Smerige taal tijdens sex

20-09-2016 15:06 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, maar gewoon 's een vraag. Met mijn vriend ben ik nu een jaartje samen en ons sexleven is nog steeds in ontwikkeling. Nu we elkaar beter kennen in bed en de sex echt lekker is heb ik de neiging om 'smerig' tegen hem te praten, terwijl dat helemaal niet zo in mijn aard ligt. Nu ik dat smerig praten aan het opbouwen ben merk ik dat de sex nog prikkelender wordt, voor hem en mij. Ben alleen nog op zoek naar de grens, maar die ontdek ik wel. Wie van jullie slaat ook vieze taal uit? En... (snap dat dat persoonlijk is) wat zeggen of horen jullie zoal?
Fab Fab Lade dicht KLAP!
quote:s-a-r-kast schreef op 06 december 2016 @ 22:49:

[...]

het was lekker hoor Ik vind het altijd zo lastig om de boerenkool precies lang genoeg te laten koken.
quote:diamantje123 schreef op 28 september 2016 @ 20:14:

' neem mn lul in je bek teringslet.

quote:willem1959 schreef op 15 oktober 2016 @ 16:22:

[...]



Wat ben je groot is mij nooit toegefluisterd.Als het echt waar is dan wordt er ook niet gefluisterd
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 06 december 2016 @ 22:54:

[...]



Ik vind het altijd zo lastig om de boerenkool precies lang genoeg te laten koken.ik denk niet dat ik een bijzonder talent ben, maar het lukt me toch iedere keer weer...
Ik grom niet als ik kook. In bed is een ander verhaal. Praten en grommen dus. Primitief en manipulatief. Zo kun je het wel omschrijven
Alle reacties Link kopieren
Enige verbale aanmoediging als je het een beetje zat begint te raken heb ik ook wel eens gepraktiseerd idd, niet met woorden, wel met geluiden. Het werkt!

Maar veel mooier is het als dat niet nodig is. Als het grommen en sissen vanuit een oergeilgevoel omhoog komt pruttelen omdat je effe niet anders kan.
...
Dat grommen heb ik niet bepaald onder controle nee. Controle is mijn game maar ook dat soort momenten verlies ik het zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 06 december 2016 @ 19:12:

Betekent dat dan dat dirty talk een surrogaat van mannen is voor hitsige geluiden? Of anders gezegd: woorden vrouwen opgewonden van luidruchtige mannen?Wat noem je luidruchtig? Pratende mannen? Dan ja, maar dat mag ook op een ingehouden manier. Een man die nog volledig in controle lijkt is waanzinnig sexy.
Nee phoebal zo bedoelde ik het niet. Dit was een vraag nav een onderzoek dat luidruchtige vrouwen onbewust hun partner aansporen.



Het getuigt van meer controle hè. Recht aankijken. Beheerst en beslist spreken op ietwat gedempte toon:

Draai je om met je handen tegen de muur met je geile kontje naar achteren. Ik ga je strakke kutje neuken totdat het pijn doet. Maar eerst ga je op je knieën totdat je het verdient hebt om geneukt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ah zo! Het was al best laat..



Ja, dat kan best lekker zijn
Dank je wel Phoebal voor je reactie. Ik vroeg me al af of ik iets verkeerds gezegd had ????
Alle reacties Link kopieren


Nee joh!
wel lachen allemaal,ik heb dat niet zo ik zie dan alleen maar stromende bergbeken en flitsende lampen.

Gelukkig word ik dan ook vlak erna wakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 06 december 2016 @ 22:54:

[...],



Ik vind het altijd zo lastig om de boerenkool precies lang genoeg te laten koken.



Waarschuwing! Andijvie! Pleur die boerenkool gelijk met de aardappels in een grote pan. 20 minuten, kan niet misgaan.

Oké ff lekker offtopic...

Dirtytalk, mits een beetje creatief, niets mis mee. Integendeel
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 20 september 2016 @ 15:20:

"Maden in de grijze container!"



"Haren in het doucheputje!"



"Poepluier!"HAHAHA! ik kwam niet meer bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 06 december 2016 @ 23:39:

Dat grommen heb ik niet bepaald onder controle nee. Controle is mijn game maar ook dat soort momenten verlies ik het zelf.zwak. Afknapper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven