Hij wilt het geen relatie noemen

09-12-2016 23:59 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen



Tijdje geleden hier ook een topic geopend.

Nu het volgende.

Ik date al een tijdje met een leuke man ook seks gehad. We spreken niet met anderen af.

Deze week vroeg een vriendin zijn jullie nu een koppel?

Ik kon niet echt antwoorden. Heb hem de vraag gesteld van goh, hoe zie je het? Hij reageerde dat het leuk is samen, dat we niet met anderen afspreken, maar dat we van in het begin hadden afgesproken alles rustig aan te doen.

Dat is goed omdat ik nog niet de hele familie hoef te ontmoeten, maar toch voelt het als een afwijzing. Wel seks, maar verder op het gemak en wil hij het niet benoemen...

Ik heb er toch wat moeite mee.

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:[pejeka schreef op 10 december 2016 @ 01:10[/message]:





Als je over een jáár nog niet verder bent, kom dan nog maar eens verder vragen.





als dat het geval is hoop ik voor haar dat hij super is in bed.

anders is een jaar lang.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 10 december 2016 @ 01:14:

[...]





als dat het geval is hoop ik voor haar dat hij super is in bed.

anders is een jaar lang.Als een relatie jou alleen maar gaat om het bedgebeuren en niet om de persoon op zich, is dat lang, ja... Als de relatie je echter gaat om de mens met wié je samenbent, kan het haar zomaar omvliegen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
bedgebeuren vind ik een hele belangrijke factor.

en daar is to al mee bezig.
wij slapen nooit.
quote:pejeka schreef op 10 december 2016 @ 01:10:

Vier hele weken al? Ja, dan heb je toch minstens al een complete relatie... Lieve schat, daten is één ding, een relatie opbouwen is een ander ding. Om iets een relatie te kunnen noemen, moet je rustig de tijd nemen elkaar door en door te leren kennen, in leuke en minder leuke omstandigheden, de ander óók nog leuk te vinden als die snotterend van de griep op bed ligt en jij kippensoep moet brouwen en naar de apotheek heen en weer rennen, snappen hoe hij (en zij) als mens in elkaar steekt en waarom, en hoe je daarmee om wilt gaan en óf je daarmee om wilt gaan.



Dat kan allemaal niet in vier weken. Een paar keer de kroeg in, een keer halfdronken neuken en tig keer paar dag whatsappen maakt nog geen relatie.



Als je over een jáár nog niet verder bent, kom dan nog maar eens verder vragen.Nou ik ben het eens met pejeka, godswonder
quote:yamahafzr600r schreef op 10 december 2016 @ 00:58:

blijf bij je gevoel en eigenwaarde.Liefde is iets raars.

Mijn kijk op de liefde is wel veranderd in de loop der jaren,en ervaringen.

Ik vind het leuk dat ik zie dat mijn vriendin ook moeite doe voor mij,en dat krijg ze van me terug,wij worden steeds meer kammaraatjes van elkaar.

In evenwicht he het gevoel.

good luckWat zijn kammaraatjes?
quote:emmetje2 schreef op 10 december 2016 @ 01:26:

[...]

Wat zijn kammarkaatjes?



Ik denk soms dat ik me niet meer kan verbazen hier. Maar hey, het kan toch



TO: het ist pas vier weken. En als je nu denk dat ist niet goed is.... hij wilt is dat ook niet.
Pas 4 weken! Waarom heb je zo'n behoefte om er een label op te plakken? Jullie zijn exclusief voor elkaar en hebben het leuk samen, daar gaat het toch om? Kijk eerst eens een paar mnd aan hoe zich dat ontwikkeld en dan zie je dan wel weer wat voor een label je erop plakt.

Geniet ervan!
4 weken is ook nog wel heel kort, geef het even wat meer tijd.

Al snap ik dat tegenwoordige van daten of relatie namengedoe niet echt meer.

Als je exclusief date en je wil niet meer zeg je toch, ik stop met daten met jou want ik wil niet meer

Als je een relatie hebt en je wil niet meer zeg je toch, ik stop de relatie met jou want ik wil niet meer.

Wat is het verschil eigenlijk ?

Komt allebei op het zelfde neer lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog vrij pril allemaal dus geef het de tijd alleen heb ik zelf in een soortgelijk situatie gezeten en na een x aantal maanden kwamen wij een bekende van hem tegen en werd ik voorgesteld als een vriendin en niet zijn vriendin, toen werd het mij wel duidelijk voor zover het eigenlijk al niet duidelijk voor mij was. Soms weet je het eigenlijk al maar heb je de illusie dat het veranderd. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is maar ik vond het vage na een aantal maanden vervelend worden en kwam er dus door dit voorval achter dat het altijd vaag zou blijven als ik er mee door was blijven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin is een draak om jou zo te pushen.

Overigens weten mannen vaak op de eerste blik al of ze een relatie met een vrouw willen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:emmetje2 schreef op 10 december 2016 @ 01:26:

[...]

Wat zijn kammaraatjes?Volgens mij bedoelt TO karmamaatjes.
quote:sandra1905 schreef op 10 december 2016 @ 08:05:

[...]



Volgens mij bedoelt TO karmamaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Exclusiviteit zonder relatie is meestal een farce. Het betekent in de regel dat hij jou binnen heeft gehengeld terwijl hij achter je rug gewoon doet waar hij zin in heeft tot hij wat beters heeft gevonden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
HUh, je date al 4 weken?!? en hij heeft je nog niet ten huwelijk gevraagd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties..



Voor 4 weken is inderdaad nog kort. Ik versta dat ik het tijd moet geven om te groeien. Toch denk ik ook, als je echt een goed gevoel hebt voor iemand dat je er wel voor gaat dan.

Ik denk dat ik me wat ga terug trekken. Het contact van hem uit laten komen en me minder beschikbaar opstellen. Ook het hele idee van dat exclusief daten wringt me inderdaad tegen.

Als hij dat wilt, moet hij er ook maar voor gaan, doet hij dat niet weet ik het ook gelijk. Nu nog kunnen omzetten in praktijk...
Alle reacties Link kopieren
Ja goed idee. Je in allerlei bochten wringen om maar iets van hem gedaan te krijgen. Jeetje wat maak je het moeilijk voor jezelf. Je vind hem toch leuk? Geniet er dan gewoon van terwijl je goed op let. Ik vind dat terug trekken een manipulatieve manier om maar te zorgen dat hij jou in je onzekerheid bevestigd. Maar hey, als jij dat een leuke manier vind om met een ander om te gaan moet je dat vooral doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
..als jullie elkaar echt leuk vinden...meer dan sex ...dan zou ik trots zijn en t echt wel laten weten aan anderen dat t mijn vriendin / partner is...

misschien kijkt hij nog steeds de kat uit de boom...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Joh, ga geen spelletjes spelen.



Zég gewoon dat je hem een leuke kerel vindt en ervoor wil gaan.



Als je dat niet kunt of durft kun je je afvragen of het sowieso wel bestaansrecht heeft. Dan zit er al iets niet goed als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:visje11 schreef op 10 december 2016 @ 08:57:



Ik denk dat ik me wat ga terug trekken. Het contact van hem uit laten komen en me minder beschikbaar opstellen. .Jaaaa, spelletjes spelen, is een heel goed idee! Vooral niet zeggen wat je dwarszit. Echt hoor, niet communiceren is de basis voor een goede relatie!
Alle reacties Link kopieren
4 weken. Had je je beter gevoeld als hij had gezegd dat jullie verkering hadden? Of daten en lichaamssappen uitgewisseld hebben?



Joh, kijk gewoon hoe het de komende tijd gaat, hoe het zich ontwikkeld. Maar ga geen spelletjes spelen door een stapje terug te doen en dan af te wachten wat hij gaat doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt ouderwets merk ik weer. Toen mijn man en ik daadwerkelijk gingen daten/afspreken (nadat we een paar weken om elkaar heengedraaid hadden) waren wij direct een stel. Een heel pril stel, maar toch echt een stel. Dus op de vraag van die vriendin of wij een koppel waren had ik volmondig 'ja' gezegd (maar mijn man had dat destijds dus ook gezegd).



Seksen zonder dat je een stel bent schaar ik in de categorie scharrelen en als je dat exclusief doet dan heet het bij mij 'exclusief scharrelen'. Voor mij is dat te los, te vrijblijvend op moment dat ik meer wil/voel dan dat, maar zo te lezen ben ik daar dus hopeloos ouderwets in .
Alle reacties Link kopieren
Bijna al je topics gaan over onzekerheid en mannen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat doe je moeilijk. Heb het gewoon leuk samen,leer elkaar echt kennen en kijk wat het uit komt. Analyseer je altijd alles zo? Zou ik echt dood moe van worden en dan zou het voor mij al over zijn....



En inderdaad als je er echt mee zit, praat met hem. Dan bedoel ik echt praten. Benoem waar je mee zit, wat je gevoel erbij is, waarom je het lastig vind, wat je van hem verwacht. Hij kan namelijk niet gedachtenlezen
Na 4 weken zou ik ook nog echt niet van een relatie kunnen spreken als volwassen vrouw. Als ik 15 was geweest was dat anders, dan had je 'verkering bij de eerste zoen'. Nu echt niet. Misschien na een paar maanden. In 4 weken ken ik iemand echt niet goed genoeg om de stempel relatie te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 10 december 2016 @ 09:27:

Bijna al je topics gaan over onzekerheid en mannen.Nou en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven