Kleine penis

04-12-2016 21:46 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vriendje op mn middelbare school gehad. Mijn eerste overigens, daar heb ik geen seks mee gehad. Na 4 jaar ging het uit en hadden we nog normaal contact. We bleven om elkaar heen draaien etc. Nu heb ik sinds een tijd weer heeel goed contact met hem en na een aantal dates was het moment daar: na dik 10 jaar hebben we seks gehad maar shit.... hij heeft echt een hele kleine maar echt hij paste er amper in, in ieder geval voelde niks. 'Andere bedpartners waren echt zo veel groter' ik heb tot nu toe nog nooit seks gehad met een nederlandse jongen en mijn ex met wie ik nu dan seks heb gehad is Ook niet nederlands. Niet dat ik niet op Nederlandse mannen val maar wie weet komt er nog een knappe man op mijn pad. Maar even terug naar het verhaal ... ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Het is echt de man waarbij ik al 10 jaar dacht daar ga ik mee trouwen enzo en nu dit. Zou het raar zijn dat ik vanwege zijn iniemienie dingetje afhaak? Heeft iemand dit ook ooit gehad en zo ja wat heb je toen gedaan. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik wist eerlijk gezegd ook niet dat een piemel zo bepalend was eigenlijk.. ook omdat mij dit nog nooit is overkomen .. Help haha! Groetjess xxxxx
quote:badmeester schreef op 29 december 2016 @ 10:38:

[...]





Niet zo happen op een "kort" berichtje.Misschien vind ik het wel leuk om te happen
quote:aife schreef op 29 december 2016 @ 10:39:

[...]





Misschien vind ik het wel leuk om te happen Wel in zaken met enige substantie mag ik hopen?
quote:badmeester schreef op 29 december 2016 @ 10:44:

[...]





Wel in zaken met enige substantie mag ik hopen?oa
Alle reacties Link kopieren
Vraag me hier nu wel af hoe klein is klein in dit verhaal? Na 1x zou ik nog niet afknappen ook omdat het verder goed voelt. Of hij moet van de rest ook niets maken dan gauw naar wat anders uitkijken.



Ik ben voorzien van een blanke neger en die is soms nog te klein doordat ik mega nat word. We zijn dan ook op zoek naar een nog grotere zodat ik optimaal gevuld word....zoektocht valt nog tegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dikkoppie schreef op 29 december 2016 @ 11:17:

Ik ben voorzien van een blanke neger en die is soms nog te klein doordat ik mega nat word. We zijn dan ook op zoek naar een nog grotere zodat ik optimaal gevuld word....zoektocht valt nog tegenEen blanke neger? Is dat zoiets als een dikke berelul op een iel wit mannetje. En nu ben je nog op zoek? Dat zal die witte neger niet fijn vinden als jij hem aan de kant zet voor een ander. Je zou in Noorwegen kunnen zoeken, grote kerels met pikken als sloophamers.
quote:GijsdeGoede schreef op 29 december 2016 @ 14:55:

[...]





Een blanke neger? Is dat zoiets als een dikke berelul op een iel wit mannetje. En nu ben je nog op zoek? Dat zal die witte neger niet fijn vinden als jij hem aan de kant zet voor een ander. Je zou in Noorwegen kunnen zoeken, grote kerels met pikken als sloophamers.Ik krijg ineens een beeld voor me van een vlezig stuk sloophamer
Alle reacties Link kopieren
Die witte neger staat daar voor 100% achter ziet mij graag genieten met een ander.
quote:Dikkoppie schreef op 29 december 2016 @ 17:35:

Die witte neger staat daar voor 100% achter ziet mij graag genieten met een ander.Sorry hoor maar waaom noem jij je vriend een witte neger?
Alle reacties Link kopieren
Blanke neger.....zo noemen wij hier een blanke met een groot geslachtsdeel.
Oh dus ik ben een blanke neger!!!!!



Eindelijk snap ik mijn eigen karma!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 december 2016 @ 18:13:

Oh dus ik ben een blanke neger!!!!!

!Ja met een lege keukenrol er overheen geschoven misschien hahaha
Alle reacties Link kopieren
http://www.hpdetijd.nl/20 ... -dik-de-gemiddelde-penis/
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Dikkoppie schreef op 29 december 2016 @ 17:42:

Blanke neger.....zo noemen wij hier een blanke met een groot geslachtsdeel. O oke, nou bof jij even
Alle reacties Link kopieren
quote:Dikkoppie schreef op 29 december 2016 @ 17:42:

Blanke neger.....zo noemen wij hier een blanke met een groot geslachtsdeel.



Hang de vlag uit.



Maar on topic: size matters doet er deels vast toe, de vrouw wil wel wat voelen, maar het moet ook niet te pijnlijk zijn. Verschilt per vrouw natuurlijk, afhankelijk van vochtigheid en hoe strak ze is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven