Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 4.

27-10-2016 17:42 2746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.

En 3.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
Zal me gedragen als cowgirl met emoties. Teugels( lees lovehandels) en rijden gaat ook moeiteloos.

Maar een cowgirl die heul gevoelig is. En ook weer niet. Weer lekker complex zo op de zaterdag ochtend.

Wat voor (zuip)plannen heeft iedereen vant weekend? Ik ga als t goed is weer op stap vanavond. En bob. Heb zoals t nu lijkt nog geen zin eigenlijk. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend lekker helemaal niks en daar kijk ik naar uit!

Hijaaaaaaa Cowgirl!
Alle reacties Link kopieren
Hahahha, cowgirl, you go girl!!



Geen plannen.. Dromen over mijn nieuwe appartement.. (en nieuwe leven!)
Hier wordt gewerkt dit weekend.

Weet je nu al meer Marjolein?
Alle reacties Link kopieren
Bella, helaas nog niet. Maandag maar eens bellen..
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Betty, wat leuk dat je dat onthouden hebt. Ben net thuis van klussen bij iemand en moet nog douchen en gehaktballetjes draaien en aaaaarghhh! Stress alom. Hij komt om 17u. Eerst even lekker een peuk op het balkon want ik heb gezegd dat ik buiten rook -.-
Alle reacties Link kopieren
Oh en de ultieme test. We gaan koken (en naar de kerstmarkt ) en ik vroeg wat hij graag drinkt bij Italiaans eten. Nu heb ik dus een fles Italiaanse wijn in huis. Gelukkig ben ik meer van de zuid Afrikaanse.
Alle reacties Link kopieren
Poes heel veel plezier. Hoop dat het net zo relaxed en leuk is als de vorige keer. Kerstmarkt lijkt me dan minder.....Haat die dingen, sorry
Alle reacties Link kopieren
O Poes, wat spannend!

Wat goed dat je de wijn laat staan, knap hoor.

Wens je een hele gezellige avond (en nacht?).



Ik ben in jaren niet zo gezond bezig geweest, mis de genotsmiddelen niet, wat is dat toch vreemd zeg.

Ja soms die eerste ochtendpeuk of als ik naar huis rijd na mijn werk maar 90 procent van de tijd is het uit mijn gedachten. De alcohol al helemaal maar eerlijk is eerlijk, ik kom niet in gelegenheden waar gedronken wordt en thuis is het er niet.

Als ik dan na ga hoe roken en drinken altijd mijn leven beheersd heeft, dan vind ik het bijna niet te bevatten.

Maar goed, zaak is natuurlijk wel deze lijn voort te zetten en niet teveel terugvallen te permiteren want die heb ik afgelopen maanden drie keer gehad.

Dora, ben jij nog gestopt en mis je het nog zo erg?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Poes, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Poes wat leuk! Heel veel plezier vanavond! Ik vind je heel stoer!

Pausini wat een fijn gevoel moet dat zijn!
poes genieten!!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh kijkbuiskinderen. Ik werd net wakker met een (wat uitgebreider appje): ik ben nu thuis, kaarsjes uitgeblazen, je lag al 45min te slapen op de bank.



Had n heel korte nacht, hele dag geklust, en ja ik geef toe; een slokje wijn (verder gezegd dat ik een maagzweer heb gehad en verder geen alcohol kan verdragen) en toen ben ik dus echt gaan Netflix en chillen in de zware vorm. Wat erg. Maar ergens, ik voel me niet snel op m'n gemak bij iemand maar als je toch potverdikkie in slaap valt moet het wel goed zitten toch? Maar serieus ik werd wakker en dacht echt even: oh sheize,

Watskeburd?!



Maar hij vroeg wel om date no. 3
Alle reacties Link kopieren
Oh, go paus!
Whaaaaa schattig toch. Dan zit t wel goed
Paus ergens in t boek van allen carr staat volgend mij een stuk waarom de link werd gelegd tussen roken en alcohol. En zelfs nog meer verslavingen.

Echt super dat

T

Zo goed gaat ????

Bella gaat t weer een beetje?

Ben je keihard aan t chillen Betty?

Slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
Poes dat klinkt heel goed en relaxed!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Poes! En jij ook een leuke avond gehad Pin! Gezellig!

Wij in de chill modus! Heerlijk!
Wat klinkt dat goed poes, en gezellig!! Dat je een slok wijn durfde te nemen? Smaakt dat niet naar meer? We kijken met je mee uit naar de volgende date!



Lekker relaxen Betty, is heerlijk op z'n tijd en heb je hard nodig ook.



Pin ja het gaat best, ook weer mooie plannen met m'n dromen, heel spannend!!! En jij doet het fantastisch toppertje!
Paus wat bijzonder en fijn dat je het allemaal helemaal niet mist! Is daar een trucje voor? Kun je rijk mee worden denk ik

Echt hartstikke goed!!
Alle reacties Link kopieren
Ja. Bella, het is mis maar te overzien.

Had t niet moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Poes, klinkt als een geslaagde date!
Alle reacties Link kopieren
Zit de hele dag al te janken en te drinken. WAAROM?! ik word er alleen maar verdrietig van. Straks n dikke slaappil en dan is het klaar. Mag eigenlijk geen refusal meer nemen ivm m'n hart maar 1 kan vast geen kwaad en ik moet het doen anders gaat t helemaal fout. Sorry dames. Het ging zo goed. Ben er overduidelijk nog niet klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Poes, wat klote! Dat slokje had je dus niet moeten doen. Kijk je uit met de medicijnen? Misschien even iemand inlichten? Sterkte meid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven