Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Present!!
Alle reacties Link kopieren
ik ook.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
TVP





Even mijn quilty pleasure





Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Boyd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer
...
Alle reacties Link kopieren
Tvp!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 21 december 2016 @ 17:21:

Boyd



Utopiaan van het jaar......



Djessy , Wiezel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Heeft Ruud trouwens maar 1 broek?



( Ik ben echt een Utopia-maagd, kijk nog niet zo heel lang )
...
Alle reacties Link kopieren
Volgt..
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 21 december 2016 @ 17:52:

Heeft Ruud trouwens maar 1 broek?



( Ik ben echt een Utopia-maagd, kijk nog niet zo heel lang )Ja, maar daarentegen heeft hij wel weer meer chromosomen. Dus dat compenseert. By the way, ik ben er ook weer

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Heb het al eens gevraagd hier, maar geen antwoord nog en meteen een tvp ;-):



Weet iemand of het weer in het beginfilmpje mee verandert met de seizoenen?
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 21 december 2016 @ 17:52:

Heeft Ruud trouwens maar 1 broek?



( Ik ben echt een Utopia-maagd, kijk nog niet zo heel lang )Dat lijkt er wel op. Zijn houthakkersblouse heeft hij verruild voor een grijs vest met zulke gore vlekken op zijn mouwen, daar loopt hij inmiddels ook tijden mee aan. De viezerd....
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_dana schreef op 21 december 2016 @ 18:06:





Weet iemand of het weer in het beginfilmpje mee verandert met de seizoenen?Ja dat verandert inderdaad per seizoen
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 december 2016 @ 16:59:

TVP





Even mijn quilty pleasure





[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 21 december 2016 @ 18:13:

[...]



Dat lijkt er wel op. Zijn houthakkersblouse heeft hij verruild voor een grijs vest met zulke gore vlekken op zijn mouwen, daar loopt hij inmiddels ook tijden mee aan. De viezerd....



Vreselijk met die capuchon over zijn hoofd,.....



Ramona haar nieuwe hoofddeksel is ook niet om over naar huis te schrijven



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 21 december 2016 @ 18:51:

[...]



Eerlijk zullen we alles delen,........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 21 december 2016 @ 18:13:

[...]



Dat lijkt er wel op. Zijn houthakkersblouse heeft hij verruild voor een grijs vest met zulke gore vlekken op zijn mouwen, daar loopt hij inmiddels ook tijden mee aan. De viezerd....Ja, een viezerik is het zeker. Zit trouwens ook een giga scheur in die broek
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 21 december 2016 @ 19:18:

[...]





Ja, een viezerik is het zeker. Zit trouwens ook een giga scheur in die broek Ja klopt, en dan hangt er weer een lap overheen, en maar tandenpoetsen manmanman.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Even iets positiefs over Ruud zijn uiterlijk: zijn huid ziet er wel gezond uit. Volgens mij is hij ook een van de weinigen die niet rookt? De rest allemaal van die notoire paffers, zelfs Do met haar nu nog zo prachtige hoofdje (ik ben altijd erg onder de indruk van haar uiterlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 21 december 2016 @ 19:52:

Even iets positiefs over Ruud zijn uiterlijk: zijn huid ziet er wel gezond uit. Volgens mij is hij ook een van de weinigen die niet rookt? De rest allemaal van die notoire paffers, zelfs Do met haar nu nog zo prachtige hoofdje (ik ben altijd erg onder de indruk van haar uiterlijk).





Nu de huid van zijn ''meissie'' nog



Nee is flauw..........



Ik heb zo gelachen om die Vic vanavond in dat bedje boven, mijn hij zei: " wat zit je te kijken?, Max maakt mogelijk, is hij weer in Moldavië..?'''

Je kon me wegdragen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren




Absoluut, z´n kleding ziet er meestal ontzettend smerig uit maar volgens mij is hij heel schoon op zichzelf, hij glimt erover..!

Do vind ik prachtig, jammer dat ze vaak zo fronst en pruilt, heeft ze helemaal niet nodig met zo´n lichaam en zo´n hoofd De laatste twee dagen kan ik haar wat beter hebben, misschien ook omdat ik toch wat medelijden met haar heb na het gedoe met Romy etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 december 2016 @ 21:06:

[...]





Nu de huid van zijn ''meissie'' nog



Nee is flauw..........



Ik heb zo gelachen om die Vic vanavond in dat bedje boven, mijn hij zei: " wat zit je te kijken?, Max maakt mogelijk, is hij weer in Moldavië..?'''

Je kon me wegdragen Haha, geef hem eens ongelijk.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven