Eerste keer parenclub tips

02-01-2017 17:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt
Nou, als je al jaloers bent op een niet aanraakbaar persoon, zou ik toch nog eens heel goed nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Als jij al jaloers bent als hij op tv een mooie vrouw ziet, dan denk ik dat een parenclub zeker spanning in jullie relatie zal brengen. De vraag is of het de juiste soort spanning is.



Mag ik vragen wiens idee het is en waarom jij denkt dat je relatie die spanning kan gebruiken?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 02 januari 2017 @ 17:09:

Als jij al jaloers bent als hij op tv een mooie vrouw ziet, dan denk ik dat een parenclub zeker spanning in jullie relatie zal brengen. De vraag is of het de juiste soort spanning is.



Mag ik vragen wiens idee het is en waarom jij denkt dat je relatie die spanning kan gebruiken?



Is meer mijn idee. Voornamelijk omdat ik echt ontzettend gek ben op mijn vriend en onze relatie is echt geweldig maar ik mis de spanning heel erg. Ik verveel me snel op seksueel gebied. We hebben al heel veel geprobeert maar naar een club gaan komt eigelijk al 2 jaar naar boven.

ik heb het gevoel dat ik het gewoon moet doen en het hem ook gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Wiens idee is het inderdaad?

Volgens mij zijn jullie hier helemaal niet klaar voor. Jaloezie is een slechte raadgever en de spanning die jullie zoeken is niet de spanning die je gaat vinden in een parenclub.

Experimenteer eens samen. Ga eens naar een erotisch warenhuis en koop samen speeltjes bv. Ook daarmee creëer je een spannende sfeer en dat is zeker goed voor je relatie....
Probeer even op je netvlies te krijgen hoe je het zou vinden als je vriend helemaal opgaat in een ander en overduidelijk aan het genieten is .

Paar tandjes erger dan een mooie vrouw op tv hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:an_ja schreef op 02 januari 2017 @ 17:13:

Wiens idee is het inderdaad?

Volgens mij zijn jullie hier helemaal niet klaar voor. Jaloezie is een slechte raadgever en de spanning die jullie zoeken is niet de spanning die je gaat vinden in een parenclub.

Experimenteer eens samen. Ga eens naar een erotisch warenhuis en koop samen speeltjes bv. Ook daarmee creëer je een spannende sfeer en dat is zeker goed voor je relatie....



Wij gaan elke maand naar een erotisch warenhuis. Hebben ook al genoeg speeltjes en verschillende massage en glijmiddelen.

Kleding hangt er ook al genoeg in de kast.
En als je vriend met een man zoals ik zou zoenen, zou dat ook spannend zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 02 januari 2017 @ 17:16:

En als je vriend met een man zoals ik zou zoenen, zou dat ook spannend zijn?Nee zijn allebei hetero
Alle reacties Link kopieren
Als je daar al jaloers van wordt.. Lekker thuis blijven.
quote:Viva-girl1993 schreef op 02 januari 2017 @ 17:21:

[...]





Nee zijn allebei heteroIk bekeer elke man hoor
Alle reacties Link kopieren
Als ik jullie was zou ik eens naar een erotisch feestje als Little Sins of Madame Homard gaan. Daar is het flirten en alles veel veiliger.



Als je nu al zegt dat je jaloers bent kun je beter gewoon uit elkaar gaan, want dan kan het in een parenclub wel eens erg lelijk worden...
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-girl1993 schreef op 02 januari 2017 @ 17:12:

[...]





Is meer mijn idee. Voornamelijk omdat ik echt ontzettend gek ben op mijn vriend en onze relatie is echt geweldig maar ik mis de spanning heel erg. Ik verveel me snel op seksueel gebied. We hebben al heel veel geprobeert maar naar een club gaan komt eigelijk al 2 jaar naar boven.

ik heb het gevoel dat ik het gewoon moet doen en het hem ook gunnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-girl1993 schreef op 02 januari 2017 @ 17:12:

[...]





Is meer mijn idee. Voornamelijk omdat ik echt ontzettend gek ben op mijn vriend en onze relatie is echt geweldig maar ik mis de spanning heel erg. Ik verveel me snel op seksueel gebied. We hebben al heel veel geprobeert maar naar een club gaan komt eigelijk al 2 jaar naar boven.

ik heb het gevoel dat ik het gewoon moet doen en het hem ook gunnen.Maar gaat flirten en zoenen met anderen dat oplossen, als jij het niet trekt om hem dat te zien doen. Heb je echt nagedacht wat het effect daarvan kan zijn? Echt, dat is gedoemd te mislukken. Of zou jij dan als enige iets mogen doen met anderen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Daar ging duidelijk wat mis
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik zou eerst aan je jaloersheid gaan werken, als je al jaloers wordt van iemand op tv probeer je dan eens in te denken wat voor een reactie je krijgt als hij het voor je neus doet (vul in wat van toepassing) met een ander. Geloof niet dat dat de spanning is die je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, je bent 23 en nu al snel verveelt op seksueel gebied? Is het niet eens een plan om daar naar te kijken? Waarom heb je zoveel thrills nodig?

Het bezoeken van een PC zou voor het mooie gebaseerd moeten zijn op volledig vertrouwen van de partners naar elkaar. Hoe denk je dat het voor jouw partner is als jij de avond domineert door als een havik te waken of hij niet iets te lang naar een prachtige vrouw in een stunning lingeriesetje kijkt?
...
Alle reacties Link kopieren
Nou, goed bezig hoor! Veel succes
Alle reacties Link kopieren
Ga gerust naar een parenclub, maar ik snap je vraag niet zo.



Je wilt naar een parenclub omdat je spanning mist, maar het geeft teveel spanning ("al ongemakkelijk") als je vriend zegt dat hij een andere vrouw aantrekkelijk vindt.



Mis je nu spanning, of niet? En als je spanning mist, waarom werkt het dan niet om je vaker in te beelden dat je vriend een andere vrouw leuk vindt?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in het algemene topic van 'parenclub, swingen, (thuis)dates' (via Google te vinden met 'viva' erbij. Staan veel tips in!



Ik ben iets ouder dan jij, maar ook pas geleden voor het eerst gegaan. Zeer goed bevallen en seksleven een boost gegeven.



Je jaloezie zou ik ook wel even onder de loep nemen inderdaad, want daar loop je wel tussen allemaal (half)naakte vrouwen.



Maar parenclub is heel relaxed, je kunt ook eerst gewoon een drankje drinken, hapje eten en rondkijken. Niks hoeft wellicht kom je er dan achter dat het al niks is en ga je zonder verder iets te doen naar huis. En wie weet is het wel iets voor jullie!
Ben bang dat je huilend die club uitrent. Spanning kun je beter op andere manieren zoeken bij jaloezie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven