heeft een manier gevonden om met jou getrouwd te blijven, en zijn gemis op een andere manier in te vullen,

Ik begrijp ook dat hij niet gekozen heeft voor seks op de wallen. Want hij had niet alleen behoefte aan seks, maar hij had behoefte aan iemand die uit vrije wil seks met hem wilde. Dat zou hij niet krijgen met een prostituee.



Je zei dat hij in een boze dronken bui opgebiecht heeft. Was daar een logische aanleiding voor? Waarom was hij boos?



Zou zo maar kunnen. Ik denk dat TO er meer aan heeft om te weten waarom of voor wie hij de schone schijn wilde ophouden.



Die logische aanleiding zal wel gesnuffel in zijn telefoon geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 23:17:

[...]





Die liegt. Ik probeer te begrijpen hoe hij denkt en voelt voor haar. Dat is voor mij belangrijker dan de sexEn dan? Het is belangrijker te weten wat je zelf wil en wat je zelf voelt nu. Wat hem beweegt is gissen en daar kun je 50 nachten van wakker liggen om er chocola van te maken. Dan is het constructiever om na te gaan wat je zelf wil. Daar heb je tenminste invoed op.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:17:

En het niet hebben van sex is een probleem, maar liever nog had ik gehad dat hij dan naar de wallen was gegaan hoewel dat idee ook verschrikkelijk is. Maar een man heeft sex nodig?

Als iemand drie jaar sex heeft met dezelfde partner zal daar zeker ook een stukje liefde en geborgenheid bij gegroeid zijn.



Dat komt op punt twee.. Voor veel mannen zal sex om de sex, dus bv bij de hoeren, voldoende zijn. Heel veel andere mannen, waaronder waarschijnlijk jouw man, zullen het liefst sex hebben met een vrouw die er zelf ook plezier aan heeft en geilt op hem. Naar de hoeren gaan zal dat gevoel van begeerd willen worden dan niet bevredigen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie...

Ergens zijn jullie allebei gestopt met samen zijn. Jij tilt heel licht aan het afwijzen voor seks? Het is geen mannending om je hierdoor als persoon afgewezen en klein te voelen. Ik, vrouw zou me hier ook heel vervelend, niet geliefd, niet belangrijk genoeg door voelen.

Wat hij gegaan heeft, dit zoeken bij een ander is echt geen handige keuze, maar in zijn hoofd misschien wel goed te praten.



Ik weet niet of je boos moet zijn op hem, ik denk dat het veel belangrijker is om in te zien dat er ergens iets enorm mis is gegaan in jullie relatie en aan die oorzaak heb jij zeker ook debet.



Praat met elkaar, ga in relatietherapie om dit goed te doen (zeker voor de kinderen) en kijk of er ergens nog wat te redden valt.
Helemaal met oude baas eens. Je man zou wel eens gewoon de waarheid kunnen spreken en zeggen dat het gewoon om de seks gaat. Waarschijnlijk zit het hem heel dwars dat hij dronken moest worden voor hij het durfde te zeggen. Je bent diep gekwetst en dat begrijp ik maar ik denk dat je man zich ook afvraagt wat jullie nog over hebben. Hij leeft al 3 jaar 2 levens en hij weet dat seks met jou nooit gaat gebeuren, het lijkt me voor jullie beide een zwaar dilemma.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 22:08:

[...]





Dat zegt hij ook en dat snap ik wel. Maar deze hele "tweede" relatie? Dagelijks appen/contact en dat al twee/drie jaar én sex? Nee, dit doet echt pijn!!Dagelijks contact hebben en het dan geen relatie of niet belangrijk noemen?
Hij heeft 3 jaar gelogen of hij nu nog steeds liegt dat weet alleen jouw man. Ik vraag me af hoe die vrouw hierin staat, ging het bij haar ook alleen maar om de sex? Die vrouw heeft 3 jaar een verhouding gehad met jouw man. Misschien is het verstandig om haar kant van het verhaal eens te horen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat laatste ook wat Geronimo zegt. Kan me ook niet voorstellen dat je niet zelf wel eens hebt getwijfeld of een seksloos liefdesleven wel leuk zou zijn voor je man. Niet dat het jouw schud is dat hij niet eerlijk is geweest over zijn verlangen en de consequenties die hij daaraan verbonden heeft. Maar zo zwart-wit als 'hij houdt niet van je wat....', dat geloof ik niet.



Verder, je mág nu ook gewoon dingen willen of voelen die niet zo 'correct' zijn, he? Je mag bij hem willen blijven of juist heel graag weg willen. Of je er meteen gehoor an moet geven is een tweede, maar het is gewoon een enorme kluif en alleen jij kan bepalen hoe erg dit is voor jou.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:18:

Wat een eikel dat hij het verteld heeft.

Ja.. in een drinken boze bui.



Ik zeg kanaal
Leuk verzonnen verhaal.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 23:17:

[...]





Die liegt. Ik probeer te begrijpen hoe hij denkt en voelt voor haar. Dat is voor mij belangrijker dan de sex

Ja en dat moet je juist niet doen, met hem bezig zijn.

Beter je focussen op jezelf, wat dit met jou doet.



Amand heeft overigens helemaal gelijk.

Moet wel van twee kanten komen anders houdt het echt op...
Ik leef me waarachijnlijk niet genoeg in, maar hij heeft dus een mooie, intelligente, populaire en zelfstandige vrouw uitgezocht voor de seks. Geen veel te jong meisje dat wacht op een liefdesbaby. Evenmin is hij naar de betaalde dames gegaan, waarbij hij het risico zou lopen het met iemand te doen die het niet of maar half vrijwillig doet. En waarbij hij er ook nog eens een portie huishoudgeld doorheen zou jagen, waarvan je best iets leukers had kunnen doen. Hij denkt ook al niet dat hij zijn soulmate gevonden heeft.



Hij heeft blijkbaar smaak en enig gezond verstand. En met diezelfde smaak en dat gezonde verstand is hij bij jou gebleven. en dat wil hij nu nog.



Dat is toch niet alleen maar negatief?
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:59:

[...]





Voor mij wel!TO, jij zegt dat seks en liefde voor jou verbonden zijn. Maar jullie seksleven was bagger, en dat heb jij jarenlang laten gebeuren. Kon er niks worden gedaan om dat beter te maken. Of, kan er niks worden gedaan om dat beter te maken?
Ja, ook zoiets. Seks en liefde is bij jou aan elkaar verbonden, maar je hebt geen of weinig seks. Best mogelijk dat man daaruit afleidt dat er geen of weinig liefde over is van jouw kant.
O mosterd. Maar dat stond er net nog niet.
quote:orkenflow schreef op 10 december 2016 @ 08:37:

O mosterd. Maar dat stond er net nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 10 december 2016 @ 08:22:

Ik leef me waarachijnlijk niet genoeg in, maar hij heeft dus een mooie, intelligente, populaire en zelfstandige vrouw uitgezocht voor de seks. Geen veel te jong meisje dat wacht op een liefdesbaby. Evenmin is hij naar de betaalde dames gegaan, waarbij hij het risico zou lopen het met iemand te doen die het niet of maar half vrijwillig doet. En waarbij hij er ook nog eens een portie huishoudgeld doorheen zou jagen, waarvan je best iets leukers had kunnen doen. Hij denkt ook al niet dat hij zijn soulmate gevonden heeft.



Hij heeft blijkbaar smaak en enig gezond verstand. En met diezelfde smaak en dat gezonde verstand is hij bij jou gebleven. en dat wil hij nu nog.



Dat is toch niet alleen maar negatief?

Maar het stiekeme weegt wel heel zwaar voor TO. En voor wie niet ?

Ik denk inderdaad dat TO in een moeilijk dilemma is gekomen .
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:59:

[...]





Voor mij wel!Andersom dan toch ook? Maar dat gaat niet op voor jou. Exclusieve liefde en sex horen ook verbonden te zijn. Oke, hij heeft erover gelogen. Dat is fout, het feit dat hij het elders zoekt echter snap ik dan weer wel heel goed. Had je echt verwacht dat hij 85 zou worden zonder sex oid? Mijn man zei net dat hij het begreep. Hij zou het 'nooit op een hoer' kunnen. Ook niet met toestemming. Dat zou dus een open relatie worden. Zelfde mening heb ik.
quote:Orangetree schreef op 10 december 2016 @ 09:10:

[...]





Andersom dan toch ook? Maar dat gaat niet op voor jou. Exclusieve liefde en sex horen ook verbonden te zijn. Sex is de smeermiddel in een relatie. Oke, hij heeft erover gelogen. Dat is fout, het feit dat hij het elders zoekt echter snap ik dan weer wel heel goed. Had je echt verwacht dat hij 85 zou worden zonder sex oid? Mijn man zei net dat hij het begreep. Hij zou het 'nooit op een hoer' kunnen. Ook niet met toestemming. Dat zou dus een open relatie worden. Zelfde mening heb ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hier twee mogelijkheden zijn.

1. Je wilt weer sex met hem en hij verbreekt de relatie met de minnares / tweede vriendin.

2. Hij heeft jou voor de liefde en de kinderen en zijn 2e vriendin voor de sex.



Geen mooie oplossing maar als jullie ermee kunnen leven en dit beter is dan helemáál uit elkaar gaan dan zou ik deze mogelijkheden met je man bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven