push up bh afknapper?

09-12-2016 23:29 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dus met een soort van probleem. Zelf heb ik niet hele grote borsten (70b/75b), daarom draag ik vaak een push-up bh. Niet omdat ik me nou zo onzeker voel over mijn borsten maar omdat ik me er gewoon en stuk sexier in voel. Op dit moment heb ik geen vriend (en heb daar ook niet heel veel ervaring mee) maar als een man een push up bh uit doet is het dan niet een beetje een teleurstelling. Aangezien tja ze zien er toch mindr vol uit. Ik draag overgenis niet hele extreme push-up bh's op de verpakking staat lichte lift (ze zijn vooral van de hm)



alvast bedankt voor jullie antwoord!
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=25369021,noline]Corona67 schreef op 17 december 2016 @ 07:06[/message



(en waarom is groot meteen ordinair?)Heel groot. Dat vindt hij. Kan er ook niks aan doen.
Ordinaire types zijn het, die met die enorme jetsers!
quote:Nicotientje schreef op 17 december 2016 @ 08:30:

Ordinaire types zijn het, die met die enorme jetsers!Echt wel. Je weet al meteen wat voor types het zijn
quote:Corona67 schreef op 16 december 2016 @ 19:25:

[...]



Tsss samenzwerende wijven
quote:Maccaron schreef op 17 december 2016 @ 10:58:

[...]

quote:Nicotientje schreef op 17 december 2016 @ 13:00:

[...]



Dat kunnen jullie niet hoor.. Dat Hi5-en, jullie stuiteren meteen terug doordat jullie tetters elkaar raken
quote:Corona67 schreef op 17 december 2016 @ 13:54:

[...]



Dat kunnen jullie niet hoor.. Dat Hi5-en, jullie stuiteren meteen terug doordat jullie tetters elkaar raken





Ik heb trouwens alleen een voortuin
quote:Nicotientje schreef op 17 december 2016 @ 13:57:

[...]







Ik heb trouwens alleen een voortuin

Ik heb het genoteerd in mijn viefdamesdatingboekje



Dweilen en stofzuigen gebeurt er ook nooit ?
Zeker wel!
Alle reacties Link kopieren
van mij hoeven die push-up en voorgevormde bh' s niet. En hoewel ik zelf wel houd van grote borsten, is nog veeeeeel belangrijker dat ze echt zijn. Ik heb een vriendin gehad met een A-cup. Maar omdat het goed paste bij haar lijf was het toch erg geil en genoot ze er echt van dat ik ook haar borsten altijd veel aandacht gaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven