Het stamcafé, de kersteditie! (XXVI)

08-12-2016 20:06 3008 berichten
Hohohohoho, het is december! En Sinterklaas is inmiddels weer veilig in Spanje, dus tijd voor een kroeg in eindejaarssferen! Het is wel koud natuurlijk, maar met een beetje gezelligheid houden we elkaar ook warm niewaar.















Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
De streng met de verkeerde kleur die hij overheeft hangen nu voor het raam!



Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zó blij met m'n nepboom. Had ik nooit gedacht, we hadden altijd bomen met kluit. Maar in de VS hadden we zo'n idioot groot huis dat je al snel meerdere bomen nodig had èn een boom van 4 meter in de hal, om je huis een beetje in kerstsfeer te krijgen. Toen heb ik heul recalcitrant een neppert van maar liefst 50cm (!!!) gekocht en die in de keuken gezet. Klaar Het ding voldoet al jaren.



Bijkomend voordeel is dat ik na het optuigen niet dagenlang met rode jeuk-armen loop.
Ik ben bij FB mijn lists kwijt zo stom want die gebruikte ik best vaak. Een lijstje voor familie, collega's en vivameisjes en zo. Dan kreeg je per groep te zien wat ze gepost hadden. Nu staat gewoon alles door elkaar, hebben meer daar last van en weet iemand hoe mijn lijstjes weer terug te krijgen?
quote:yette schreef op 10 december 2016 @ 12:25:

Ik ben zó blij met m'n nepboom. Had ik nooit gedacht, we hadden altijd bomen met kluit. Maar in de VS hadden we zo'n idioot groot huis dat je al snel meerdere bomen nodig had èn een boom van 4 meter in de hal, om je huis een beetje in kerstsfeer te krijgen. Toen heb ik heul recalcitrant een neppert van maar liefst 50cm !!!) gekocht en die in de keuken gezet. Klaar Het ding voldoet al jaren.



Bijkomend voordeel is dat ik na het optuigen niet dagenlang met rode jeuk-armen loop.Oh ik heb ook zo'n kleintje die gaat opgetuigd in een vuilniszak op zolder. Die staat meestal boven in de keuken en de gewone beneden in de woonkamer. Maar ik geloof dat ik dit jaar het maar houd bij dat kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Zo sporten is klaar. Ik vind er niks aan maar voel me wel beter dan wanneer ik het niet doe.



Straks man maar eens naar de schuur sturen voor onze boom en zooi. Eigenlijk wil ik ook wel weer eens een echte maar vind dat ook weer teveel gedoe.



Nu eerst koffie en dan gaan we maar eens boodschappen doen.
Even wat gezelligheid posten
Ik heb een heel zwaaaaar leven. Vanavond moet ik mijn bloedjes natuurlijk iets te eten voorzetten, maar ik ben gisteren wezen wokken en daarvan zit ik nog zo vol dat ik totaal geen kookinspiratie heb
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 13:03:

Ik heb een heel zwaaaaar leven. Vanavond moet ik mijn bloedjes natuurlijk iets te eten voorzetten, maar ik ben gisteren wezen wokken en daarvan zit ik nog zo vol dat ik totaal geen kookinspiratie heb Boterham gebakken ei. Klaar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 13:03:

Ik heb een heel zwaaaaar leven. Vanavond moet ik mijn bloedjes natuurlijk iets te eten voorzetten, maar ik ben gisteren wezen wokken en daarvan zit ik nog zo vol dat ik totaal geen kookinspiratie heb Shoarma! Altijd goed.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 13:03:

Ik heb een heel zwaaaaar leven. Vanavond moet ik mijn bloedjes natuurlijk iets te eten voorzetten, maar ik ben gisteren wezen wokken en daarvan zit ik nog zo vol dat ik totaal geen kookinspiratie heb Wezen wokken? Weet je wel hoe fout dat is?
quote:Inkie12345 schreef op 10 december 2016 @ 13:07:

[...]



Wezen wokken? Weet je wel hoe fout dat is?
Goed plaatje.
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 13:11:

[afbeelding]
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 13:11:

[afbeelding]
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 13:11:

[img]http://16391-presscdn-0-53.pagely.netdn ... 962606.jpg[/img]Hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Goed plan wel, Aziatisch. Ik zou boerenkool maken, daar wordt De Vader blij van. De rest van het gezin niet, we offeren ons hooguit twee maal per jaar op. Het gelukkige toeval wil dat mijn extra-meiden blijken te komen eten. In het kader van hun integratie is het natuurlijk onverantwoord ze die gore meuk voor te zetten.



Snel een rendang verzinnen met wat ik in huis heb.
Je kan gasten geen boerenkool voorschotelen nee, brrrrrrr.
quote:Star schreef op 10 december 2016 @ 13:39:

Je kan gasten geen boerenkool voorschotelen nee, brrrrrrr.Oh, dat wist ik niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 13:41:

[...]





Oh, dat wist ik niet.Is ook alleen maar zo omdat ik het niet te hachelen vind
Alle reacties Link kopieren
Eens met Star! Zuurkool daarentegen kun jeprima maken voor je gasten
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 13:46:

Eens met Star! Zuurkool daarentegen kun jeprima maken voor je gasten Ja, eens
Alle reacties Link kopieren
Kan allebei, andijvie en hutspot ook nog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het kan hier geen van allen. En dan zijn dit niet eens gasten waar ik me voor uitsloof, maar kinderen-aan-huis. Het is toch een blamage als ze nèt klaar zijn met bidden en ik al gruwelend de deksel optil waarop iig vier personen een eensgezind 'Gatverrr!!!' uitroepen?!
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 10 december 2016 @ 14:18:

Het kan hier geen van allen. En dan zijn dit niet eens gasten waar ik me voor uitsloof, maar kinderen-aan-huis. Het is toch een blamage als ze nèt klaar zijn met bidden en ik al gruwelend de deksel optil waarop iig vier personen een eensgezind 'Gatverrr!!!' uitroepen?!Dat heb ik dochter echt heel snel afgeleerd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven