libido verschil!

15-12-2016 08:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner en ik zijn 50 geweest

Ons sexleven .als we sex hebben is goed!

Alleen..is er een groot verschil in libido

Ik heb zelf elke dag zin..

Hij niet...ook niet om de dag...dan zegt hij morgen. ..maar morgen komt nooit

we hebben 2 x per week sex.

Hij zegt dan ook gewoon nee...je kan toch ook gewoon zin maken denken ik dan...Elke man wil toch elke dag???

Ik voel me dan zo afgewezen...mede doordat hij 2 jaar geleden..tijdje is vreemd gegaan..denk ik dat ik niet goed genoeg ben

Hij zegt dat ik extreem ben...en tegen nymfomanie aan zit

Ondertussen..word ik niet blij van het voor mij te weinig sex hebben...

ik ben eigenlijk benieuwd of hier dames zijn die ook net als ik hoog libido hebben...of ben ik nou zo anders?
Ik snap je frustratie mijn man vind 1 a 2x per week ook genoeg en ik zou ook elke dag of op zijn minst om de dag willen.

Ik red mezelf wel de andere dagen en soms verrast mijn man door vaker te willen
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er van af... met een nieuwe partner any time, any place...

Met je vaste partner treedt er toch een gewenning op... de prikkel zakt...

Waarom bespreek je niet met hem of je af en toe buiten de deur kan...?

Je zal zien dat hij daar ook van opleeft in bed...
Alle reacties Link kopieren
Pfff een topic openen omdat je maar 2x in de week seks hebt.

Dacht minstens dat je man maar 2x per maand de zin kon opbrengen.

Statistieken wijzen aan dat het gemiddelde stel maar 1x in de 8/10 dagen lekker vrijt met elkaar.



DUs lijkt mij "klagen" niet op zijn plaats. Je schrijft zelfs dat jullie seks fantastisch is.

IK vermoed dat menig stel hier zelfs jaloers op is.

En ja libido's verschillen nu eenmaal.

OOk ik heb het wel eens een periode meegemaakt, dat mijn lief minder in de mood was dan ik.

Je voelt je dan ook een soort van afgewezen, zeker als het ervoor wel super regelmatig verliep ,maar daar moet je niet in blijven hangen.

Je man houdt van je, zal dat ook zeker laten merken hoop ik.

Je schreef ook wij zijn beide over de 50.

Menig vrouw/man in de overgang verliezen hun libido, of het komt terug in mindere mate, of het blijft het zelfde als voorheen.

Ook dat is verschillend.



Kijk naar het hele plaatje wat huwelijk heet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn libido is ook gigantisch hoger dan mijn partner. Ik ben pas niet meer geil na iets van 3x klaarkomen per dag. Het voelt ook echt aan alsof ik een sigaret moet hebben maar ik krijg er geen (ik rook overigens niet, maar als vergelijking). Ik moet zeggen dat ik hier bij mijn exxen nooit problemen mee had. Die befte me 5x klaar op een dag, want die wiste dat ik ook alles deed om hun het naar hun zin te maken. Als dat lang pijpen was deed ik dat, nooit problemen mee gehad. Tot ik met mijn huidige vriend kreeg. Toen we net gingen samenwonen hadden we gewoon 8 weken!! geen seks!! We hebben laatste zelfs een ruzie gehad omdat hij me vingerend naast hem betrapte, want hij had 4 zware jaren op het werk gehad en hij trok zich ook niet. En dan te bedenken dat hij ijn zijn jeugd alles heeft afgeneukt wat hij kon afneuken. Echter snoof hij toen coke en nu niet meer. Ik weet niet wat de reden is, of het saai is om een vrouw te hebben. Geen drugs in zijn leven of wat dan ook. Maar ik om te kort. Hij noemt mij ook een nymphomaan. Maar ik heb in mijn verleden nog altijd een minder groot libido gehad dan mijn exxen. En dan te bedenken dat ik nog 5x per week seks had. Maar mijn vriend. Als het 6x per jaar was vond hij het ook goed denk ik soms. Ik weet ook niet wat ik ermee moet.... Omdat ik te min krijg blijft mijn zin ook aanhouden... Ik weet niet of ik dit mijn verdere leven trek dus ken je gevoel
Alle reacties Link kopieren
oké TO

NOu snap ik je pas.

en ja je kunt jouw libido gerust nymphomanisch noemen. 5x per dag gebeft worden !!

heel veel dames kennen dat gevoel niet.



Hoe functioneer je dan?? als je doorlopend seks wilt.

IK heb er ooit een docu over gezien "extreem seksgevoel" ging over een vrouw die met recht om het kwartier naar het toilet ging om zichzelf te bevredigen, anders functioneerde ze niet.





Als je bij deze huidige vriend wilt blijven, omdat hij volgens jou de ware is, behalve de seks.'

Misschien eens een bezoekje aan je huisarts.??



Of anders een partner/vriend zoeken die het zelfde heeft als jij. Beide happy, beide veel seks.



ps eigenlijk wel typisch dat je nu een vriend hebt, die totaal het tegenovergestelde is van jou.

Terwijl je exen hebt gehad die jouw wel 5x per dag aan je gerief konden brengen.

(of is dit juist de reden , waarom het nu exen zijn) .

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste ben ik de TO niet... ten 2de heb ik nooit problemen gehad met mijn sexleven... Weet je ik heb de jongens niet gevraagd om me zovaak klaar te beffen. Dat deden ze. Ik heb 10 jaar lang een geweldig sex leven gehad. De reden waarom jongens dat deden is omdat ik ook zo ben met pijpen. Ik stop pas als de jongen zegt stop en seks wil... En dit verbaasd zoveel mannen, want de meeste vrouwen stoppen al binnen 5 minuten, tenminste dat hoorde ik altijd. Ze kregen een schuldgevoel en befte langer. Soms trok ik ze wel eens van me af omdat ik sex wilde. Bij mijn huidige vriend ben ik in het begin wel eens geirriteerd geraakt erdoor. Dat zei ik dan wel niet op dat moment maar als jij 10 jaar lang die seks gewend ben zijn je maatstaven wat hoger... Relaties gingen overigens alles behalve niet uit door seks. Vaak bleven we veelste lang bij elkaar juist omdat de seks zo geweldig was. Hoevaak ik wel geen smsjes heb gehad na de breuk voor seks als ze al een nieuwe vriendin hadden, want ja, die viel dan weer tegen... Dat even terzijde. Kijk ik hoef echt geen 5x per dag klaargebeft te worden hoor, zo erg ben ik ook weer niet, ik hoef me ook niet elk kwartier te vingeren om te functioneren haha. Maar op dit moment krijgt ik 1 orgasme per maand... Kijk en dat mijn vriend daar blij mee is ok, maar ik weet ook hoe het ook kan snap je? Ik mag mijn vriend niet eens lang pijpen want hij wilt binnen 10x op en neer gaan al gelijk seks. Nooit gedacht dat ik iemand langer wilde pijpen maar hij zegt dan altijd dat hij het niet meer houd (ook bij hem stop ik dus pas als hij dat wilt, echter is dat zo extreem snel dat ik zelfs zoiets heb van jeej nu al, begin net pas). Ik heb inderdaad wel vaker het woord nympho naar mijn kop gegooid gekregen maar toch had ik nog altijd een lager libido dan mijn exxen. Op een gegeven moment ben ik ook voldaan he :P Echter kom ik nu 1x per maand en zoals je misschien weet krijg je zin van sex. Ik ben nu dus al 1,5 jaar niet voldaan....
Alle reacties Link kopieren
Oeps Sorry tjahoezouikheten.

IK had niet goed opgelet, wie had geschreven.



Is het nog op te lossen voor je ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou een man elke dag zin moeten hebben?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 06 januari 2017 @ 16:47:

Waarom zou een man elke dag zin moeten hebben?



Ja die snap ik ook niet. Het is allang achterhaald dat mannen altijd maar zin hebben.

en vrouwen hoofdpijn aan wenden om maar niet te hoeven.
Alle reacties Link kopieren
Hoezouikheten,



Je schreef "ik ben niet meer geil na 3x per dag een orgasme gehad te hebben", het voelt aan als mensen die om de zoveel tijd naar een sigaret verlangen.



Vandaar mijn reactie of je nog wel kunt functioneren. Vandaar dat ik die doku aanhaalde, omdat het voor die mevrouw soms ondragelijk was en niet begrepen werd door partner.



Terug kijken naar het verleden heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
ik ken genoeg mannen die zich 5x per dag trekken, zover ik weet functioneren die ook gewoon. als ik eens de hand aan mezelf sla heb ik die 3x ook zo bereikt hoor, is geen dagtaak ofzo ;) Maar als ik goed in me vel zit en fit ben heb ik wel vaak zin. En tuurlijk kunnen mannen ook minder zin hebben. Maar als je 1,5 jaar samen bent en je hebt eens per maand sex? Misschien dat jullie dit goed vinden. Ik vind het erg weinig... Vanaf 2 maanden is het eigenlijk al veel minder geworden. Mijn vriend heeft dan ook veel stress vanwege zijn werk, belastingdienst en vanalles wat nog misgaat in zijn leven. Maar ik ontspan van sex. Hij ziet het dan als inspanning ofzo. Dus dan skipt hij het maar helemaal... En nee terugkijken naar het verleden werkt inderdaad niet. Maar om nu als een non te gaan leven. Wat als we 5 jaar bij elkaar zijn? of kinderen krijgen? Er zal altijd wel iets van stress in je leven zijn, dan kan je alles gebruiken om maar geen seks te hebben? Ze zeggen dat mannen om de 7sec aan seks denken, nou als ik een goede dag heb heb ik daar ook last van, terwijl dat een andere dag niet zo hoeft te zijn. En dat van vrouwen en hun hoofdpijn? Ik ken alleen vriendinnen die zoiets gebruiken als hun sex slecht is. Elke vriendin die goede seks heeft bespringt haar vriend zowat. Juist die wat nooit klaarkomen, gebeft worden of wat dan ook hebben nooit zin. Ik heb zelfs een vriendin zien veranderen van nooit zin naar complete nympho in een andere relatie. Dus wie is hier nu gek?
Alle reacties Link kopieren
Hahahah Mooi geschreven tjahoezoukheten



seks blijft misschien wel een raar fenomeen.

Zoals jij beschrijft. Ook ik heb regelmatig zin, zet er geen klok bij. Weet alleen dat de ene week meer zin is, dan de andere week.

Geld ook voor mijn man. Bij ons is het in balans. en ook hier is er wel eens een mindere periode geweest.

Mannen en vrouwen verschillen. Jij schrijft ik ontspan juist van seks, terwijl je vriend dat niet kan opbrengen.



Zoals je zelf aangeeft, wil ik dit volhouden tot sint juttemus.

Het enige wat ik je kan aanraden is open zijn over hoe jij je voelt, wat jij graag verwacht. Dat je erg verdrietig bent over de huidige seksuele relatie.

Hoe ziet hij dit? Misschien heeft het te maken met hormonenhuishouding ,opvoeding, stress zijn vriendin tevreden te houden..



Als mannen smoezen gaan verzinnen om maar niet te hoeven vrijen, is misschien professionele hulp geen overbodige luxe.

Mannen kunnen veel moeilijker praten dan vrouwen.

schamen zich eerder.



weet je , niemand is gelijk.

Waar de 1. 7x per dag vrijt, vrijt de ander 1x per maand en de liefde van beide stellen is het zelfde. ik noem dit als voorbeeld.

2 mensen kunnen nog zoveel van elkaar houden maar toch seksueel geen match zijn.

er bestaan wel degelijk mannen die weinig tot geen behoefte hebben aan seks, terwijl er ook mannen zijn, die zoals je zelf beschrijft, zich 5x per dag even ontladen.

We kunnen de statistieken er bij halen, maar dat heeft ook geen zin.

Het gaat om jullie, niet wat de rest van de wereld doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven