Laminaat

09-12-2016 13:09 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,Ik heb sinds juli dit jaar nieuwe laminaat laten neerleggen.Nu is er iemand langs geweest voor mijn verwarming te maken deze meneer heeft een sleutel laten vallen op mijn laminaat.Nu zit er een deuk in! Ik heb bij het bedrijf een klacht ingediend nog niks gehoord.Ook mijn eigen verzekering gebeld met de schade en mag een Offerte laten opmaken om het te repareren.Dit heb ik gedaan bij het bedrijf dat de vloer heeft neergelegd en ik kreeg een offerte van 221 euro.Voorrij kosten €50 verwijderen en afvoeren €65 herstelwerkzaamheden €75 ik vind dit best veel voor 1 plank.Of bekijk ik het verkeerd? Iemand een idee? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk, ik krijg ook beetje de kriebels omdat je mijn vragen negeert.

Zoals: waar in de ruimte ligt de plank, want dan is het wat logischer uit te leggen waarom het wat duurder is. Het gaat niet om de plank zelf, dat heb je zelf ook wel bedacht zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sosa85 schreef op 09 december 2016 @ 17:09:

Ik zie het probleem niet. Je krijgt het vergoed. Laten maken dus. Zal jou worst wezen wat het kostDaar heb je ook zeker wel gelijk in maar vind het een boel geld... Krijg ook het idee dat het bedrijf er een slaatje uit slaat....
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:02:

[...]

Krijg idd ook jeuk van jou!!! Krab krab.....Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
quote:wild-r0se schreef op 09 december 2016 @ 17:13:

Heel eerlijk, ik krijg ook beetje de kriebels omdat je mijn vragen negeert.

Zoals: waar in de ruimte ligt de plank, want dan is het wat logischer uit te leggen waarom het wat duurder is. Het gaat niet om de plank zelf, dat heb je zelf ook wel bedacht zo te lezen.In de keuken bij de verwarming.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 december 2016 @ 17:17:

[...]





Succes ermee.Dat kan in beter tegen jou zeggen jij zit er al wat langer mee!!! Fijn weekend...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:18:

[...]



In de keuken bij de verwarming.

Bij de verwarming, ik neem aan dat die aan de rand zit? Dan kan het goed zijn dat ongeveer de hele (!) vloer er uit moet.

Dat.

Kost.

Tijd.



Simpeler kan ik het niet uitleggen. Behalve dat tijd = geld in dit geval.
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:15:

[...]



Daar heb je ook zeker wel gelijk in maar vind het een boel geld... Krijg ook het idee dat het bedrijf er een slaatje uit slaat....Mja dan nog. Jij wilt een hele vloer. Je verzekering betaalt. Problem solved
Alle reacties Link kopieren
quote:wild-r0se schreef op 09 december 2016 @ 17:30:

[...]



Bij de verwarming, ik neem aan dat die aan de rand zit? Dan kan het goed zijn dat ongeveer de hele (!) vloer er uit moet.

Dat.

Kost.

Tijd.



Simpeler kan ik het niet uitleggen. Behalve dat tijd = geld in dit geval.Aan de rand idd.Hoezo de hele vloer dan? Nou bedankt voor je reactie ik ga de offerte dan maar aan mijn verzekering geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:35:

[...]

Aan de rand idd.Hoezo de hele vloer dan? Nou bedankt voor je reactie ik ga de offerte dan maar aan mijn verzekering geven.Omdat je laminaat in elkaar klikt. Dat moet je dus met beleid uit elkaar halen. Het is niet zoals een puzzel dat je gewoon één plank er uit haalt. Ze liggen deels over elkaar heen.

http://www.online-vloeren ... upload/2420ondervloer.png



Dat kan je in de afbeelding van de link wel zien. Dus je moet gewoon plank voor plank de vloer open maken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt niet zo even een plank weghalen uit een laminaatvloer.

De hele vloer vanaf de wand waar gestopt is met leggen tot aan de plank welke er uit moet moet er uit gehaald worden en uiteraard ook weer terug gelegd.

Plinten moeten weg gehaald worden en met een beetje pech vervangen worden door nieuwe plinten.
Niet geschoten is altijd mis
Valt die ene deuk zo hard op?

Anders zou ik het zo laten.



En anders ... is de kans inderdaad groot dat de boel er zowat volledig uit moet, terug moet gelegd worden, ...

Wat giga veel tijd en werk (en dus geld) is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:01:

[...]



Op laminaat... staat bij 25 jaar garantie.Bij normaal gebruik wel. Niet als je er dingen op laat vallen vanaf hoogte.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 17:18:

[...]



In de keuken bij de verwarming.Weet je aan welke kant ze zijn begonnen met leggen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 09 december 2016 @ 19:50:

[...]



Weet je aan welke kant ze zijn begonnen met leggen?Vanuit de huiskamer zo naar de keuken.Is bij ons 1 geheel.Maar ik vind wel dat ons laminaat snel beschadigd,erg jammer....had beter voor wat duurder kunnen kiezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 10 december 2016 @ 09:12:

[...]



Vanuit de huiskamer zo naar de keuken.Is bij ons 1 geheel.Maar ik vind wel dat ons laminaat snel beschadigd,erg jammer....had beter voor wat duurder kunnen kiezen...Dan heb je ergens nog geluk. r hoeft dan alleen een deel van de keuken uit
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Heb bericht gehad van het bedrijf en krijg 50 euro compensatie.... uit intern onderzoek is gebleken volgens hun dat de schade aan mijn laminaat niet is veroorzaakt door de monteur. Dit bedrag krijg ik voor de geleden schade.Wat moet ik hiermee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 17 december 2016 @ 23:29:

Heb bericht gehad van het bedrijf en krijg 50 euro compensatie.... uit intern onderzoek is gebleken volgens hun dat de schade aan mijn laminaat niet is veroorzaakt door de monteur. Dit bedrag krijg ik voor de geleden schade.Wat moet ik hiermee?

Bij je eigen verzekering indienen. Zij kunnen dat proberen te verhalen op de veroorzaker.

Maar hoe is dat interne onderzoek gegaan? Jij hebt toch gezien dat die man zijn sleutel (neem aan dat het een steeksleutel was) heeft laten vallen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Mama800 schreef op 17 december 2016 @ 23:29:

Heb bericht gehad van het bedrijf en krijg 50 euro compensatie.... uit intern onderzoek is gebleken volgens hun dat de schade aan mijn laminaat niet is veroorzaakt door de monteur. Dit bedrag krijg ik voor de geleden schade.Wat moet ik hiermee?



Als jij niet zelf hebt gezien dat die man een sleutel liet vallen, wordt het jouw woord tegen het zijne. Heel moeilijk.

Heb je geen rechtsbijstandverzekering die je hiervoor kunt inschakelen?
quote:Tickel schreef op 18 december 2016 @ 00:04:

[...]



Bij je eigen verzekering indienen. Zij kunnen dat proberen te verhalen op de veroorzaker.

Maar hoe is dat interne onderzoek gegaan? Jij hebt toch gezien dat die man zijn sleutel (neem aan dat het een steeksleutel was) heeft laten vallen?Dit inderdaad. Verzekering en rechtsbijstand contacteren. Als de deuk minimaal is zou ik misschien de 50 euro accepteren en het zo laten maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven