welke hoes/screen protector voor Iphone gebruik jij?

22-12-2016 22:18 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke hoes/screen protector voor Iphone gebruik jij? En hoeveel mag het kosten? Ik vraag omdat ik momenteel helemaal aan het doordraaien ben... ik was in de winkel, kwam die man met hoes van veertig euro en screenprotector van 65 euro aanzetten... is dat niet wat excessief?
quote:Tickel schreef op 22 december 2016 @ 23:43:

[...]



Ik heb mijn telefoon nog wel een in mijn jaszak, samen met mijn sleutels. Dat geeft toch wel beschadigingen.Dat klopt. Een vaste plek in je tas/jas waar je sleutels niet zitten helpt. Doe ik met mijn macbook air ook: in mijn tas heb ik altijd een hoes die aan de lange kant open is zodat ik m daar makkelijk in kan laten glijden en weer uit kan halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen screenprotector, nooit gemist. Verder heb ik altijd zo'n hoesje van de action. Die zijn dus maar €2,50 en gaan ongeveer een jaar mee bij mij ik ben ook gewoon heel zuinig op mijn telefoon. Laat hem maar heel zelden vallen en heb nog nooit een kapot scherm gehad ofzo. Alleen ooit 1 in bad laten vallen jaren geleden, dat was minder



Ik heb een leren etui van Piel Frama en een screenprotector
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een iPhone SE gekocht

Screenprotector erop laten zetten.

Apple hoesje - ongebruikt- van een iPhone S5 had ik nog en paste dus.

Ik was niet nl al veeeel eerder van plan een nieuwe foon aan te schaffen, maar druk/gedoe met overzetten en Samsung S2 deed t nog.
De toekomst is niet meer wat het was
Ik heb voor een paar euro bij bol.com een glazen screenprotector gekocht, kreeg er 2 voor de prijs van 1.

Bij mij gaat zoiets nooit lang mee, die screenprotectors. Heb er binnen de kortste keren een barst in zitten (gelukkig niet in m'n iphone zelf).

Om de achterkant te beschermen heb ik vaak siliconen hoesjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven