Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas ook geen baby's en weinig starter pokemon gezien, dus jammer genoeg nog steeds geen blastoise en zo. Mijn zoon baalt daar behoorlijk van, jammer
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
Yeah deel 4 al weer !!!
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben weer thuis. De ballen zijn op maar heb zat candy over van de starters.. geslaagd weekendje hier dus. En mijn 2e Magby uit mijn 10km ei. Blijf hoop houden op een Snorlax.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zeg, Mimami!



Ik mag niet klagen over de pokemons hier.

Toen ik Pokémon net had zat er niks in huis, maar van tegenwoordig zit er van alles in huis, dus daar hebben we wel geluk mee.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk krijg ik tijdens dit topic dan eindelijk mijn aerodactyl, de enige die ik nog moet van de eerste generatie en van de baby's.



Ik hoop nog steeds hem eens in het wild tegen te komen, per slot van rekening heb ik Lapras en Snorlax ook in het wild gevangen.
Togepi Venonat Pikachu



Is een toepasselijke tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook even dat het event al afgelopen was. Ben tijdens mijn wandeling vanmorgen geen enkele starter tegengekomen. Jammer, want ik heb er nog veel nodig eigenlijk. Ik woon graag op het platteland, maar soms is het jammer. Toch wat minder pokemon hier.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heeft zoon nog Charmanders, Bulbasaurs en Ivysaurs gevsngen. Mijn babies zijn Smoochum en Magby, ik wil zo graag een Togepi.



Nog 12 kilometer lopen voor een Alakazam.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp. En een bankhangdagje. Helaas elke keer een enorm tekort aan ballen. Dus morgen maar weer met de tram naar mijn werk om weer wat te scoren.
Alle reacties Link kopieren
Wie is jullie huidige buddy? Ik ga met Togepi aan de wandel aangezien ik die niet in het wild ga vinden..
Clefairy is mijn buddy.



Vandaag behoorlijk wat bulbasaur en charmander gevangen.

Helaas een ekans uit een 5 km ei. Nog geen enkele baby gehad
Alle reacties Link kopieren
Onlangs verhuist van Rotterdam naar een klein plaatsje in Noord Brabant. Bevalt erg goed, maar qua Pokémon is het een drama.

Ben fanatiek aan het hardlopen dus, kan in ieder geval veel eieren uitbroeden en kilometers met mijn buddy maken.

Maar qua pokestops is het hier heel erg mager, hooguit 5 in een straal van 10 km, zucht. En Pokeémon in het wild zijn er ook nauwelijks.



Hoop ook dat Gen2 snel komt inmiddels, heb Pichu, Igglybuff, Smoochum, Elekid en Magby uitgebroed.

Moet van Gen 1 nog: Charizard, Chansey, Dragonite, Aerodactyl, Kabutops, Muk, Porygon, Articuno, Zapdos, Moltres, Farfetch'd en Kangaskhan.

Tauros heb ik op vakantie in de VS kunnen vangen.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 08 januari 2017 @ 15:19:

Wie is jullie huidige buddy? Ik ga met Togepi aan de wandel aangezien ik die niet in het wild ga vinden..

Ook Togepi. Nog 25 candies te gaan.



Eigenlijk wil ik vandaag nog 15 charmanders vangen. Op vakantie was er helemaal niks en ik heb mijn zinnen gezet op nog een charizard.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Grimer als buddy. Nog 45 km lopen voor de evolutie, want volgens mij heb ik hem nog nooit in het wild gezien.



En net met de Plus in mijn zak een stuk gelopen met een vriendin. Wilde niet iedere keer op mijn telefoon kijken dus heb maar in het wilde weg op het knopje gedrukt als hij trilde.

Net gekeken wat de score was:



Heb ik toch ein-de-lijk een Ditto!



(En nog veel meer, maar dat was van ondergeschikt belang )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 08 januari 2017 @ 12:14:

Ik heb net een lucky egg sessie gedaan, daarna realiseerde ik me dat ik vergeten was om een 2e Charizard te maken. Ik wou eerst nog even alle slappe Charmanders naar de professor sturen, maar dat had ik beter niet kunnen doen vlak na een evolve sessie. Even een momentje niet opletten en je hebt opeens een Charmeleon gemaakt van 18CP en te weinig candy voor een Charizard



Ik baal zo ontzettend en mijn man vind het allemaal maar grappig



Mijn zusje heeft mij heel hard uitgelachen toen ik afgelopen jaar op de camping om half 4 'snachts nog een pokemon wilde vangen.. En ik ipv appraise op transfer druk bij m'n overdag gevangen Blastoise...

Ik baalde flink...
Alle reacties Link kopieren
Ondanks een incense en lure vandaag geen een starter gezien. Jammer want ik heb nog veel candy nodig voor evoluties.wel voor het eerst een omanyte gevangen. En een gum veroverd en daarbij meteen muntjes ontvangen.

En door evoluties kan ok een aantal nieuwe krijgen maar voor sommige kom ik nog net een paar Candy te kort. Ik bewaar m'n geduld en laatste lucky egg dus nog even.



Mijn buddy is nu voltorb. Nog drie Candy dan wordt Cleffa mijn buddy. Omdat een baby als buddy me zo leuk lijkt en ik daar nog een evolutie van moet.
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, gefeliciteerd !!!!

Eindelijk maar toch een Ditto.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:pruttel schreef op 08 januari 2017 @ 13:50:

Togepi Venonat Pikachu



Is een toepasselijke tvp



Tauros Venusaur Pidgey



Alle reacties Link kopieren
Tentacool vileplume paras



Whos next?



Wat fijn van je ditto himalaya!
Alle reacties Link kopieren
Tentacruel venosaur ponyta
Alle reacties Link kopieren
Togetic Venomoth Pichu



Himalaya, gefeliciteerd met je Ditto!



Ik had vandaag eindelijk een Aerodactyl uit een ei. De 1e generatie heb ik nu zo ver als mogelijk compleet

Mooi moment, nu het event afloopt om de 2e generatie eens helemaal te introduceren, helaas heb ik het niet voor het zeggen bij Niantic
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog: muk, omastar, hitmonlee, hitmonchan, kabutops en lapras (+ regionalen)



Van de baby' alleen nog: baby van jigglypuf en pichu
Alle reacties Link kopieren
quote:kroketje88 schreef op 08 januari 2017 @ 15:53:

[...]





Mijn zusje heeft mij heel hard uitgelachen toen ik afgelopen jaar op de camping om half 4 'snachts nog een pokemon wilde vangen.. En ik ipv appraise op transfer druk bij m'n overdag gevangen Blastoise...

Ik baalde flink...



Aah balen, gelukkig zitten hier wel mensen die je snappen. Het eerste wat ik doe als ik een leuke Pokemon vang is gelijk op dat sterretje drukken en daarna kijk ik pas of het wat is. Per ongeluk iets transferren zou ook zo een actie van mij kunnen zijn



Ik heb net nog een rondje gelopen en ben 6 Charmanders tegen gekomen, waarvan er 4 poeften. Kijk net in mijn pokedex: 49 gezien en 42 gevangen, dus al die maanden dat ik dit spel speel zijn er maar 3 gepoeft en vandaag opeens 4. Bij de laatste Charmander zei ik nog dat ik zou flippen als deze ook zou poefen.



Naja uiteindelijk heb ik me ingehouden maar die Charmander ging er dus mooi wel vandoor.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Ik lees al een tijdje mee, wat een heerlijk feest van herkenning dat ik niet de enige volwassen vrouw ben die dit speelt! Voor de buitenwereld gebruik ik mijn 6-jarige zoon als excuus



Ik heb niet alle topics gelezen, dus vergeef me als ik naar een bekende weg vraag, maar ik vroeg me af of er ergens een overzicht is van Pokemon walhalla's in Nederland. Kijkduin is een bekende (moet ik nog steeds een keer heen), maar vorige week was ik in dierenpark Amersfoort en wow, wat veel pokestops en gyms daar! Ik was op vakantie in een gebied zonder pokestops en gyms, dus ik was ernstig aan ballen toe. Ik had voor ik dit wist al een abonnement aangeschaft, dus nu alleen nog maar extra reden om daar nog een keer heen te gaan.



Nu nog even een rondje door de stad maken op zoek naar mijn laatste 3 squirtles om een Blastoise te kunnen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven