Webcamgirl worden..

19-03-2015 18:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een studente van 20 jaar oud en laatst kwam ik een website tegen waarin je je kon inschrijven als webcammodel.. Na een aantal recensie's hierover te hebben gelezen, leek het me best interessant om dit uit te proberen. Ik vroeg me alleen of of hier meer meiden (of misschien zelfs mannen?) ervaring mee hebben en wat ze mij het beste kunnen adviseren! Hoeveel verdien je hier bijv. ongeveer mee en hoe werkt het allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik heb me net aangemeld om mee te kunnen praten met dit forum.

Ik zit ook al tijden na te denken dit werk te gaan doen, werk wel al 4 jaar als chatoperator (dus ook erotischgetint).

Nu ik deze maand op mijzelf ga wonen ben ik er eigenlijk toch wel uit dat ik het wel echt wil gaan proberen, maar zou iemand mij misschien wat tips kunnen geven en mij op weg kunnen helpen? Het is natuurlijk wel een drempel waar je even overheen moet.

Ik wil wel echt anoniem blijven door mijn studie en toekomstige baan, hoe kan je er het beste voor zorgen nooit herkent te worden?

En wat zullen de inkomsten een beetje zijn als je net begint en anoniem wil blijven, heb ook niet maatje s telt dat ook mee ?

Ik hoor graag van mensen die mij misschien verder kunnen helpen?



grr
Alle reacties Link kopieren
quote:Estelle2000 schreef op 01 december 2016 @ 11:44:

Hi.

Ik ben net begonnen als webcam model.(2.5 maand) Het zou leuk zijn als ik met wat andere webcam modellen of personen die er over denken om model te worden, contact kon hebben om ervaringen, advies, idieen en alle andere leuke en misschien minder leuke ervaringnen met elkaar te delen. Dan zouden we onze eigen forum of chatroom kunnen opzetten.

Ik zit bij 2 Amerikaanse sites en tot nu toe bevalt het me erg goed. Ik heb van een goede vriendin die Nederlands is maar in Amerika woont hulp gehad, die ik ook echt nodig had.

Ik heb veel goede en bruikbare informatie van mijn vriendin gekregen. Wat ik moest doen, wat ik nodig had, wat ik moest weten enz Het heeft me echt over de drempel hebben geholpen.

Als ik er iemand mee kan helpen, laat maar weten.

[...]Ik zou graag in contact komen met je hierover, ik heb zelf ook interesse en heb er toevallig net een topic over geplaatst. Viva forum heeft jouw email verwijderd. Verdient het goed en zijn de sites betrouwbaar? Ik zou dit werk zelf zo'n 10-15 uur in de week willen doen
Alle reacties Link kopieren
Wellicht om te proberen of het iets voor je is: adverteer op Sexjobs / Kinky. Webcam via Skype (oid), alle inkomsten voor jezelf en masker geen issue. Misschien prima alternatief als je er hooguit een zakcentje mee wil verdienen (ivm belasting). Als cam klant vind ik dat leuker dan massale website.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven