Het stamcafé, de kersteditie! (XXVI)

08-12-2016 20:06 3008 berichten
Hohohohoho, het is december! En Sinterklaas is inmiddels weer veilig in Spanje, dus tijd voor een kroeg in eindejaarssferen! Het is wel koud natuurlijk, maar met een beetje gezelligheid houden we elkaar ook warm niewaar.















Veel plezier!
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 02:46:

En nu ik terugdenk was het allemaal erg heftig en ingrijpend maar toen hoorde het er gewoon bij, ik wist niet anders.Ik had de impact zwaar onderschat. En nu zit ik er nog midden in. Maar ik weet niet of ik het nog een tweede keer zou kunnen. Ik zou het heel graag willen. Maar jezus, wat ben ik in het begin intens verdrietig geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 02:51:

Heftig. Weet eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik weet alleen dat ik je maar al te goed begrijp. En dat eigenlijk best klote vind.



Jij bent best wel vaak best wel laat wakker hè.

Ja het was best klote inderdaad. Hakte er toch wel in en nog. Zul jij ook wel hebben.



Ik ben alleen in het weekend soms laat wakker want door de week gaat de wekker om 6 uur.

En dan blijf ik ook alleen laat wakker als man al eerder naar bed wil. Hij kwam vandaag doodmoe thuis, heeft gegeten en gedoucht, zat verdwaasd op de bank en ging naar bed om 2100 uur.

Dan ga ik lekker internetten.

Door de week zie je me hier nooit laat, de plicht roept de volgende ochtend.

Ik heb vanaf 16 dec 2 weken verlof, dan ga ik hier vaker laat zijn denk ik
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 02:54:

[...]





Ik had de impact zwaar onderschat. En nu zit ik er nog midden in. Maar ik weet niet of ik het nog een tweede keer zou kunnen. Ik zou het heel graag willen. Maar jezus, wat ben ik in het begin intens verdrietig geweest.

Ik begrijp je. Alleen zij die dit ondergaan hebben begrijpen dit denk ik.

Ik was altijd stikjaloers op vrouwen die zeiden: och jee, ik ben weer zwanger, had gedacht dat het langer zou duren maar het was de 3e maand al raak.

Pardon? Zo gewoon is dat niet, niet in mijn ogen althans.
Al een account? Log dan hier in.
Oh heerlijk, 2 weken vakaaaansje.

Ik weet niet, ik denk dat ik jou toevallig elke keer tot laat zie schrijven wanneer ik ook keertje laat ben. Meestal alleen in het weekeinde.



Ik ben ook echt gehandicapt met gristelijke bedtijden, komt door mijn middagdutjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 03:01:

Oh heerlijk, 2 weken vakaaaansje.

Ik weet niet, ik denk dat ik jou toevallig elke keer tot laat zie schrijven wanneer ik ook keertje laat ben. Meestal alleen in het weekeinde.



Ik ben ook echt gehandicapt met gristelijke bedtijden, komt door mijn middagdutjes. Die heb je nodig in jouw 'gezegende omstandigheden'
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 02:58:

[...]



Ik begrijp je. Alleen zij die dit ondergaan hebben begrijpen dit denk ik.

Ik was altijd stikjaloers op vrouwen die zeiden: och jee, ik ben weer zwanger, had gedacht dat het langer zou duren maar het was de 3e maand al raak.

Pardon? Zo gewoon is dat niet, niet in mijn ogen althans.



Oh, stikjaloers! Schoonzus is in februari dit jaar bevallen. Maar vertelde ook meteen heel blij dat het in ronde 1 meteen raak was. Oh, ik heb toen zo moeten huilen, ik kon niet eens blij zijn voor haar.

Tijdens het hele traject ook nog mijn zusje door een abortus heen geholpen. Toen ben ik mezelf compleet voorbij gelopen.
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 03:04:

[...]



Die heb je nodig in jouw 'gezegende omstandigheden' Oh, daarvoor ook hoor. Zo'n slaapbehoevende pussy ben ik wel.
Maar yas, ik wens je een fijne nacht toe. Ik ga slapen.



Het was me een waar genoegen.



Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, trusten!
Al een account? Log dan hier in.
Yas en ZQ
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 09 december 2016 @ 23:20:

We hebben allemaal een RL, wat goed!



Oohhhh het is weekend.... Wat heerlijk Mijn RL was 'vroeg naar bed'. Saai dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 10 december 2016 @ 01:17:

[...]





Jongens zijn zo leuk
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 01:28:

[...]



Jongens zijn zo leuk
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 02:22:

Wat een voordeel is van zo'n grote dikke baby: ze slapen door.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 10 december 2016 @ 02:58:

[...]



Ik begrijp je. Alleen zij die dit ondergaan hebben begrijpen dit denk ik.

De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
En goedemorgen.



Bijgelezen en weer een hoop 'onzin' voorbij zien komen. Kan ik natuurlijk negeren, wat ik meestal doe, maar ik ben momenteel even niet zo negeerderig. Sorry alvast.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Goedemorgen.

Ik dacht even dat de zwangerschapspijler onder mijn negeerknop uit was gekropen.



Heerlijk uitgeslapen, tot wel half 6.

Nu ff tutten en lanterfanten. Vanmiddag komt een dinnetje naar mijn stad, gaan we koffie drinken, borreltje doen en vanavond uit eten bij een fijne italiaan. Zin in.



Fijne dag allemaal.
Veel plezier, Woll.
Dank je Elfje, hoe voel je je? Ben je alweer (wat) beter?
Ook goedemorgen. Weer een dag vol sport en pret. Misschien maar eens de kerstboom van zolder halen. Ik hoop dat iemand me wil/kan helpen.



Wol veel plezier met je vriendin.

Yasmijn en ZQ een heel veel herkenning helaas.
quote:MissWollstonecraft schreef op 10 december 2016 @ 08:04:

Dank je Elfje, hoe voel je je? Ben je alweer (wat) beter?Wel wat beter idd. Maar zat net nog in ademnood door een potdichte neus en een kop vol snot (sorry).
quote:Elfje112 schreef op 10 december 2016 @ 08:10:

[...]



Wel wat beter idd. Maar zat net nog in ademnood door een potdichte neus en een kop vol snot (sorry).Dat is zo vervelend! Heb je wel zo'n neusspray? Ik zweer daarbij als mijn neus helemaal dicht zit, het scheelt zoveel als je gewoon kunt ademen.
quote:MissWollstonecraft schreef op 10 december 2016 @ 08:16:

[...]





Dat is zo vervelend! Heb je wel zo'n neusspray? Ik zweer daarbij als mijn neus helemaal dicht zit, het scheelt zoveel als je gewoon kunt ademen.Ja heb ik, maar mag het niet teveel gebruiken. Als het zo niet beter wordt dan spray ik toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 10 december 2016 @ 07:49:

En goedemorgen.



Bijgelezen en weer een hoop 'onzin' voorbij zien komen. Kan ik natuurlijk negeren, wat ik meestal doe, maar ik ben momenteel even niet zo negeerderig. Sorry alvast.







Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven