HP x360 laptop

18-12-2016 17:19 6 berichten
De laptop hier begint kuren te vertonen. Het gaat om eigen gebruik en de kinderen worden ouder, dus die willen er ook vast ook gebruik van gaan maken. (tot de middelbare ga ik er geen voor ze aanschaffen, hebben ze nergens voor nodig, daarna krijgen ze een eigen)



Nu zag ik de HP x360 bij de Mediamarkt, wat op het eerste gezicht een opmerkelijk goede laptop lijkt. Ik las ook dat de laptop goed beoordeeld wordt, maar dat betekent niet dat die ook lang mee gaat.



Wat zijn jullie ervaringen met HP? Hoe lang gaat zo'n computer mee?
Ik ben niet zo'n fan van die laptops. Scherm is zwakke plek, vaak breuk.

Wat prestaties betreft wel prima
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een HP X360 en deze gaat nu al 3 jaar mee. Ik werk er voornamelijk op voor m'n studie en om af en toe wat op te zoeken. Er zijn wel verschillende types, welke wil je precies aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerlijk gezegd slechte ervaringen met HP laptops, zowel zakelijk als prive. Wat mij opviel bij HP laptops is dat ze nogal actief koelen. De laatste ervaring is overigens van drie jaar geleden. Ik heb nu veel ervaring met Dell en dat bevalt goed. Misschien heb je wat aan deze link: tips: laptop kopen
Dank voor het advies! Een goede laptop met goede specs zoals deze Hp is dus wellicht iets te mooi om waar te zijn
quote:Barbaa schreef op 18 december 2016 @ 17:26:

Ik ben niet zo'n fan van die laptops. Scherm is zwakke plek, vaak breuk.

Wat prestaties betreft wel primaBedoel je het touchscreen, het omklappen of de kwaliteit van een Hp scherm? Want ik kijk nu naar een alternatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven