Verhuistopic

09-12-2016 21:57 152 berichten
Ik over 7 dagen naar mijn nieuwe koophuis nadat ik vanaf maart tijdelijk in een huurhuis zat nadat mn oude huis waar ik met ex woonde verkocht was. (Geen pijnlijke herinneringen hoor maar de buurt was niet fijn voor mij. Daar weggaan was de start van een nieuw begin!)

Ik zag er erg tegenop maar nu ik bijna alles in orde heb krijg ik er zin in en word ik ongeduldig.

Het is een erg leuk huis in een hele leuke buurt, en weer een bad, joepie !

Nou ja, erg symbolisch allemaal.



Wie gaat nog meer verhuizen binnenkort?

Zin in of zenuwachtig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 10 december 2016 @ 12:21:



Gisteren vertellen nadenken over samenwonen en vandaag al kasten uitruimen? Dat is voortvarend Merlot.



Ja, snap dat het zo overkomt.

Zelf zijn we er al weken over uit en al pratend aan het voorbereiden. Door de drukte van Sint e.d. hebben we kind het pas dit weekend verteld, het gesprek liep er heel natuurlijk op uit. Kind vraagt al maanden of ik kom wonen bij hen, zo ook weer vandaag.

Een kast in de slaapkamer uitruimen kan prima in die lijn van zaken. Het woongedeelte veranderen we niet op wat kleins na.
Hips, hopsakee en pierlala.
quote:marjolein853 schreef op 09 december 2016 @ 23:26:

Ik ga binnenkort verhuizen. Van woning met man en kinderen naar mijn eigen (huur)appartement. Kinderen zullen moeten inschikken, want kleiner en geen eigen kamer meer..



Mooi appartement maar reden is k.. en de kamers wordt wennen.. Wel blij om bij ex weg te zijn..Ben je in dezelfde woonplaats gebleven? Fijn dat je nu verder kunt, succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 09 december 2016 @ 23:29:

[...]





Wel je eigen plekje! Beter dan in een relatie te blijven waar je niet meer gelukkig in bent.

Sterkte Dankjewel.. Ik heb er ook wel zin in.. Alleen de kinderen ..
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 10 december 2016 @ 05:36:

[...]



vervelend dat het zo is gelopen. Maar je kan nu wel door met je eigen leven en hebt straks een fijne, eigen plek. Zal aan de ene kant ook wel als een opluchting voelen neem ik aan.Dank je wel.. en ja opluchting.. Weg uit de nare sfeer..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chloe15 schreef op 10 december 2016 @ 13:02:

[...]





Ben je in dezelfde woonplaats gebleven? Fijn dat je nu verder kunt, succes!Ja, zelfde woonplaats. Ik denk dat het 5, max 10 minuten fietsen van huidige woning is.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk ook jij bedankt..



Alice, sorry voor het vervuilen van je topic..



Chinees wordt de eerste maaltijd in mijn nieuwe huisje..
Alle reacties Link kopieren
Jee wat een hoop verhuizers! En jaaa ik ga ook verhuizen...hoogstwaarschijnlijk. Woning is aangeboden, papierrommel is gestart maar er moet nog getekend worden.

Van 3 hoog met één slaapkamer naar een rijtjeshuisje met tuin en 2 slaapkamers.

Een huurhuis natuurlijk maar mén wat moet er een hoop aan gebeuren Eigenlijk alles moet gebeuren.

De badkamer moet aangepast want er zit nu een hele hoge douchebak in waar ik niet in kom. Toilet, keuken, tuin echt álles is in geen 30 jaar wat aan gedaan zo lijkt het.

Maar véél zin in. Zeer gunstige locatie, vlak bij ov winkels en ouders. Veel tegenzin omdat het hier heel fijn wonen was en ik een (vind ik) zeer leuk huisje heb in een geweldige buurt.

Reden van weggaan is de trappen worden te veel en de fiets en rollator mogen niet meer voor de deur staan waardoor weggaan wel heel moeilijk word.

Zoon moet af en toe wat huilen omdat hij het hier zo zal gaan missen.

Een eigen kamer en een groot grasveld (geen honden) waar hij met vriend kan badmintonnen dát vind hij dan wel weer geweldig.

Druk bezig met kijken naar tegels, sanitair, tuinbestrating en keukens En naar klusmannen/bedrijven.
Haha chinees, sommige dingen zijn blijkbaar overal hetzelfde...
quote:marjolein853 schreef op 10 december 2016 @ 13:33:

En natuurlijk ook jij bedankt..



Alice, sorry voor het vervuilen van je topic..



Chinees wordt de eerste maaltijd in mijn nieuwe huisje..

Ben je gek... dat doe je helemaal niet! Je bent gewoon welkom, het is ook best wel een emotioneel iets hoor...

Voor mij ook... het is toch voor mij een groot avontuur geweest, eerst naar de huurwoning en nu lekker naar mn eigen woning.

Ik zag er toen ik mn huis in een buitenwijk te koop zette om weer terug richting centrum fe gaan echt wel heel erg tegenop. En nu is dat avontuur bijna ten einde en dat doet echt wel wat met me...



Ja ik was gister en vanochtend vrij druk met inpakken, beetje in doorgeslagen want nu is bijna het hele huis ingepakt en ben ik van alles kwijt. Zal ik gewoon alles weer uitpakken en opnieuw beginnen ?



Heb net de chinees in mn nieuwe buurt ff gecheckt : het wordt een hete kiploempia
quote:Captain_Obvious schreef op 10 december 2016 @ 16:09:

Haha chinees, sommige dingen zijn blijkbaar overal hetzelfde...
Zou Belle inmiddels voor de TV zitten met een bak chinees...zoals gepland?
ik vraag mij dat ook af.



Ik ben, dacht ik, nmr 2 op de lijst, ik ga vrijdag over zoals ik zei en het is hier nu net een soort kamperen... best gezellig hoor maar ik ben van alles kwijt en als het nodig is moet ik 35 dozen doorspitten of zo...

Wordt straks met uitpakken helemaal lollig want dan komen de dozen uit de berging en opslag er ooo nog bij, joepie....
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ik moet nog beginnen met pakken. Geen idee hoe dat gaat. De helft moet blijven, de helft mee..
Alle reacties Link kopieren
Man is friet halen maar ik zit wel voor de tv! En hoe verhuizen in dezelfde straat gaat. Niet met de buren in ieder geval haha! Gewoon met een hoop vrienden en we hebben een kleine vrachtwagen gehuurd. Onze straat slingert door de wijk, dus het was lopend niet helemaal te doen hoor. Maar de verhuisploeg is wel telkens lopend gegaan als de vrachtwagen naar het nieuwe huis ging. Ze konden niet allemaal mee in de wagen natuurlijk

Verder zijn we al redelijk gesetteld! De keuken is af, dochter haar kamer ook en de woonkamer is ook al ver op orde. Alleen de kledingkast moet nog in elkaar en op zolder is het nog wat chaos. Maar ik moet zeggen dat het me niet is tegen gevallen allemaal. We zitten er prima bij voor mensen die vandaag verhuisd zijn
En gewoon alweer online! Top gedaan hoor Belle!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, Belle! En relaxed dat het zo ging. Fijn als zo'n drukke dag goed verloopt.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Tvp!



Ik moet helaas 2 keer verhuizen (oude huis verkocht en kunnen nog niet in nieuwe)
Ik! Over een week! Naar een appartement dat ik heb kunnen kopen. Onwijs veel zin in. Het huis dat ik met ex had, was zijn droomhuis, niet het mijne. Dit wordt mijn eigenste plek voor heul lang. Helaas hebben bijna al mijn toegezegde hulpen afgezegd Gelukkig staat mijn nieuwe huis op 100 meter van waar ik nu woon, dus komende week doe ik gewoon elke dag een beetje, samen met de kinderen.


Fijn dat het goed ging!

nou ja... das geen chinees...
quote:canvas schreef op 10 december 2016 @ 20:10:

Ik! Over een week! Naar een appartement dat ik heb kunnen kopen. Onwijs veel zin in. Het huis dat ik met ex had, was zijn droomhuis, niet het mijne. Dit wordt mijn eigenste plek voor heul lang. Helaas hebben bijna al mijn toegezegde hulpen afgezegd Gelukkig staat mijn nieuwe huis op 100 meter van waar ik nu woon, dus komende week doe ik gewoon elke dag een beetje, samen met de kinderen.



Ha ik ook, wanneer jij? Ik vrijdag.



Lalalief, ik had precies hetzelfde.

Ik verhuis nu gelukkig voor de tweede keer dus ik ben gelukkig klaar voorlopig, gelukkig..



Ik was nerveus maar nu niet meer, heb er zin in.

Vorige x deed ik geen oog dicht de nacht ervoor dus heb nu ff een licht slaapmiddel gebietst bij iemand

Echt geen zin om een nacht wakker te liggen...



Nog 6 nachtjes slapen....
De planning is zaterdag, maar we beginnen morgen alvast met wat kleinere meubels. En indeed!
Fijn Belle



Van de week gehoord dat ons nieuwe huis waarschijnlijk veel eerder klaar is dan verwacht. Wij hadden op eind april gerekend en de voorspelling nu is begin maart.

Daarna nog wel 1,5 maand klussen, maar waarschijnlijk zijn we eerder over dan verwacht.



Ik heb ook twijfels over de verhuizing. De kinderen zijn hier geboren, het is echt ons huis, Super buren. Nu naar een kale canvas en alles nieuw. De droom van mijn man is een zelfvoorzienend huis en op water na kan dat dadelijk. Het huizen liggen bij ons ook niet zo ver uit elkaar zo 10 minuten lopen.



Ga binnenkort beginnen met de dozen inpakken. Oh ja en chinees zal het niet worden aangezien dat hier niet wordt gegeten
Ha net na mij dus, gezellig



Ik begin ongeduldig te worden, misschien herkenbaar maar het begint hier een aardig zooitje te worden, ben half aan het kamperen en begin me wat onrustig te voelen...

Normale verhuis-hormonen ?
quote:leoni schreef op 10 december 2016 @ 20:18:

Nu naar een kale canvas

Nou moe.



Wel spannend dat je huis eerder wordt opgeleverd!
quote:leoni schreef op 10 december 2016 @ 20:18:

Fijn Belle



Ga binnenkort beginnen met de dozen inpakken. Oh ja en chinees zal het niet worden aangezien dat hier niet wordt gegeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven