Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:

Ruud met zijn Bender truien 45.000 elke uitzending wordt het meer



Ruud ziet ze vliegen.....Zielig ventje is het gewoon, bah
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 22 december 2016 @ 22:57:

Oh gaan we hier verder!;) geinig hoe boyd bij iedereen zit te slijmen om een stem. Wat is Billy toch rustig sinds Boyd er is. Ze is liever en rustiger. En het lijkt echt over te zijn he tussen haar en Jessie. Gelukkig maar....

Was je ons kwijt Voel?.......

Ja persoonlijk vind ik het te "opgelegd ", de stilte tussen die 2, je kan toch nooit van zo heftig naar Niks..... ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
'de enige soap met echte mensen' Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Joepie nieuw deel weer! Dank Eind! Heerlijk!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Die Jessie en Boyd kunne wel lekker rellen met z'n tweeën voor kerst hè. Een aantal trapt er Met open ogen in
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Tvp
.
Alle reacties Link kopieren
Nou, nou, nou, wat gingen ze tekeer. Alsof twee mensen maar zo kunnen beslissen dat die hele loods plat gaat.... Eén groot spel, vooral Billy. Jessie moet eens op houden met "op het moment dat". Hij zegt het wel 100x per uitzending.

Ik vind Jacco trouwens steeds leuker worden. Maar dat vind Karin helemaal, volgens mij. Die gaat voor dat groene blaadje .
Waar staat tvp voor?

Dtv
Alle reacties Link kopieren
Terugvindpost :D

Volgens Wikipedia: een reactie op een internetforum waarmee een gebruiker de discussie kan blijven volgen zonder inhoudelijk te reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 24 december 2016 @ 10:26:

Nou, nou, nou, wat gingen ze tekeer. Alsof twee mensen maar zo kunnen beslissen dat die hele loods plat gaat.... Eén groot spel, vooral Billy. Jessie moet eens op houden met "op het moment dat". Hij zegt het wel 100x per uitzending.

Ik vind Jacco trouwens steeds leuker worden. Maar dat vind Karin helemaal, volgens mij. Die gaat voor dat groene blaadje .



Haha hoe ze naar hem kijkt inderdaad ;) Ik vind hem ook leuker worden, beetje sarcastisch, hij blijkt gewoon humor te hebben, vond hem in het begin vooral een roddelnicht..

Ik vind de interactie tussen Boyd en Ramona ook leuk, het is duidelijk te zien dat hij haar mag/ respect voor haar heeft..Ondanks de roast in de eerste aflevering..
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 24 december 2016 @ 11:47:

[...]

Ik vind de interactie tussen Boyd en Ramona ook leuk, het is duidelijk te zien dat hij haar mag/ respect voor haar heeft..Ondanks de roast in de eerste aflevering..Nou nou, wat een respect. De manier van afblaffen deed mij denken aan mijn Duitse oma die mijn Nederlandse opa toesprak net na de tweede wereldoorlog...........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 24 december 2016 @ 07:52:

Joepie nieuw deel weer! Dank Eind! Heerlijk! Niks te danken lieverd, Fijne dagen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog kijken, had gisteren een leven sterfgeval......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 24 december 2016 @ 12:48:

[...]





Nou nou, wat een respect. De manier van afblaffen deed mij denken aan mijn Duitse oma die mijn Nederlandse opa toesprak net na de tweede wereldoorlog...........

Ohhh dat heb ik gemist,beetje jammer dan :( De eerste dagen was hij wel leuk naar haar
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2016 @ 13:54:

[...]





Niks te danken lieverd, Fijne dagen Jij ook hele fijne dagen
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Nou het hek staat weer wagenwijd open op de FB pagina van Utopia nu er gestemd kan worden op de kandidaten
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 00:48:

Nou het hek staat weer wagenwijd open op de FB pagina van Utopia nu er gestemd kan worden op de kandidaten Ahhhh ik ga even kijken, als Pp houder heb ik al gestemd op Boyd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 00:54:

[...]



Ahhhh ik ga even kijken, als Pp houder heb ik al gestemd op Boyd Whoop whoop
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 00:54:

[...]



Ahhhh ik ga even kijken, als Pp houder heb ik al gestemd op Boyd Oh echt?! Niet op Cemal?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 01:00:

[...]





Oh echt?! Niet op Cemal?Sorry schattebout , ik heb een switch gemaakt .Boyd is The Man for me
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 01:08:

[...]





Sorry schattebout , ik heb een switch gemaakt .Boyd is The Man for me Geeft niet. Meer Cemal voor mij
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 01:12:

[...]



Geeft niet. Meer Cemal voor mij Geeft niks as we speak is het precies een klein uurtje geleden dat Jessie en Bill in de boot heerlijk hebben liggen batsen kussen * kucht*.

Wat zullen zijn ouders weer flauw zijn



Fijne 2e Kerstdag.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 02:08:

[...]



Geeft niks as we speak is het precies een klein uurtje geleden dat Jessie en Bill in de boot heerlijk hebben liggen batsen kussen * kucht*.

Wat zullen zijn ouders weer flauw zijn



Fijne 2e Kerstdag.



Is het toch nog waar wat Gina zei: voor eindejaar sex gehad! En hoe zat het met roken en drinken bij Jessie? Heeft ie vast ook al gedaan. Ach hij is een jonge vent, ook niet zo raar allemaal.

Als Boyd Billy had gewild, had ze nu nooit met Jessie in de koffer boot gedoken.



Jij ook hele fijne extra vrije tweede kerstdag

Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven