Gechanteerd.

01-01-2017 17:13 114 berichten
-
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 20:10:

[...]



Nee, wat ik érg jammer vind is dat steeds meer jonge mensen hun grenzen niet meer weten met alcohol, en dat ze daar ervaringen aan overhouden die niet prettig zijn.... er anderen zijn die daar op een gruwelijke wijze misbruik van denken te mogen maken.
Precies ivy. Schandalig als je in je eigen huis niet veilig bent.

Sowieso hebben mensen van je af te blijven.
Alle reacties Link kopieren
TO opent een topic en leest vervolgens een discussie tussen mensen die gaat over of zij wel of niet schuldig is aan haar eigen verkrachting.

Wat een enorme triestheid.



@TO: Jij bent niet schuldig en jij hoeft je dat ook niet te voelen. Geen enkel gedrag excuseert verkrachting.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:IBIopviva schreef op 01 januari 2017 @ 20:01:

[...]





Hoe triest maar op de eerste pagina wordt TO al claudio genoemd. Wat betekend dat Claudio?
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 01 januari 2017 @ 20:22:

[...]





Wat betekend dat Claudio?



Dat is 1 van de meest ranzige en bekendste trollen op viva.



TO, ik hoop dat je je gesterkt voelt door, de meeste, postings hier en dat je naar de politie gaat.

Heel veel sterkte.



Ow en ik heb aan de mods gevraagd om even mee te lezen in dit topic.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 20:10:

[...]





Nee, wat ik érg jammer vind is dat steeds meer jonge mensen hun grenzen niet meer weten met alcohol, en dat ze daar ervaringen aan overhouden die niet prettig zijn. En nogmaals, het geeft niemand het recht om misbruik te maken van iemand die behoorlijk onder invloed is, maar als je volkomen bewusteloos neervalt in een gemeenschappelijke badkamer, moet er toch ook bij jezelf een lichtje gaan branden dat je misschien zomaar heel wellicht iets moet gaan doen aan je inname van alcohol?Je punt is duidelijk hoor je valt nu voor de 5e keer in herhaling. Ga nu maar ergens anders de zure zeikerd uithangen.
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 20:10:

[...]





Nee, wat ik érg jammer vind is dat steeds meer jonge mensen hun grenzen niet meer weten met alcohol, en dat ze daar ervaringen aan overhouden die niet prettig zijn. En nogmaals, het geeft niemand het recht om misbruik te maken van iemand die behoorlijk onder invloed is, maar als je volkomen bewusteloos neervalt in een gemeenschappelijke badkamer, moet er toch ook bij jezelf een lichtje gaan branden dat je misschien zomaar heel wellicht iets moet gaan doen aan je inname van alcohol?



Dat is juist het idee, als je jong bent moet je die grenzen dus ontdekken. En dan is het het idee dat mensen in je eigen huis van je afblijven en je niet herhaaldelijk verkrachten of aanranden.

En een risico op verkrachting is niet iets wat daar dan bijhoort, een soort randverschijnsel als een kater of een rare foto van jezelf met doorgelopen mascara op facebook ofzo.

Een verkrachting, en zo staat het ook in de wet, is onvrijwillige sex. En deze hufter heeft zelfs nog een discussie gevoerd met to dus heeft duidelijk gehoord dat ze niet wilde.

Sterker nog, dat lijkt het grootste lolletje voor deze pervert te zijn die gewoon onder ons is.

Maar laten we het vooral hebben over een studente die wat teveel had gedronken.

En niet over deze idioot die misschien nadat hij to, na een verkrachting, even bij haar borsten heeft gepakt en genoot van haar onwil en daarna gezellig misschien wel bij mij in de supermarkt stond of een collega is die 16 jarigen moet inwerken.
we zullen iig niet weten hoe het afloopt, want op is weggehaald
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 januari 2017 @ 21:08:

we zullen iig niet weten hoe het afloopt, want op is weggehaaldDat had ik denk ik ook gedaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lieve to, bel je hap en ga daar naartoe. Dan kunnen ze eventuele sporen veiligstellen, kijken hoe het staat met je gezondheid en krijg je een map. De artsen daar kunnen gelijk de politie laten komen . Kun je gelijk een initiële aangifte doen. Doe vooral wel aangifte! Vooral ook om jezelf te helen. Plus dat de politie ervoor kan zorgen dat hij de woning niet meer in mag. Dan hoef je iig zijn hoofd niet meer te zien. Lijkt me dat je je nu niet veilig voelt. Ben je nu alleen? Of kun je vannacht elders verbrengen?

Echt kut dat je dit mee hebt moeten maken . Dit is niet! jouw schuld! Dit is nooit jouw schuld. In welke toestand je ook thuis komt. Vrouwen willen een soort van schijnveiligheid voor zichzelf creëeren door het slachtoffer de schuld te geven... want als ze dat en dat niet doen gebeurt het hen natuurlijk nooit. Trek het je niet aan. Hoe moeilijk dat ook is. Luister naar de mensen die goeie tips geven en laat de rest links liggen. Zelf weet je ook wel wat wel en niet handig is... dat hoeft niet door een ander benadrukt te worden. En maakt niet dat de ander daardoor rechten heeft je aan te raken.



Ik hoop dat je hier niet alleen mee blijft zitten. Vertel het de andere huisgenoten, een vriendin, je ouders of grootouders.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 20:10:

[...]





Nee, wat ik érg jammer vind is dat steeds meer jonge mensen hun grenzen niet meer weten met alcohol, en dat ze daar ervaringen aan overhouden die niet prettig zijn. En nogmaals, het geeft niemand het recht om misbruik te maken van iemand die behoorlijk onder invloed is, maar als je volkomen bewusteloos neervalt in een gemeenschappelijke badkamer, moet er toch ook bij jezelf een lichtje gaan branden dat je misschien zomaar heel wellicht iets moet gaan doen aan je inname van alcohol?



Wat een enorme onzin.

Allereerst: steeds meer jongeren...bla bla bla - dit gebeurde in "mijn tijd" ook, jaren 90. In mijn moeders tijd ook trouwens.

En idioot om te denken dat je op je hoede zou moeten zijn in je eigen huis. Als je iemand bewusteloos aantreft hoor je eerste hulp te bieden of zonodig 112 te bellen, niet te gaan verkrachten.
Alle reacties Link kopieren
@pejeka. Ik heb geen idee of dit verhaal echt was, maar zo ja, dan had de TO totaal niets aan jou opmerkingen. Je vervuild dan het topic van iemand die verkracht is en schijnbaar nog niet naar de politie durft. Dáár zou het over moeten gaan. Dat mensen andere levenskeuzes maken dan jij is hier niet relevant. Nu de TO niet meer terugkomt nog even een reactie op wat jij zegt. Je een blackout zuipen is niet normaal. Een oordeel klaar hebben op basis van een aantal zinnetjes is alleen wel erg kort door de bocht. Te weinig eten en een paar drankjes die slecht vallen kunnen ook een naar gevolg hebben. Je zou dan veilig moeten kunnen zijn in eigen huis.
TO, ook al laat hij het filmpje aan iemand anders zien, als het duidelijk is dat je daar tegen je zin zo ligt, dan weet ik niet hoe de mensen daar op reageren die het laat zien, maar die zullen ongetwijvelt niet onder de indruk zijn.



Doe aangifte!
Als hij het filmpje aan anderen laat zien of zelfs doorstuurt, zien mensen dat je bewusteloos was.

Wat zal hij dan ongelooflijk dom en naïef zijn.



Hij laat dat filmpje niet zien.

Hij wil gewoon macht.



Ik heb je topic niet gelezen maar wat ik haal uit reacties is dat je dronken was... bewusteloos raakte en hij tijdens je bewusteloosheid dus seks met je gehad heeft en dit gefilmd heeft en je er nu mee chanteert.



Dat maakt hem een verkrachter.

Hij is fout.



Of je nou zelf zo veel gedronken hebt of niet maakt geen fluit uit.

Een normaal denkend mens zou zijn piemeltje niet in iemand stoppen en zelfs filmen die zich niet kan verzetten.

Hij is een smerige verkrachter en een laf iemand.

Iedereen die dat filmpje ziet en niet zo is zou er zo over denken.

Niemand zou wat van jou vinden.

Bijna iedereen zuipt wel eens te veel in zijn jonge jaren. En soms helaas tot kotsen en buiten bewustzijn raken aan toe.



Maar niemand mag seks hebben met iemand die er zo bij ligt.

Dan ben je dus een grote klootzak.



Het enige dat jij wel moet doen is naar de politie gaan.

Het liefst MET het filmpje.



Heb je die chantage in de app? Neem dat dan mee.

Hij is een domme lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven