Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 10 december 2016 @ 11:45:

[...]





Prachtige quote. Hier ga ik even een mooi wandtegeltje van kleien. Ik hoop dat sommige zure forumfossielen hier dit ook lezen en mijn schrijfsels vanaf nu zullen gaan adoreren.

Ik hoop overigens dat als Ruud pleite gaat hij zijn ex on acid ook meeneemt. Even rust tijdens de feestdagen voor de kijker. En dan mogen ze in het nieuwe jaar Rienk en/of andere josties er weer in knallen.



Doe toch eens normaal man. Je bent echt zó niet grappig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee, gaat Ruud naar huis?! Wat een loserT! Wat voor een blessure heeft hij? En waarom kan hij niet in Utopia rusten? Net alsof hij nu zo actief is
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 09 december 2016 @ 17:34:

[...]





Ik snap ook totaal niet dat de anderen het maar "normaal" lijken te vinden hoe Billy bezig is. Jessie krijgt de wind van voren als hij maar even naar een ander kijkt ,maar Billy "gunnen " ze het zó.. Ze is nog geen dag alleen geweest.Omdat Billy iedereen manipuleert, iedereen trapt in haar spelletjes. Ziek is dat. Maar gelukkig hebben we nu Boyd!;)
Alle reacties Link kopieren
Als Ruud is "uitgerust" komt hij dan nog terug?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 10 december 2016 @ 12:48:

[...]





Nou ja, het is natuurlijk wel een heel onzeker mannetje. Hoe doet wel voorkomen of het heel wat is, maar geloof er niks van...Ja ik zag de schrik in zijn ogen toen Boyd hem aansprak en hem confronteerde. Hij probeerde nog de aanval op Boyd te openen maar dat liet Boyd niet toe. Het maakte Ruud kwetsbaar. Ik denk serieus dat hij Ruud's kwetsbaarheid aan het blootleggen is.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2016 @ 12:19:

Hij moet rusten rusten rusten.......

Rusten ????? Kan hij lekker gedichtjes lyrics schrijven in de poezie album van zijn vriendinnetje.



In Utopia daar zat eens een hippie,

Na drie maanden rotte hij in een dippie,

En oh wat een strop,

met make up op zijn kop,

en zijn dreadlocks kropen ook uit zijn slippie......laalalalalaaala
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 10 december 2016 @ 13:40:

Neeeeee, gaat Ruud naar huis?! Wat een loserT! Wat voor een blessure heeft hij? En waarom kan hij niet in Utopia rusten? Net alsof hij nu zo actief is Hij blijft toch.. lozer!
Alle reacties Link kopieren
quote:lolanu schreef op 10 december 2016 @ 14:36:

[...]





Hij blijft toch.. lozer!Echt?! Gelukkig! Zou dit alles een excuus zijn om straks in januari minder te mogen werken(van Boyd:p)?
quote:voel schreef op 10 december 2016 @ 13:46:

[...]





Omdat Billy iedereen manipuleert, iedereen trapt in haar spelletjes. Ziek is dat. Maar gelukkig hebben we nu Boyd!;)Jaaa! Boyd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit puntje van mijn stoel hoor sinds Boyd erin zit
quote:mafalda schreef op 10 december 2016 @ 18:35:

Ik zit puntje van mijn stoel hoor sinds Boyd erin zit



Ja,ik ook

En iedereen is zo klein vergeleken bij hem.

Ruud weet ook niet waar die het zoeken moet. Eindelijk een beetje weerstand in de tent.
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 10 december 2016 @ 14:10:

[...]





Rusten ????? Kan hij lekker gedichtjes lyrics schrijven in de poezie album van zijn vriendinnetje.



In Utopia daar zat eens een hippie,

Na drie maanden rotte hij in een dippie,

En oh wat een strop,

met make up op zijn kop,

en zijn dreadlocks kropen ook uit zijn slippie......laalalalalaaala







Gelukkig heeft hij een topper als '' din''

Staat op elke dag met Oh zo veel zin.....

Ze sprankelt zo heerlijk is ook nog een rapper

Ze is waarlijk te goed voor de ranzige nepper.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 10 december 2016 @ 18:35:

Ik zit puntje van mijn stoel hoor sinds Boyd erin zit Wie niet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De teek heeft het voor elkaar, Boyd heeft tijd voor haar gemaakt.





Boyd: je moet wel met je handen bij je K.. wegblijven, met het oog op bacteriën.

Billy: ik vind het heerlijk als je zo tegen mij doet,





Ik heb een heel mooi huidje zegt Bil.

Nou nee hoor zegt Boyd.







Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2016 @ 22:20:

De teek heeft het voor elkaar, Boyd heeft tijd voor haar gemaakt.





Boyd: je moet wel met je handen bij je K.. wegblijven, met het oog op bacteriën.

Billy: ik vind het heerlijk als je zo tegen mij doet,





Ik heb een heel mooi huidje zegt Bil.

Nou nee hoor zegt Boyd.







[img]https://embed.gyazo.com/2dadc9d42bb400e ... 330503.gif[/img]



Sjezus...zo moet Jessie doen..



Kijk jij via de Life streaming eind?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 10 december 2016 @ 22:22:

[...]





Sjezus...zo moet Jessie doen..



Kijk jij via de Life streaming eind?Ja Maccaron zo verschrikkelijk leuk. Mijn vriendenkring op internet is enorm uitgebreid
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2016 @ 22:20:

De teek heeft het voor elkaar, Boyd heeft tijd voor haar gemaakt.





Boyd: je moet wel met je handen bij je K.. wegblijven, met het oog op bacteriën.

Billy: ik vind het heerlijk als je zo tegen mij doet,





Ik heb een heel mooi huidje zegt Bil.

Nou nee hoor zegt Boyd.







[img]https://embed.gyazo.com/2dadc9d42bb400e ... 330503.gif[/img] ooooh oooh ooooh
quote:Eindeloos schreef op 11 december 2016 @ 01:09:

[...]





Ja Maccaron zo verschrikkelijk leuk. Mijn vriendenkring op internet is enorm uitgebreid Leuk hoor,geniet er maar van meis!
Alle reacties Link kopieren
ha Maccaron, had je nog niet gespot in deze hoedanigheid



Grappig, in de Utopiaan van de week-lijst staan Jessie en Boyd op 1 en 2 met samen ruim 51% van de stemmen
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 01:41:

[...]





Leuk hoor,geniet er maar van meis!Dànkjewel !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 11 december 2016 @ 12:02:

ha Maccaron, had je nog niet gespot in deze hoedanigheid



Grappig, in de Utopiaan van de week-lijst staan Jessie en Boyd op 1 en 2 met samen ruim 51% van de stemmen Super !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hai thee!



Hoe komt boyd aan die stemmen? ( weet niet hoe het werkt)
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 12:13:

Hai thee!



Hoe komt boyd aan die stemmen? ( weet niet hoe het werkt)De meerderheid van de kijkers van Utopia blijken toch kijksters te zijn. En van die kijksters zitten veel gleufgladiolen die een bepaalde tinteling voelen wanneer lompe Boyd in beeld verschijnt en dan in trance op hem gaan stemmen. Denk ik dus.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Die Boyd is toch niet om aan te gluren zeg, moet je eens opletten hoe hij loopt, met van die x zwabber beentjes.
Alle reacties Link kopieren
Boyd is niet het type waar ik blij van zou worden als mijn dochter ermee thuis kwam. Al die tatoos (vooral die in zijn gezicht), in de bak gezeten, grote bek, mijn type absoluut niet. Maar ik zie de bewondering in de ogen van de dames, vooral bij Rowena. Die kijkt echt helemaal tegen hem op. Billy ook wel, maar voor haar is het volgens mij meer vanwege het feit dat hij haar niet moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven