Entertainment alle pijlers

Wat heb je gelezen in 2017?

01-01-2017 09:47 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat heb je gelezen in 2016?



Als vervolg op het 2016-topic. Veel leesplezier
Ik heb Judas ook nog op mijn lijstje staan. Heeft 1 van jullie die al gelezen?
...
quote:Dreamer schreef op 01 januari 2017 @ 13:06:

[...]





En dan heb je natuurlijk ook nog de Groene Mijl en De Ontsnapping, die goed verfilmd is als Shawshank Redemption.



Ik ga voor 52 boeken dit jaar. Maar snel beginnen

Ja shawshank.

Staat in de bundel 4 seizoenen voor wie het wil weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ditte_ schreef op 01 januari 2017 @ 13:09:

Ik heb Judas ook nog op mijn lijstje staan. Heeft 1 van jullie die al gelezen?Die trekt me echt totaal niet. Kon 'm gratis van iemand krijgen, maar zelfs dat hoefde van mij niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 01 januari 2017 @ 11:30:

Een boek per week ga ik niet redden trouwens. Maar dat geeft niet.



Ik weet niet of ik het red. Afgelopen jaar 45 boeken, maar ik merk dat ik me erg snel af laat leiden door forum of tv. Nu dus weer. En dat terwijl ik m'n huidige boek best spannend vind.



Han1987, kun je de link naar het 2016 topic nog in je OP zetten?
Later is nu
David Baldacci net in begonnen. Vond de eerste paginas al verschrikkelijk. Nu over gestapt op Tove Alsterdal - het stille graf. Grijpt me een stuk meer dus ga dit boek nu lezen.
Hoi,



Ik meld mij ook aan op dit topic.



Ik had in 2016 als doel om 25 boeken te lezen. (Deed mee aan de Reading Challenge op Hebban.) En ik dacht aanvankelijk dat dat aantal wel lastig zou worden, want ik las daarvoor erg weinig. Maar uiteindelijk ben ik uitgekomen op 47 gelezen boeken. Dat ging dus best goed. En ik heb van een aantal boeken zó genoten.



Voor dit jaar heb ik wederom als doel om 25 boeken te lezen. Ik zet liever niet te hoog in en ik vind 25 nog altijd een prima aantal.



Mijn eerste boek voor 2017 stond al een tijdje vast: Judas van Astrid Holleeder.

Ik ben er vanochtend in begonnen en het is inderdaad geen hoogstaande literatuur. Maar ik vind het tot nu toe wel leuk en lekker vlot lezen. Ik ben op pagina 80 en ik zit er al helemaal in. (Oftewel als de deurbel gaat dan denk ik al dat Wim H. mij moet hebben... .)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Han1987, kun je de link naar het 2016 topic nog in je OP zetten?Link is toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Fijn Han1987 bedankt



Leuk Labellei, zie ik je hier ook (en op Hebban dus?)
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 01 januari 2017 @ 19:01:

Fijn Han1987 bedankt



Leuk Labellei, zie ik je hier ook (en op Hebban dus?)



Ja ik zit sinds ruim een jaar op Hebban.

(ik zit nu al een tijdje te twijfelen of ik verder ga lezen of een kaartje ga schrijven... Ik kan geen keuze maken dus blijf ik forummen. )
Ik schrijf en lees graag mee! Vroeger was ik een ontzettende boekenwurm, maar sinds ik moeder ben kost de wekelijkse Donald Duck soms al moeite. Weinig tijd en concentratie helaas.



Mijn doel is: 26 boeken. Iedere 2 weken eentje.
Alle reacties Link kopieren
Nog niks gelezen dit jaar maar als je je aanmeldt bij Hebban voor de Challenge van 2017 dan krijg je een E-book in je mail. Je moet wel al je persoonlijke gegevens invullen, ik weet niet waarom. Het boek heet "Het jasje van Luis Martin" en is geschreven door Gilles van der Loo. Ik ken de schrijver niet.

Let goed op dat je je mail juist invult en vergeet ook je motivatie niet. En je moet natuurlijk wel een eReader hebben
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen wat er zo allemaal wordt gelezen. Ik heb een aantal jaren terug al eens 50 boeken gelezen in n jaar, maar dat gaat me dit jaar niet lukken aangezien ik over vier maanden n kindje verwacht :-]ik ga voor de 20! Heb vandaag m'n eerste boek uit:



Bewaring - Graham Norton
Alle reacties Link kopieren
quote:Boekenwurm2016 schreef op 01 januari 2017 @ 20:39:

Nog niks gelezen dit jaar maar als je je aanmeldt bij Hebban voor de Challenge van 2017 dan krijg je een E-book in je mail. Je moet wel al je persoonlijke gegevens invullen, ik weet niet waarom. Het boek heet "Het jasje van Luis Martin" en is geschreven door Gilles van der Loo. Ik ken de schrijver niet.

Let goed op dat je je mail juist invult en vergeet ook je motivatie niet. En je moet natuurlijk wel een eReader hebben Je kunt ook lezen op telefoon of tablet/iPad. Ik ken mensen die dat doen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Januari

1. Toen het donker werd - Simone van der Vlugt.



Was vanavond alleen thuis, lekker even gelezen.
Later is nu
Wat leuk om te lezen dat er zoveel mede Stephen King-fans zijn op dit forum!



Ik ben een paar maanden geleden begonnen mer het lezen van de Donkere Toren serie en alle boeken die daaraan verwant zijn. Zijn er 25 stuks in totaal.



Daarmee ben ik nu halverwege. Ik ben ook de Mistborn-serie aan het lezen van Brandon Sanderson om wat afwisseling te hebben. Ook een erg leuke serie!



Ik ben van plan dit jaar 50 boeken te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Januari

1. De wereld volgens Bob - James Bowen



En al begonnen in Judas
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! ik heb geen leesdoel voor dit jaar. Vorig jaar eigenlijk weer echt begonnen met lezen door een abonnement op de bieb te nemen.

Ik ben nu bezig in drie boeken tegelijk, van verschillende genres. Dan kan ik pakken waar ik zin in heb op dat moment, met een keuze uit verschillende soorten fictie en non-fictie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste boek van dit jaar heb ik inmiddels uit.

1. Harlan Coben - De onschuldigen.



Heb nu Citadel van Kate Moss klaar liggen om te gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Graag sluit ik me ook aan... leuk topic



Wil in 2017 weer meer boeken gaan lezen. Komt er te weinig van, zeker sinds onze dochter 4 maanden geleden is geboren. Dus meer lezen wordt mijn doel. En hoeveel boeken ik aan het einde jaar gelezen heb vind ik niet zo boeiend. Ben ook heel benieuwd naar wat jullie allemaal lezen, merk dat ik vaak terugval op de (voor mij) bekende schrijvers.



1. Tove Alsterdal - Het stille graf
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Ik doe ook mee, ik lees normaal veel, gemiddeld twee tot drie boeken per week. Laatste maanden echter wat inspiratie kwijt

Ben naarstig op zoek naar nieuwe titels
Alle reacties Link kopieren
Had eerst ook altijd dat ik vooral boeken las van schrijvers die ik al kende, maar zeker nu ik ook abonnement heb bij elly's choice lees ik ook eerder boeken van voor mij onbekende schrijvers. Vind ik ook juist wel leuk dat ik daardoor ook weer boeken lees die ik anders misschien niet zo snel zou lezen.



Lees nu wel veel op ereader, maar soms ook nog wel papieren boek, bijv van bieb of gekocht bij boekhandel (soms), blijft toch ook wel fijn vind ik om soms een echt boek vast te houden en in te lezen, alhoewel ik mijn ereader toch ook wel erg fijn vind.
quote:zjuulz84 schreef op 02 januari 2017 @ 15:44:

Graag sluit ik me ook aan... leuk topic



Wil in 2017 weer meer boeken gaan lezen. Komt er te weinig van, zeker sinds onze dochter 4 maanden geleden is geboren. Dus meer lezen wordt mijn doel. En hoeveel boeken ik aan het einde jaar gelezen heb vind ik niet zo boeiend. Ben ook heel benieuwd naar wat jullie allemaal lezen, merk dat ik vaak terugval op de (voor mij) bekende schrijvers.



Januari

1. Tove Alsterdal - Het stille grafAl begonnen in dit boek? Ik ben hem nu ook aan het lezen. Wat vind je ervan?
Alle reacties Link kopieren
1. De Provocatie - David Baldacci



Ik ga nu beginnen aan Judas. Ik ben heel benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven