NSFW illustraties forum

20-12-2016 03:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit forum graag als in in de trein zit en op andere openbare plekken, en iedere keer als ik net iets te ver naar beneden scroll krijg ik die tekeningen van geslachtsdelen in mijn beeldscherm (en schrik ik me weer rot).



Is er een manier om daar andere 'doorklik advertenties' te zien te krijgen? Zijn deze gebaseerd op mijn klik verleden op viva zodat Ik door veel op andere artikelen te klikken, andere advertenties te zien krijg? Ik heb maar 1 keer zo'n artikel over bedgeheimen gelezen en krijg nu bijna alleen nog maar advertenties voor deze artikelen...
Alle reacties Link kopieren
dank voor de uitleg van de afkorting. Weer wat geleerd
Later is nu
Ik heb op mijn laptop de plistatroep uit kunnen zetten door het toevoegen van deze zin: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum bij de opties -> eigen filter toevoegen van addblocker
Was er overigens laatst niet toegezegd dat er van de 4 plista's maar 2 "erotisch getint" zullen zijn?

Ik zie er nu 4. Heb ik het verkeerd begrepen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 20 december 2016 @ 11:35:

Was er overigens laatst niet toegezegd dat er van de 4 plista's maar 2 "erotisch getint" zullen zijn?

Ik zie er nu 4. Heb ik het verkeerd begrepen?



Dat is door een verse communitymanager volgens mij weer teruggedraaid, vanwege 'het past zo goed bij Viva en er wordt veel op geklikt'



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
O, dat heb ik gemist. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 december 2016 @ 11:16:

Ik heb op mijn laptop de plistatroep uit kunnen zetten door het toevoegen van deze zin: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum bij de opties -> eigen filter toevoegen van addblockerDank je wel! Nu ben ik er vanaf, wat een heerlijkheid!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik moest wel lachen on sommige reacties, had er misschien bij moeten vermelden dat ik in het buitenland woon en het hier voor vrouwen 'grensoverschrijdend' is om naar dat soort dingen te kijken in de trein (voor mannen dan weer niet, gek genoeg).

In ieder geval bedankt voor de reacties, en ik ga de tip van puss-in-boots eens uitproberen. En anders maar wat voorzichtiger scrollen voortaan
Ghostery: http://sli.mg/T387Xp



Ik heb op mijn mobiel de browser van Ghostery. Als je die gebruikt zie je Plista dingen niet meer (had ze zelf nooit gezien lol, ik ben al jaren en jaren compleet ad vrij, net eens gekeken en ik mis niets dus), adblock alleen is niet voldoende.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 december 2016 @ 11:16:

Ik heb op mijn laptop de plistatroep uit kunnen zetten door het toevoegen van deze zin: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum bij de opties -> eigen filter toevoegen van addblockerSuper, gelukt. Dank je
quote:strikjemetstippels schreef op 20 december 2016 @ 19:24:

Ghostery: http://sli.mg/T387Xp



Ik heb op mijn mobiel de browser van Ghostery. Als je die gebruikt zie je Plista dingen niet meer (had ze zelf nooit gezien lol, ik ben al jaren en jaren compleet ad vrij, net eens gekeken en ik mis niets dus), adblock alleen is niet voldoende.Wat een goede tip, hartelijk dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven