Waar zijn onze Kinect foto's?

11-12-2016 15:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter en ik spelen nu een aantal dagen het spel Kinect Adventures (Xbox360)

Af en toe maakt de Kinect automatisch foto's tijdens het spelen, hier zaten een paar hele leuke tussen die ik graag wilde opslaan.

Het uploaden van de foto's sprak voor zich, dat is gelukt, maar waar naartoe heb ik ze geüpload?

Wanneer ik inlog op mijn Microsoft profiel voor Xbox staat er bij activiteiten:' Sharing Is Caring. Uploaded a Living Statue or photo to the Internet'.

Maar waar op internet staan ze? En kunnen alleen wij ze bekijken?

Ik vind nergens antwoord, inloggen op Kinectshare.com hebben we ook gedaan maar daar staan ze ook niet, iemand een idee?
Ergens op internet dus.
Alle reacties Link kopieren
Staan ze niet gewoon op de pc?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nee, we hebben ze geüpload via de Xbox maar nu zijn ze dus nergens terug te vinden Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om uit te vinden waar die foto's worden neergezet wanneer je ze uploadt maar ik snap er dus niets van
Alle reacties Link kopieren
Some Kinect games can take photos and videos of you and your friends while you’re playing a game. You can then upload these photos and videos to websites and services such as KinectShare.com, where they can be downloaded, printed, and shared with your friends and family on social networking sites like Facebook.



Aldus Xbox support: https://support.xbox.com/ ... ries/about-kinect-sharing



Geen idee of het werkt maar je kan er even kijken
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry voor m'n late reactie haha. Nee, niks gevonden en we zijn ook maar gestopt met zoeken.

Ik las op de link die je stuurde wel dat, mochten we ze per ongeluk openbaar hebben gemaakt, ze na 14 dagen automatisch gewist worden maar ik ga er vanuit dat we dat niet gedaan hebben en dat er gewoon iets is misgegaan en ze nergens te vinden zijn

Bedankt voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven