Geen zin meer in seks

28-12-2016 10:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik heb nu sinds 3 jaar een vriend. Het gaat allemaal super goed en we houden echt veel van elkaar, maar ik heb de laatste maanden geen zin meer in seks. Ik kom tijdens onze seks ook niet klaar eigenlijk en ik heb meestal ook veel pijn, zelfs als we rustig aan doen. Die pijn heb ik al lang. Daardoor wil ik als we seks hebben ook sneller stoppen terwijl ik weet dat ik hem dan ergens een beetje teleurstel. Hij vind het echt niet leuk meer en heeft al meerdere keren voorgesteld om naar de dokter te gaan om alles na te laten kijken maar ik wil dat niet en zie ook niet in waarom ik dat zou moeten doen.. ik wil echt weer zin hebben in seks, maar het komt gewoon niet. Soms hebben we weken geen seks en dan mis ik het eigenlijk niet eens.. ik wil er echt wat aan doen maar weet niet wat. Heeft iemand tips? Ervaring met ditzelfde probleem? Wat ik er aan zou kunnen doen? Ik word er wanhopig van, en mijn vriend ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nare ervaringen opgelopen op sexueel gebied in het verleden, mijn tips zijn: zoek psychologische hulp..vergeten is geen verwerken.



En ga naar een bekkenbodemfysio, die kan je opnieuw leren ontspannen als er iets "naar binnen" gaat en je leren hoe je dat zelf doet. Ook kun je je vriend mee nemen en kan zij uitleggen hoe zoiets werkt bij een vrouw en wat hij er aan kan doen om het voor jou prettiger te maken.



Seks moet iets positiefs worden voor je en dan kun je er ook van genieten en komt de zin vanzelf weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Wat Dobbel ook zegt: vergeten is geen verwerken....

Je zult het namelijk nooit echt vergeten, hoe diep je het ook weg stopt, het komt ooit weer naar boven op de meest onverwachte en ongelegen momenten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 28 december 2016 @ 16:30:

[...]





Bedoel je gewone seks of anale seks? Beide kan trouwens pijn doen als er te hard wordt geduwd, zeker als je niet nat bent



Nat bij anale seks? Ik hoop toch zo dat je een tube glijmiddel bedoelt!!! Een natte scheet 'will do the trick', maar werkt weinig libidoverhogend.



Maar even on-topic: ga, zoals iedereen inmiddels heeft gezegd, naar de HA. Maar in de tussentijd: seks hoeft niet perse door penetratie. Je hebt tenslotte ook nog handen, borsten, een mond, voeten? Daar kun je ook leuke en spannende dingen mee doen. Vriend (voorlopig) tevreden en, minstens net zo belangrijk, misschien dat de zin in seks door te experimenteren ook weer langzamerhand terugkomt.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:fitch schreef op 03 januari 2017 @ 21:16:

[...]





Nat bij anale seks? Ik hoop toch zo dat je een tube glijmiddel bedoelt!!! Een natte scheet 'will do the trick', maar werkt weinig libidoverhogend.



Maar even on-topic: ga zoals iedereen heeft gezegd naar de HA. Maar in de tussentijd: seks hoeft niet perse door penetratie. Je hebt tenslotte ook nog handen, borsten en een mond? Daar kun je ook leuke en spannende dingen mee doen. Vriend (voorlopig) tevreden en misschien dat de zin daardoor ook weer langzamerhand terugkomt.Ja ik bedoel glijmiddel
Alle reacties Link kopieren
...
fitch wijzigde dit bericht op 03-01-2017 21:27
Reden: Hartstikke dubbel... Handig, zo'n klein schermpje op een iPhone 4...
% gewijzigd
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven