Club van '87 wil zwanger worden

27-07-2016 10:57 1757 berichten
Ben je geboren in 1987 kom dan gezellig hier kletsen over het wel en wee van zwanger worden.



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Bijzonderheid Lieksie 29 34 anderhalf jaar bezig 08-01 Nog 3 maanden zelf proberen Vanessakusje1987 3042 10 17-02 Onderzoeken afwachten Bb87 2827 10 23 januari eerste echo Autumn_87 28305 1e kindje Elianora 29336 20-01 PCOS, start met Pregnyl en Clomid Rosalie87 292913 22-01 - Fienestein 28436 -- - Captainkitten 28344 - Roxy87 29281 - - Taktak1987 28353 - Sofie87 2827- - Onregelmatige cyclys Door87 29231 - Annelies87 29302 1e kindje Summer87 28321 -- - Mince 29391 Jongen KleinSterretje17 2932- 10-03 - Ximun 29346 11-03 - Boogschutter_87 28284 - Love_22 --1 - Vervivaen 2931 1 12-12 1e echo
Alle reacties Link kopieren
Sterkte boogschutter!



rosalie87: ik heb soort geen reden om te testen omdat ik helemaal niks meer voel.... Dus ik durf eigenlijk niet. Je hoort wel vaker van een 6 weken cyclus ofzo... Heb natuurlijk pas m'n tweede natuurlijke cyclus nu. Enige wat ik me afvraag is of het dan ook normaal is dat je zoveel afscheiding blijft houden, zou eerder denken dat als je nog ongesteld moet worden dat dat ook stopt...



Ik wacht dus maar op menstruatie of symptomen die ik toch nog voel...
Alle reacties Link kopieren
Niet ongesteld worden lijkt me het duidelijkste symptoom dat je kan hebben. Andere symptomen komen vaak pas later. Meer slijm is ook een symptoom. Maar nog even wachten kan natuurlijk ook dat mag je natuurlijk zelf weten. Knap dat je het zolang volhoud om niet te testen love22. Er zijn genoeg vrouwen die lang op een zwangerschap moeten wachten maar ook genoeg bij wie het snel raak is
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon meer bang dat ie negatief is... Ook omdat ik niet misselijk ben en me top fit voel, naja tot dat het avond is dan haha.... Dan val ik in slaap.



Ik wacht geduldig af en anders moet ik toch maar eens een poging wagen...
Alle reacties Link kopieren
Spannend love22, elke dag dat je langer wacht hoe meer kans, hoewel, het kan helaas ook dat je (nog) onregelmatig bent! Sterkte met wachten.



Rosalie, hoe was je afspraak? Vandaag toch?



Ik kom op de anderen snel terug.. Haast hahah, fijn weekend allen!!
Na bloedonderzoek blijkt dat ik mijn eisprong heb gehad! Nu voor het eerst op het wachtbankje. Wat spannend. Na bijna een jaar proberen voelt dit nu pas aan als een echte kans! We hebben rond mijn eisprong ook driemaal seks gehad. Twee dagen ervoor, op de dag zelf en 2de dag erna.

De gyn zei dat je tot 48uur na je eisprong nog kans hebt. Die twee dagen ervoor vond hij te vroeg. Maar dat was puur toeval, want wist niet dat mijn eisprong eraan kwam. Het eitje is spontaan gesprongen. Op de 15 cycusdag had ik maar een eitje van rond de 4mm. Op cyclusdag 25 is die gesprongen. Die was dus goed gegroeid op 10 dagen! Ben zo blij dat hij mijn cyclus toen niet afgebroken heeft met Primolut.



Ik mag ook pas testen één week na mijn NOD. Als het niet gelukt is, moet ik overgaan op 75mg Clomid. Nog geen 100.



Lieksie, mijn NOD is dus 21 december!
Alle reacties Link kopieren
Wowww wat een goed nieuws elianora! Ik hoop voor jullie dat een goede kans is! Wordt helemaal vrolijk als ik dit lees, super mooi!!



Hoe is het met de rest, hier echt weinig spannends te melden, de vruchtbare periode is aangebroken, we gaan ons best weer doen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Mijn afspraak bij de huisarts ging niet door er kwam een spoedgeval tussendoor. Wat een pech maarja nu is de vruchtbare periode ook hier aangebroken dus volgende week wel een nieuwe afspraak bij de huisarts maar denk dan pas volgende jaar onderzoeken. We hebben al goed ons best gedaan afgelopen week en zetten dat komende week nog even door. Ik temperatuur niet, gebruik geen ovulatietesten maar merk wel al dat m'n vruchtbare dagen zijn aangebroken door het vruchtbare slijm en m'n altijd weer gezellige gedrag rond de ovulatie.........



Fijn Eleonora en bb jij ook succes in de vruchtbare dagen onze mannen komen weer niks tekort komende dagen
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt hoopgevend Elianora Hopelijk is het deze keer raak! En nu maar afwachten, succes daarmee!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Rosalie! Al zal de huisarts niet veel meer doen dan jullie doorverwijzen, toch fijn even te weten waar je aan toe bent! Hopelijk weet je snel komende week meer!!



Hier gisteren (toevallig) knal ovatietest, weer een kortere cyclus dus weer, denk dan nu met kerst m'n NOD, zou natuurlijk wel erg mooi kerstcadeautje zijn...



Hopelijk gewoon met z'n alle dit jaar nog aan de kinderchampagne!!



Ximun, hoe is het met jou? Jij weet denk ik ook weer bijna meer, voel of merk je iets? Of gewoon verstand op 0 en hopen dat 't raak mag zijn!
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je het vraagt Bb87 Tot nu toe nog geen enkel signaal, ook geen menstruatiekramp ofzo. Maar ik wacht maar rustig af, m'n lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden.
Oooh wat fijn Elianora! Eindelijk een kans. Toch gek, je bent er al een jaar mee bezig en nu pas een goede kans. Maar je hoeft er maar 1 te hebben. Ik duim voor jullie! En als het niet lukt.... je hebt nog tig kansen te gaan!
Oooh wat fijn Elianora! Eindelijk een kans. Toch gek, je bent er al een jaar mee bezig en nu pas een goede kans. Maar je hoeft er maar 1 te hebben. Ik duim voor jullie! En als het niet lukt.... je hebt nog tig kansen te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Even een update van mijn kant: helaas ongesteld geworden, toch jammer ondanks dat ik het wel had verwacht. Nu door naar de vijfde ronde, m'n volgende eisprong is rond de kerstdagen, gelukkig zijn we dan allebei vrij en weinig verplichtingen
Alle reacties Link kopieren
He bah Ximun, ookal verwacht je er weinig van, je blijft hopen! Hopelijk helpt het, rlx de eisprong dagen in... Bij ons viel het nu ook mooi het weekend, vanavond nog even ons best doen en dan denk ik dat we weer goed ons best gedaan hebben! Spannend weer... We gaan weer hopen! Sterkte komende dagen! Hopelijk weinig last.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al getest dan Love22?



En kan je weer verder Boogschutter? Wat een gedoe he. Maar ja je kan er zo weinig mee.



Goed nieuws Elianora!



Worden dan gezellig dagen Ximun. Jammer dat je ongesteld bent geworden maar beter dan niet en niet zwanger. Op naar de kerst!



Veel plezier BB87!



Rosalier al een nieuwe afspraak staan?
Alle reacties Link kopieren
Testen niet meer nodig...snik snik...



Gisterenavond ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook.



Betekent wel dat ik pas na ruim 3 weken m'n eisprong heb gehad... Vet raar.



Eerste cyclus: 3 okt - 4 november = 32 dagen

Tweede cyclus: 4 november - 11 december = 37 dagen



Wat moet ik hier nou mee... Weet dat pas kort is dus had wel veel geluk geweest maar iemand enig idee wat ik als NOD aanhoud?
Balen Ximun en Love, hopelijk is de volgende ronde jullie geluksronde!



Love, geen idee hoor! Merk je vruchtbaar slijm op soms? Dan is het wel jouw vruchtbare periode... hier was dat DE indicatie dat ik bijna mijn eisprong had.
Alle reacties Link kopieren
Jammer meiden dat het er deze ronde (weer) niet in zat...was toch wel erg mooi december cadeau geweest!



Ik heb wel (voorzichtig) goed nieuws...

Heb idd een miskraam gehad MAAR er zat nog een vruchtzakje..met kloppend hartje..nog zo klein en pril en moet nog naar gynaceloog voor nader onderzoek omdat van die 2e nog iets zichtbaar was..zo onwerkelijk..ik was heilig van overtuigd dat alles weg was...
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh Boogschutter wat spannend! ! Ik duim zo voor jou. Was je eigenlijk zwanger van een tweeling? Wat heftig allemaal. Maar toch nog weer nieuwe hoop nu! Hele achtbaan aan emoties denk ik.



En Rosalie, BB87, Elianora , Vanessa, Lieksie, Ximun en ook de andere natuurlijk, ik duim ook voor jullie en gun jullie gezonde baby's in 2017!!



Donderdag voor mij ook weer een super spannend moment .. de termijn echo met 10 weken. Ik ben erg zenuwachtig. . Maar ik weet dat het nu niet meer lang wachten is. En gelukkig ben ik relaxed. Mijn kwalen zijn ool beter te behappen. Vinden jullie het goed als ik nog updates geef over de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
10 weken alweer Babs. Jeetje dat gaat snel! Spannend.



Zow hee boogschutter dat is dubbel! Hopelijk dat deze sterke mini gewoon blijft zitten. Was t wel echt een miskraam of gewoon veel bloedverlies met stolsels?



Balen love!
Alle reacties Link kopieren
Jeeee wow, wat spannend allemaal Boogschutter, ik duim voor jullie, wat spannend allemaal! Ik hoop dat dit geluk jullie gegund is!



Love, vervelend dat je een langere cyclus hebt, eisprong opsporen door temperaturen of ovulatie testen Of inderdaad je slijm bij houden, lang aan de pil of hormonen geweest? Het heeft allemaal even tijd nodig! Maar je kan ook geluk hebben en volgende maand raak!



Babs wat spannend! Hopelijk nogsteeds een mooi kloppend hartje!
Woooow Boogschutter, wat bijzonder! Tweeling was het dan, ik hoop voor je dat deze blijft zitten!!



Babs, alweer 10 weken, wat gaat dat snel.
Wauw boogschutter! Nog steeds jammer dat je een van de twee hebt verloren. Maar fijn dat er waarschijnlijk nog een mini in zit. Zo blij voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Jammer love22.



Hier ook de eisprong en natuurlijk weer goed gebruik van gemaakt. Nu weer afwachten.

We zijn vandaag naar de huisarts geweest en manlief heeft een potje en briefje meegekregen voor zaadonderzoek. Denk dat we het volgende week doen als de eisprong echt voorbij is.



Babs wat spannend en hou ons op de hoogte.

Hoe is het met jou Mince?
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw boogschutter wat bijzonder dat er 1 is blijven zitten. Spannend.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven