Gezondheid alle pijlers

Ruim 2 jaar na bevalling..

10-12-2016 00:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Geen tips of ervaring maar wel een dikke
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en ik hoop dat je man is gaat nadenken en zijn vrouw op de #1 durft te zetten in plaats nu te denken aan een tweede baby.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
wat een nare tijd heb jij meegemaakt! Slechte zorg ook. Dubbel pech dus.



Overigens zou ik toch naar de huisarts gaan met je borst. Geen risico nemen met dat soort zaken. Buiten dat je maakt jezelf helemaal gek omdat je niet weet wat er is.
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp via de huisarts. Ga naar een psycholoog, je hoeft dit niet alleen te doen. Je bent niet de enige vrouw die overrompeld wordt door het krijgen van een kindje. Je maakt je veel zorgen en het lijkt er op dat de zorgen je boven het hoofd groeien. Dat is helemaal geen schande, probeer het niet allemaal in je eentje op te lossen. Zoek die hulp en geef bij je man aan dat je zijn hulp nodig hebt. Sterkte
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:violetskies schreef op 10 december 2016 @ 01:27:

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en ik hoop dat je man is gaat nadenken en zijn vrouw op de #1 durft te zetten in plaats nu te denken aan een tweede baby.





Maar dan zal to wel eerlijk moeten zijn en haar man de kans geven om haar te troosten/rots in de branding te zijn/te steunen.



Sterkte to, goed dat je hulp zoekt. En laat je borst even nakijken, kans is groot dat het niets is en dat is fijn om zeker te weten.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig. Goed dat je naar de psycholoog gaat voor het mentale stukje. Ik zou toch ook naar de huisarts gaan voor het lichamelijke stukje.



Misschien goed om je man ook een keer mee te vragen naar de psycholoog? Om dan samen te bespreken hoe jullie staan in het proces "tweede kind". De psycholoog kan dan mogelijk.ook uitleggen waarom zijn wens bij jou zo'n pijn doet.
B
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 10 december 2016 @ 06:20:

Zoek hulp via de huisarts. Ga naar een psycholoog, je hoeft dit niet alleen te doen. Je bent niet de enige vrouw die overrompeld wordt door het krijgen van een kindje. Je maakt je veel zorgen en het lijkt er op dat de zorgen je boven het hoofd groeien. Dat is helemaal geen schande, probeer het niet allemaal in je eentje op te lossen. Zoek die hulp en geef bij je man aan dat je zijn hulp nodig hebt. Sterkte



Huh? Heb jij het verhaal wel gelezen?



TO, wat een horror. Nu wel naar de huisarts gaan met je pijnlijke borst hoor!
TO, je bent nooit een aansteller als je naar de huisarts gaat, want daar zijn die mensen voor, maar al helemaal niet met een pijnlijke borst. Ook al is het waarschijnlijk geen tumor, beter 100x teveel dan 1x te weinig en dat zal je huisarts beamen.



Hoe is het nu met je prolactinoom en je bekkeninstabiliteit? Ben je daar lichamelijk nu goed van hersteld?



Verder denk ik dat het idd een heel goed idee is als je met een goede GZ-psycholoog aan de slag gaat om alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is te verwerken. Sterkte en succes
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven