Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Hot Diggity Dog!

28-11-2016 17:30 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!



"I'm not in charge anymore. Negan is."

- Rick Grimes







En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:

Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Links

Comics

Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat Gregory eerst nog Maggie moet gaan tegenwerken en Spencer indd zoiets als Rosita verraden. Maar van mij mogen ze beiden ook zo snel mogelijk Lucille kussen.



Ik heb eigenlijk geen idee wat er aankomende aflevering gaat gebeuren, ik heb de preview natuurlijk wel gekeken maar heb er nog niet echt een volledig beeld bij. Het is natuurlijk wel de midseason finale, dus misschien gaat er wel weer iemand dood. Al denk ik dan geen grote character, zo snel na Abe en Glenn.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
We zullen wel weer bedreigd worden met de mogelijke dood van een groot personage. Daryl waarschijnlijk. En dan twee maanden stressen en dan blijkt hij gewoon onder een container te zijn gekropen.



Ik zie nu even niet wie er ineens dood moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 13:40:

We zullen wel weer bedreigd worden met de mogelijke dood van een groot personage. Daryl waarschijnlijk. En dan twee maanden stressen en dan blijkt hij gewoon onder een container te zijn gekropen.



Ik zie nu even niet wie er ineens dood moet.





Die kans zit er ook in ja.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ergens krijg ik wel het idee dat Negan niet zo van matennaaiers houdt. Ik vind het ook opvallend dat hij bepaalde personen in leven laat en anderen compleet negeert of behandeld of ze er niet toe doen. Of misschien diep in zijn hart wel veracht. Daarbij dat hij zijn groep de saviors noemt. Dat lijkt wel een beetje de draak steken met alles. Dat doet hij trouwens voortdurend met zijn monologen en grappen. Hij neemt het gewoon niet serieus of wil dit niet. Ik geloof niet zo in dat psychopaat zijn of sadist maar meer dat hij volledig is doorgeslagen. Hij is volledig zijn geloof in de mensheid kwijt en het geloof in een toekomst maar wellicht nog het meeste in zichzelf. Hij heeft zich van iedere emotie losgemaakt. Het feit dat hij zijn bad of bat genoemd heeft naar zijn vrouw Lucille geeft aan dat hij behoorlijk kwaad is en wraak wil nemen. In zijn hele doen en laten lijkt hij bijna een karikatuur van zichzelf maar zo ziet hij zichzelf ook en de rest van de wereld.

Hij zal Judith niets doen en Carl ook niet. Het kind Carl raakt hem maar ik denk dat het hem stiekum ook raakt hoe Carl probeert te overleven door o,.a. te moorden. Hij heeft zichzelf overtuigd dat het geweldig is zo'n serialkiller in de dop maar ik vraag me af waarom hij Carl een liedje liet zingen. Hij verwees ook naar liedjes die zijn moeder zong. Waarom bracht hij Carl tot tranen?

Negan is volledig de weg kwijt, verknip en heel eng maar was hij dit altijd al of is ergens een knop omgegaan? ik geloof dat laatste. Ik denk dat hij te ver heen is en hij moeilijk zal breken. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als hij geconfronteerd wordt met een dikke nederlaag.



Maar goed, terugkomend op dat matennaaien. ik denk niet dat Negan daar van gecharmeerd is dus ik hoop dat hij lucille om zijn oren krijgt.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ha ja, dat Spencer dan bij de meester komt klikken dat Rosita een vuurwapen heeft en dat Negan dan iets zegt als: Goh, ik ben blij dat je dit even komt melden.

En dan WAM, Lucille in zn nek, of the iron tegen zn gezicht en dan mag Rosita blijven leven als vrouw van Dwight (D leek wel een soort van geïnteresseerd).
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 14:42:

Ha ja, dat Spencer dan bij de meester komt klikken dat Rosita een vuurwapen heeft en dat Negan dan iets zegt als: Goh, ik ben blij dat je dit even komt melden.

En dan WAM, Lucille in zn nek, of the iron tegen zn gezicht en dan mag Rosita blijven leven als vrouw van Dwight (D leek wel een soort van geïnteresseerd).Top scenario! Als spencer maar dood gaat. Hoe en waarom maakt me niet uit
Of Spencer wordt dan de bitch van een van zijn saviors. Dat kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 14:42:

Ha ja, dat Spencer dan bij de meester komt klikken dat Rosita een vuurwapen heeft en dat Negan dan iets zegt als: Goh, ik ben blij dat je dit even komt melden.

En dan WAM, Lucille in zn nek, of the iron tegen zn gezicht en dan mag Rosita blijven leven als vrouw van Dwight (D leek wel een soort van geïnteresseerd).Ik stem voor
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 14:42:

Ha ja, dat Spencer dan bij de meester komt klikken dat Rosita een vuurwapen heeft en dat Negan dan iets zegt als: Goh, ik ben blij dat je dit even komt melden.

En dan WAM, Lucille in zn nek, of the iron tegen zn gezicht en dan mag Rosita blijven leven als vrouw van Dwight (D leek wel een soort van geïnteresseerd).Vinnik mooi.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel weer een beetje, al kijk ik voor mijn gevoel hartstikke scheef. Dat andere lettertype helpt ook niet, en ik heb het idee dat ik blokjes op de achtergrond zie? Zoals in zo'n oud wiskundeschrift. Auw.



Ik wil dat Spencer doodgaat! Ik zie die lafbek er wel voor aan om te gaan klikken bij Negan. Zo geniepig lijkt hij me wel. Hopelijk waardeert Negan dat niet helemaal

Ik vind JDM zonder stoppels ook minder leuk. Maar ik vond hem met stoppels al niet zo veel aan, dus tsja...



EN IK BAAL DAT IK DAT VIEZE PLAATJE GEMIST HEB!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hem PM-en? Of wordt daar ook op gemoddereerd?
Alle reacties Link kopieren
Zo hallo paar dagen weg wegens kerstfeest met het werk in Duitsland en wat heb ik een hoop gemist! Het plaatje van Coda en ZQ die weer on board is



Stofmuis fijn dat t weer wat beter gaat! Ik heb t plaatje niet gezien maar als je op Google zoekt op Jeffrey Dean Morgan naked kom je veel van dit soort plaatjes tegen
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik hoef geen PM en ik ga ook niet googlen... ben te bang hahaha
Time spent with a cat is never wasted
Ach in feite zag je niet eens zo veel. Geen piemels in ieder geval. Het was meer de suggestie.
Alle reacties Link kopieren




Wow. I wish I could speak whale.
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 17:31:

Ach in feite zag je niet eens zo veel. Geen piemels in ieder geval. Het was meer de suggestie.Maar het had wel een andere definitie van gelucilled worden.
Yep
quote:ZombieQueen schreef op 10 december 2016 @ 02:03:

Oh, ik kan niet slapen en ben uit pure ellende de aflevering maar gaan kijken. Tot nu toe best leuk.



En djeez, Carl verdient een corrigerende tik op zijn achterhoofd. Wat een dwarskop.
Oh ja, leuk dat je toch gekeken hebt ZQ. Ga je maandag ook nog meekijken? Het is de msf dus wat kan het schelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 10 december 2016 @ 17:26:

Zo hallo paar dagen weg wegens kerstfeest met het werk in Duitsland en wat heb ik een hoop gemist! Het plaatje van Coda en ZQ die weer on board is



Stofmuis fijn dat t weer wat beter gaat! Ik heb t plaatje niet gezien maar als je op Google zoekt op Jeffrey Dean Morgan naked kom je veel van dit soort plaatjes tegen Welkom terug! Was het leuk?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 10 december 2016 @ 17:17:

Het gaat wel weer een beetje, al kijk ik voor mijn gevoel hartstikke scheef. Dat andere lettertype helpt ook niet, en ik heb het idee dat ik blokjes op de achtergrond zie? Zoals in zo'n oud wiskundeschrift. Auw.



Ik wil dat Spencer doodgaat! Ik zie die lafbek er wel voor aan om te gaan klikken bij Negan. Zo geniepig lijkt hij me wel. Hopelijk waardeert Negan dat niet helemaal

Ik vind JDM zonder stoppels ook minder leuk. Maar ik vond hem met stoppels al niet zo veel aan, dus tsja...



EN IK BAAL DAT IK DAT VIEZE PLAATJE GEMIST HEB! Pfff...gelukkig weer achter de rug! en gelukkig net voor maandag!!! Fijn dat je je weer beter voelt!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 10 december 2016 @ 17:26:

Zo hallo paar dagen weg wegens kerstfeest met het werk in Duitsland en wat heb ik een hoop gemist! Het plaatje van Coda en ZQ die weer on board is



Stofmuis fijn dat t weer wat beter gaat! Ik heb t plaatje niet gezien maar als je op Google zoekt op Jeffrey Dean Morgan naked kom je veel van dit soort plaatjes tegen hoihoi. Was al bang dat je ons vergeten was! Je weet dat maar nooit met Dory!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 10 december 2016 @ 17:27:

Nee, ik hoef geen PM en ik ga ook niet googlen... ben te bang hahaha Een beschrijving is ook leuk. Dan ben je even tijd kwijt aan het visualiseren .. Leuk is trouwens heel betrekkelijk in dit geval.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Wisten jullie al dat de volgende aflevering 90 min duurt? Of ben ik nu mosterd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Superfijn dat ie 90 minuten duurt. Meer tijd om verschillende verhaallijnen aan bod te laten komen.



Ik wil graag weten waar Michonne denkt dat ze mee bezig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven