Word naar PDF: waarom meerdere bestanden?

18-12-2016 19:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een word-bestand dat ik graag als pdf op wil slaan. Nu lukt dat op zich prima, maar hij maakt er automatisch meerdere pdf-bestanden van, in plaats van één. Ik gebruik Microsoft word voor op de mac, weet iemand hoe ik het gewoon als één pdf op kan slaan?
Alle reacties Link kopieren
Archief - Exporteer als PDF? Dan krijg ik altijd gewoon 1 bestand.
Alle reacties Link kopieren
In deze versie zit geen 'archief' menu (misschien omdat het van microsoft is?). Ik doe:

Bestand - opslaan als - PDF.
Alle reacties Link kopieren
Wat staat er dan in die meerdere bestanden?

Maakt hij soms per pagina een losse pdf?

Dat zou in je instellingen te veranderen moeten zijn.
Dit al geprobeerd?



Print

Linksonder het pulldown menu

Bewaar als pdf
Alle reacties Link kopieren
Die losse onderdelen zijn delen van het bestand. Hij knipt hem op bij een pagina waarop een tabel staat (en verder geen tekst). Dus deel 1 is tot die tabel-pagina, dan die tabel-pagina, en dan deel drie is de rest van de tekst.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk nooit met Word, dus misschien dom. Maar kun je het word-bestand niet openen in Pages en vanuit Pages opslaan als PDF?
quote:-Fudge- schreef op 18 december 2016 @ 19:55:

In deze versie zit geen 'archief' menu (misschien omdat het van microsoft is?). Ik doe:

Bestand - opslaan als - PDF.En als je Bestand, Exporteren, PDF- of XPS-document maken doet?
Alle reacties Link kopieren
En als helemaal niks werkt, kun je ook nog altijd de verschillende bestanden openen in voorvertoning en dan samenvoegen tot 1 pdf.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Greendale schreef op 18 december 2016 @ 20:02:

Ik werk nooit met Word, dus misschien dom. Maar kun je het word-bestand niet openen in Pages en vanuit Pages opslaan als PDF?Ik heb het hele bestand nu naar pages gekopieerd en nu wel kunnen exporteren naar PDF. Resultaat: gewoon één PDF, zoals het hoort, met alles net op de plaats waar het ook moest staan enzo, dus thnx!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Fudge- schreef op 18 december 2016 @ 20:10:

[...]





Ik heb het hele bestand nu naar pages gekopieerd en nu wel kunnen exporteren naar PDF. Resultaat: gewoon één PDF, zoals het hoort, met alles net op de plaats waar het ook moest staan enzo, dus thnx!!!Fijn dat het gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
Super!
Alle reacties Link kopieren
Yay!!! Ik ben ook blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven