Zoenen of seks met andere man

29-11-2016 23:41 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit best vaak voorkomt en ben hier benieuwd naar.

Ik heb een (anonieme) poll gemaakt.

Hebben jullie wel eens gezoend of seks gehad met een andere

Totaal aantal stemmen: 276

Ja, in de relatie (31%)
Ja, in een vorige relatie (17%)
Nooit (51%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 04 december 2016 @ 00:21:

[...]



Ok, dat kan.



Ik kan juist maar van één man tegelijk houden, wil me op één man tegelijk focussen en ik kan me maar aan één man volledig geven. En ik heb daarbij niet eens de tijd en motivatie om me met meerdere mannen tegelijkertijd bezig te houden.



Ik snap niet hoe vrouwen dat doen eigenlijk. Een carrière, (kinderen?!), vriendinnen, een gezonde en volwaardige relatie met je partner, hobby's, sport én dan ook nog een (paar) sexrelatie(s) met (een) andere man(nen). Wauw.Qua tijd lukt dat wel hoor. gewoon anders verdelen.
quote:Desime schreef op 04 december 2016 @ 00:30:

[...]





Qua tijd lukt dat wel hoor. gewoon anders verdelen.

Ah ok. Als beide er ok mee zijn en de behoefte is er, waarom niet. Ieder z'n ding. Ik kan het me zelf niet voorstellen want ik voel er helemaal niets voor.



Ik zie om me heen helaas wel vaak gebeuren dat kinderen minder aandacht krijgen omdat papa en/of mama druk bezig zijn met de bloemetjes buiten zetten. Dus ik zou er persoonlijk nooit voor kiezen denk ik.



Maar in de tijd dat ik aan het paardrijden/ met vriendinnen uiteten/kortom me-time zou hebben, ligt een andere vrouw misschien bij haar minnaar in bed. Dus ik snap dat het te verdelen valt.
q
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:19
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Minnaar is niet wat ik ambieer,maar kan wel als een 'Bliksemschicht' getroffen worden door een

bepaald type man. En geef eerlijk toe dat ik door mijn werk redelijk vaak in situaties kom waarbij

de gelegenheid eigenlijk heel makkelijk is om behoorlijk in de fout te gaan.

En ja,het is ook wel gebeurd. Zwak?, Ja zeker. Trots erop?, Nee.

Maar ben soms net een mens.
Ja, en het is nog steeds de beste zoen die ik ooit gehad heb. Een zoen zoals zoenen bedoeld is. Onverwacht, stiekum en vol passie.



Voor de rest nooit wat gebeurd.
Ja, met toestemming van m'n partner.

Hij weet ook met wie. Ander weet ook, wie mijn partner is.

Komen zelfs op regelmatige basis samen voor een avond 'bankhangen'

met films en games.

Geen sprake van verliefdheid of andere gevoelens. Puur fysiek. Is iedereen van de op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonchild82 schreef op 11 december 2016 @ 23:48:

Ja, met toestemming van m'n partner.

Hij weet ook met wie. Ander weet ook, wie mijn partner is.

Komen zelfs op regelmatige basis samen voor een avond 'bankhangen'

met films en games.

Geen sprake van verliefdheid of andere gevoelens. Puur fysiek. Is iedereen van de op de hoogte.





Kan heel mooi en fijn zijn als het voor iedereen zo werkt!

Lekker houden zo.
qral.
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:16
98.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met thanx



Daarbij ik ben er wel eerlijk overgeweest en mijn ex partner gaf aan het helemaal eens te zijn met me. Ik heb alleen soms gezoend. Bleek achteraf dat ze het toch niet zo chill vond. Ik blijf dezelfde mening hebben maar weet niet of ik ooit nog een open relatie aan zou durven. Met name omdat je niet echt goed weet of de ander het echt aankan. Dit koste mij me relatie van 5jaar.
Carpen diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven