Wie vindt zichzelf intelligenter dan het gros van het forum?

10-12-2016 13:10 80 berichten
Beste mede-forumsters en forummers...wie van jullie houdt helemaal van zijn eigen hersenen, vindt zichzelf ontzettend slim, geeft zichzelf altijd gelijk bij intellectuele discussies en heeft zoiets van: ik ben blij met mijn intelligentie en hoe ik dat ten toon spreid?

Geef jezelf een schouderklopje door jezelf hier in te schrijven als bewijs van de intelligentie die je hebt en als bevestiging van de trots die je voelt door zo lekker gewoon je slimme zelf te zijn.

Laat zien dat je intelligenter bent dan het gros van de forummers, geef jezelf een IQ van 150...



Dus: reageer in het kort bijvoorbeeld een klein of groot bewijs van je intelligentie en wat jij vindt dat je het afgelopen jaar hebt bereikt daarmee. Ik ben benieuwd!
quote:Marana_ schreef op 10 december 2016 @ 13:23:

Namen en rugnummers Amand Ik sta op de lijst! Ik voel het!
Ik vind mezelf een stuk minder intelligent dan de meesten op het forum. Maar dat komt voor een groot deel door het feit dat ik a) een stuk jonger ben, b) niets weet over hypotheken, verzekeringen, financiën en andere volwassen zaken en c) ik mezelf schriftelijk niet zo goed uit kan drukken als de meeste forummers.



Terwijl mijn IQ waarschijnlijk hoger is dan dat van de meesten. Maar ja, ik ben er inmiddels wel achter dat dat niet zoveel zegt
Ik zal niet snel door forummers als intelligent worden gezien aangezien spelling niet mijn sterkste vak is. En dat schijnt op dit forum niet samen te gaan met een hoog IQ.
Wanneer we anderen gaan benoemen gaat het uit de klauwen lopen hè, gezien de vraagstelling; wie vindt zichzelf intelligenter
Het wachten is op 'ik ben slecht in wiskunde, heb mbo omdat ik mij verveelde en niet werd uit gedaagd en snap niets van grammatica, maar ik ben wel intelligenter dan 99% van de mensheid' #shitpost
Maar okee, bugs_bunny, rhae (of hoe ze nu ook weer mag heten), de TO uiteraard, Willem, strikje.



En iedereen die ik vergeten ben natuurlijk
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:28:

Het wachten is op 'ik ben slecht in wiskunde, heb mbo omdat ik mij verveelde en niet werd uit gedaagd en snap niets van grammatica, maar ik ben wel intelligenter dan 99% van de mensheid' #shitpostHet enige echte diploma dat ik heb is een HAVO-diploma
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:28:

Het wachten is op 'ik ben slecht in wiskunde, heb mbo omdat ik mij verveelde en niet werd uit gedaagd en snap niets van grammatica, maar ik ben wel intelligenter dan 99% van de mensheid' #shitpostIk vind jou altijd zo ontzettend intelligent overkomen hier op het forum. Misschien wel de intelligentste zelfs.
I'm on the list!

Maar Willem ook...
quote:lunaleeflang schreef op 10 december 2016 @ 13:31:

[...]



Ik vind jou altijd zo ontzettend intelligent overkomen hier op het forum. Misschien wel de intelligentste zelfs.Mee eens. En heerlijk nerdy
Alle reacties Link kopieren
Huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een dom topic.
quote:Amand schreef op 10 december 2016 @ 13:31:

[...]



Het enige echte diploma dat ik heb is een HAVO-diploma LOL niks mis mee hoor, ik ben de laatste die iemand op zo iets zou veroordelen. Ik vind het altijd zo'n brevet van onvermogen om met een diploma te schermen, heel goed als iemand iets af maakt hoor (heb ik uiteindelijk ook gedaan na en met pijn en moeite) maar in elke verkiezing tegenwoordig is het 'de laag opgeleide stemmer' uit zo'n pedant anus mondje en dan ga ik vrolijk over mijn nek in de cactus op de vensterbank (no worries, het is een kots cactus).
quote:lunaleeflang schreef op 10 december 2016 @ 13:31:

[...]



Ik vind jou altijd zo ontzettend intelligent overkomen hier op het forum. Misschien wel de intelligentste zelfs.Dit moet ironisch zijn. Wat ook leuk is overigens
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:28:

Het wachten is op 'ik ben slecht in wiskunde, heb mbo omdat ik mij verveelde en niet werd uit gedaagd en snap niets van grammatica, maar ik ben wel intelligenter dan 99% van de mensheid' #shitpostIk ben wel dommer dan de rest, hoewel ik best goed was in zowel wiskunde als grammatica en 2 universitaire studies heb afgerond.
quote:Mevrouw75 schreef op 10 december 2016 @ 13:35:

[...]





Ik ben wel dommer dan de rest, hoewel ik best goed was in zowel wiskunde als grammatica en 2 universitaire studies heb afgerond.





(het was een shitpost he, beetje in de geest van het vorige topic, ignorance = strength en zo)



((ik geloof nooit dat jij dommer bent dan de rest, als de rest = meerderheid))
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:37:

[...]







(het was een shitpost he, beetje in de geest van het vorige topic, ignorance = strength en zo)



((ik geloof nooit dat jij dommer bent dan de rest, als de rest = meerderheid))



Nou... ik maak domme keuzes hoor, die het vivaforum nooit zou maken, vooral als het om heel belangrijke zaken gaat waar ooit in het hypothetische geval 'wij', jullie dus, voor moeten dokken.



Gaan we nou veren in de reet steken? Merci daarvoor! Je hebt een hoog EQ in ieder geval!.
Ik wilde nog wel even ingaan op het andere voorstel uit dat andere topic, over wie zichzelf een sikkeneurige zeurpiet vindt. IKKEEE.



Misschien kom ik nu niet zo intelligent over, maar dat kan me niks verrotten. Ik ben tenslotte gewoon een topwijf, niet gehinderd door enige realiteitszin.



Mis ik nog iets..?
Nog aan het nadenken over de snedige post die je hier gaat neerzetten, Rhae?
Ik verbaas me soms hoe belangrijk het wordt gevonden om slim te zijn.

Dat slim zijn wordt vooral gemeten in een IQ, maar dat zegt vooral iets over hoe goed je bent in dingen uit boeken tot je nemen.

Het zegt weinig over hoeveel je begrijpt van mensen, van relaties, van het leven, dat zit in je EQ, maar dat wordt zelden gemeten.

Niet iedereen met een hoog IQ is slim en niet iedereen met een laag IQ is dom.

Hoe je in het leven staat en hoeveel levenslessen je inmiddels geleerd hebt, vind ik persoonlijk veel belangrijker.

Ik ben nog steeds lerende.
Klopt helemaal Barbaa. Vandaar ook dit niet zo serieuze persiflagetopic.
quote:Mevrouw75 schreef op 10 december 2016 @ 13:41:

[...]





Nou... ik maak domme keuzes hoor, die het vivaforum nooit zou maken, vooral als het om heel belangrijke zaken gaat waar ooit in het hypothetische geval 'wij', jullie dus, voor moeten dokken.



Gaan we nou veren in de reet steken? Merci daarvoor! Je hebt een hoog EQ in ieder geval!.

Hahaha



Joh je wil niet weten hoe ik soms kijk naar al die verantwoordelijke mensen. Zonder afgunst hoor, meer jaloezie en verwondering. Ik heb elke domme fout uit het Groene Viva Boekje wel gemaakt en ik maak nog steeds domme keuzes die niemand hier zou maken. En dan kom ik niet eens op topics als 'hoe veel spaargeld heb je' en topics over verantwoord eten. Dat zou een kernel panic veroorzaken, zo conflicteert dat met mijn innerlijke make up.



En ik ben een rechtse kapitalist dat ook nog eens
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:46:

[...]



Hahaha



Joh je wil niet weten hoe ik soms kijk naar al die verantwoordelijke mensen. Zonder afgunst hoor, meer jaloezie en verwondering. Ik heb elke domme fout uit het Groene Viva Boekje wel gemaakt en ik maak nog steeds domme keuzes die niemand hier zou maken. En dan kom ik niet eens op topics als 'hoe veel spaargeld heb je' en topics over verantwoord eten. Dat zou een kernel panic veroorzaken, zo conflicteert dat met mijn innerlijke make up.



En ik ben een rechtse kapitalist dat ook nog eens O help, een rechtse kapitalist. Daar kijk ik zo op neer als linkse elite.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 10 december 2016 @ 13:41:

[...]





Nou... ik maak domme keuzes hoor, die het vivaforum nooit zou maken, vooral als het om heel belangrijke zaken gaat waar ooit in het hypothetische geval 'wij', jullie dus, voor moeten dokken.



Gaan we nou veren in de reet steken? Merci daarvoor! Je hebt een hoog EQ in ieder geval!.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mevrouw75 schreef op 10 december 2016 @ 13:50:

[...]





O help, een rechtse kapitalist. Daar kijk ik zo op neer als linkse elite.Doe maar, ga ik nog wat dekens stelen van verkleumde daklozen. *insert evil laughter*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven