Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Hot Diggity Dog!

28-11-2016 17:30 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!



"I'm not in charge anymore. Negan is."

- Rick Grimes







En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:

Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Links

Comics

Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
Oke, in al die plaatjes van Negan op pagina 23 zag ik zeker heeeeel wat lekkers, maar inderdaad, sjaal af!



Coda: jij bent geniaal whaha.



Oh boy, mijn lieve lieve vriend was de aflevering vergeten op te nemen, dus nu kijken wij ZONDAG PAS!!! Maar alle spoilers heb ik wel even gelezen hehe.



Ik moet echt snel bijlezen, zit nu op pagina 40, maar wilde alvast even reageren. Vind het mooi om de exacte overlap te zien tussen comics en de serie zelf!
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Oke laatste dan.. Dit vond ik ook fantastisch... Don't care! Ga ik ook gebruiken!









Vandaag had ik trouwens pannenkoeken gemaakt met eigen gemaakte beslag.. Ze waren zo mooi! Elke keer als ik er een omdraaide riep ik: (met bijpassende 'Jack Sparrow' achtige bewegingen)

quote:Coda schreef op 09 december 2016 @ 19:57:

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]Info uit talking dead: de klap was echt en zijn reactie ook.
Alle reacties Link kopieren


Leuke gifs
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Coda schreef op 09 december 2016 @ 20:03:

Oke laatste dan.. Dit vond ik ook fantastisch... Don't care! Ga ik ook gebruiken!



[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]



Vandaag had ik trouwens pannenkoeken gemaakt met eigen gemaakte beslag.. Ze waren zo mooi! Elke keer als ik er een omdraaide riep ik: (met bijpassende 'Jack Sparrow' achtige bewegingen)

[afbeelding]



Perfecte pannenkoeken zorgen ook voor intens geluk!

Man wordt altijd heel erg blij wanneer ik pannenkoeken bak. Dat is 1 van de dingen waarvan hij toegeeft dat ik het beter kan. Vind het altijd zo aandoenlijk dat het innerlikke kind in hem omhoog haald. Pannenkoeken met bastartsuiker, stroop en poedersuiker, het is altijd een feestje voor hem.
Pannenkoeken is het enige dat ik aan mijn man overlaat. Ik heb het geduld er niet voor. Verder kan hij niet koken (geeft ie zelf ook toe) en ben ik altijd degene die kookt.

Hij teelt de groenten en aardappels en ik maak ze klaar. Goede deal toch!


Leuk pakje (met leuke inhoud voor de bakvissen).





(Of was dat al gepost. Ik houd het niet bij hier, pfff )




Ik ben the good wife aan t bingewatchen op Netflix en ik zag Beth in 1 aflevering en nu Tyreese in een andere.



Dat was mijn TWD gerelateerde bijdrage



Oh en JDM zonder baard....

Hopelijk is t maar voor eventjes!



Ga de rest later even bijlezen.



Fijn weekend allemaal!
Oh, ik kan niet slapen en ben uit pure ellende de aflevering maar gaan kijken. Tot nu toe best leuk.



En djeez, Carl verdient een corrigerende tik op zijn achterhoofd. Wat een dwarskop.
Oh wauw, dat strijkijzer... Dat was euhm, best realistisch. *kuch*



Ik weet nog steeds niet of ik Negan een sadist of een psychopaat vind, of beide...
Ha, Negan is best grappig. Die voeten op het tapijt en dat gespeel met de kraan.



En jezus wat gaf hij Judith eng een kus. Zijn gezichtuitdrukking daarbij... Een goede horrorfilm is er niks bij.



Nu morgen maar eens teruglezen. Ik denk dat ik ga proberen een lovestarretje te doen.
Alle reacties Link kopieren
toch maar over de brug gegaan!



Wat denken jullie, gaat er een slachtoffer vallen de volgende aflevering? Ik hoop zo erg dat Spencer Lucille mag kussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk/hoop dat Gregory ook een kandidaat is, maar Spencer mag van mij ook verdwijnen. Wie wil ik liever weg hebben? I simply cannot decide.
Jeuj ZQ toch overstag gegaan



Ik heb ook wel ideeën over volgende afleveringen maar die deel ik niet ivm strip spoilers. Vind het wel leuk om jullie theorieën te lezen
Ja, toch maar gekeken. Al baal ik nog steeds heel erg dat er 6(!!!) kut afleveringrn waren dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 02:42:

Ha, Negan is best grappig. Die voeten op het tapijt en dat gespeel met de kraan.



En jezus wat gaf hij Judith eng een kus. Zijn gezichtuitdrukking daarbij... Een goede horrorfilm is er niks bij.



Nu morgen maar eens teruglezen. Ik denk dat ik ga proberen een lovestarretje te doen.Jeeej je hebt gekeken!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 09 december 2016 @ 20:03:

Oke laatste dan.. Dit vond ik ook fantastisch... Don't care! Ga ik ook gebruiken!



[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]



Vandaag had ik trouwens pannenkoeken gemaakt met eigen gemaakte beslag.. Ze waren zo mooi! Elke keer als ik er een omdraaide riep ik: (met bijpassende 'Jack Sparrow' achtige bewegingen)

[afbeelding]





Vriend en ik roepen ook vaak van die bijpassende Negan uitspraken bij bepaalde situaties. Echt leuk.



En heerlijke gifjes heb je allemaal geplaatst
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
6 nou zeg hooguit 1 maar..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Liadan schreef op 10 december 2016 @ 10:16:

Ik denk/hoop dat Gregory ook een kandidaat is, maar Spencer mag van mij ook verdwijnen. Wie wil ik liever weg hebben? I simply cannot decide.





Ik denk niet dat Spencer nu al dood gaat. Hij moet eerst natuurlijk Rosita ofzo verraden.
quote:Liadan schreef op 10 december 2016 @ 10:16:

Ik denk/hoop dat Gregory ook een kandidaat is, maar Spencer mag van mij ook verdwijnen. Wie wil ik liever weg hebben? I simply cannot decide. Why not both.
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 13:17:

[...]







Ik denk niet dat Spencer nu al dood gaat. Hij moet eerst natuurlijk Rosita ofzo verraden.Ja, want zo'n matennaaier is hij wel.
Alle reacties Link kopieren
Gregory mag ook ja! Graag zelfs!



Gregory



Maar dan liever nadat maggie en Sasha hem eens flink bitchslappen ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven