laptop (win10) ziet iphone5 niet (meer)

02-01-2017 19:10 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi computermensen, ik heb een probleem dat ik niet zelf opgelost krijg.

Sinds ik mijn computer heb laten repareren en er een upgrade naar Win. 10 heeft plaatsgevonden, zijn er wat kleine dingen verandert. Ook is er het eea verandert, sinds ik firefox eraf heb gegooid en ben overgestapt naar Chrome. Of dit allemaal met elkaar te maken heeft, weet ik niet.



OK, probleem is dat ik al een tijd geen foto's van mijn telefoon (iphone5) kan uploaden naar mijn laptop. Voorheen zag mijn laptop het apparaat vrijwel meteen en nu niet meer. So wie so was het icoontje weg van 'deze PC'. Die heb ik er inmiddels met wat zoeken weer op gekregen.



Toen las ik dat het probleem mogelijk zou zitten in een media pack die zou ontbreken bij deze versie van windows. Dus ik ben voor windows 10 N en KN een mediapack gaan downloaden. Die zit er nu op, maar nog steeds zit mijn PC geen iphone/externe media.

Als ik naar apparaatbeheer ga, ziet deze nu wel een scherm (?geen idee, want kan me niet herinneren dat ik mijn laptop ooit aan een scherm heb gehangen) en ook een camera annex barcode scanner (ik neem aan dattie een app van mijn telefoon herkent). Als ik erop klik, gebeurt er niks. Er opent niks dat ik kan zien gebeuren. Ik heb al geprobeerd het te verwijderen en opnieuw naar apparaten te zoeken, maar dat levert niks op. Mijn kennis is nu een beetje op. Iemand enig idee? Mijn dank is groot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad...uiteindelijk gelukt door een paar keer te zoeken naar nieuwe iTunes updates en na de update van iTunes deed hij het weer (ook via verkenner etc).
Alle reacties Link kopieren
ITunes is geupdate en dan ziet 'ie de telefoon wel, maar ik kan niet in de telefoon. Dus ik kan niet bij mijn data. Is dit een bekend probleem van windows 10 voor zover jullie weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven