Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 4.

27-10-2016 17:42 2746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.

En 3.
Thnx Bella. Ik sta nu op het vliegveld in Dublin, te wachten samen met Fred Flinkstoned. En echt ik schijt op het moment 7 kleuren stront, zo bang ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je bang voor dan, dat je opgevroten wordt ofzo? Succes!
Papi pics or iT didnt happen

Kom op je kan het!!
Ben er alweer klaar mee. Wat een gezeik hier zeg!
Joh, wat een verrassing
Misschien moet jij effe een keer aan je daddy issues gaan werken ipv die te projecteren op mij.
Werk jij nou maar aan je eigen issues.

Lastig hè, als je geen aai over je bol krijgt omdat je zo zielig bent?
Van jou hoef ik helemaal niks. Al kreeg ik er geld op toe.
Knap dat je al detoxend nog mag internetten joh.
Ja daarom zit ik in een privé kliniek.
Ik heb zin in bier. Heb een aparte week achter denrug. De man van ONS vind ik maar lastig mee omgaan. Niet met die avond maar het leuk vinden van hem enz.. Die emoties. Ik slaap slecht. Droomde over ex. En zonet nog een kut moment wbt ex. Ik heb geen contact met hem. Maar t is echt een vuile rat. Maar dat wist ik al. Ben kwaad. Verdrietig en teleurgesteld. Maar ik neem stender. Vandaag goede en mooie dingen gedaan. Even loslaten. Waarom is t leven soms zo lastig. Oh ik moet ook ongesteld worden dus drama gevoelens.
Edit, laat maar.

Excuus voor het vervuilen van jullie topic dames, ik ben weer weg
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Knuffelheks, leef je uit! Ik deel je mening in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
heks, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Me too.

Bella, kop op, je doet het super. Een keertje is vervelend maar geen man overboord. Ik wou dat ik net zo goed bezig was als jij. Ik vlieg wel vaker uit de bocht.

Hier alles goed. Ik ga qua werk zo'n drukke maand tegemoet. Maar is altijd wel leuk, dus heb er zin in. Alleen heb ik dan de neiging mezelf te belonen met een lekker glas wijn (of 4).
Alle reacties Link kopieren
Pin die ex van jou is niet best he? Het kost tijd, veel tijd. Ooit ga je er echt van loskomen en kijk je beetje beschaamd terug op feit dat iemand zoveel invloed op je had. Dat je dat hebt laten gebeuren. Ik beloof het je. Echt.!
Alle reacties Link kopieren
Pin, die nieuwe vent, denk je even met je onderbuikgevoel? Zijn er alarmbellen? Je hebt info van hem die nu een beeld schetsen maar zo hoeft het niet te zijn? Maar bedenk wel dat je niet nog een keer mee wil maken waar je net uit bent. Als het leuk is, is het leuk. Anders niet! Daar ben jij veel te leuk voor! Goed dat je voor 0% bent gegaan!

Ik heb twee wijn gedronken op een borrel en een biertje.

Voel me er niet slecht over en het was ook prima zo, geen zin om door te drinken.
Alle reacties Link kopieren
Pin, GOOOO met je stender. Heeft iemand je vandaag al gezegd dat je een topwijf bent? Bij deze. Iedereen hier trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Poes, jij ook! enne dankjewel..
Ah wat lief poes! Dankjewel.

Betty ik ga je post morgen nog een paar keer lezen. Ik wil ook geen ellende meer. M'n gedeukte ego wil gewoon aandacht. Iemand die mij wil om mij.

Goed bezig. Mooi gecontroleerd drinken toch zo! En heel bewust. Iedereen goed bezig.

Bella het komt wel goed schatje
Dora ja dankjewel! Eigenlijk vond ik ook al vrij snel dat het helemaal niet zo erg was en ik had er ook nog van genoten dus wat was het probleem?



Pin, topperrrrrrrrrrtje, komt met jou ook wel goed schatje



Hoe is het verder met iedereen?

Allemaal toppers hier toch?!
Alle reacties Link kopieren
Pin ik wil zeker je vlinders niet neerslaan maar wil alleen tegen je zeggen dat je naar je eigen gevoel moet luisteren, en dat kan jij ook.

Je zal waarschijnlijk ook wel op een bepaald type vallen toch? Ik zal nooit op een beetje een soft type vallen, en met cowboys komen er wel eens streken bij, zeg ik altijd maar zo. Maar je moet wel je eigen grenzen kennen en volgens mij ben jij juist degene hier die die inmiddels heel goed kent!

Bella gewoon weer lekker verder gaan!
Alle reacties Link kopieren
Poes heb je vanavond weer een date? Spannend!
Mn gevoel is een klein beetje verliefd Achtig. Sla m'n vlinders maar neer hoor. Want dit klopt ook niet. M'n gevoel is niet echt betrouwbaar. M'n verstand zegt nog enigszins foute man. Alcohol probleem en vreemdganger. Maar gelukkig houdt hij de boot af. Ik zou het lastig hebben gevonden als hij achter me aan ging vangen. Weten voelen. Wat een toestand. Snachts wist ik t zeker. Dit is een foute. M'n eerste instinct. Doel was ook alleen sex. Toen kwam gevoel. Dus fout. Exit.
Haha ik val op cowboys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven