Samsung galaxy s6 camera instellingen weg

05-01-2017 15:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal als ik op camera druk staat er een rij met instellingen, maar nu zijn ze opeens weg.. zelfs op google kan ik de oplossing niet vinden. Zijn hier mensen met een samsung galaxy s6 die dit probleem ook hebben gehad en hoe los je het op?
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik er helemaal geen verstand van, maar ik zie alleen een rijtje met mogelijkheden bovenaan staan die je dan met dat pijltje rechtsboven kan laten verdwijnen en weer terug kan laten komen. Maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld.....
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 05 januari 2017 @ 15:16:

Nu heb ik er helemaal geen verstand van, maar ik zie alleen een rijtje met mogelijkheden bovenaan staan die je dan met dat pijltje rechtsboven kan laten verdwijnen en weer terug kan laten komen. Maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld.....Die bedoel ik precies! Alleen is dat allemaal weg bij mij. Er staat zelfs geen pijltje..
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je de eenvoudige stand denk ik aan staan? Ga eens naar je gewone instellingen menu en kies eens voor de normale stand?
quote:azrielle schreef op 05 januari 2017 @ 17:31:

Dan heb je de eenvoudige stand denk ik aan staan? Ga eens naar je gewone instellingen menu en kies eens voor de normale stand?Zeer waarschijnlijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven