Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens ook Japanse tekens onder de app staan?
Alle reacties Link kopieren
Yep, heb ik ook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Er staat ongetwijfeld Neko Atsume
Alle reacties Link kopieren
Melange kwam een memento langsbrengen: een katoenen sjaal! Wat ontzettend attent en nadenkend, nu het kouder wordt en zo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij willen de twee nieuwe alleen hun rug aan mij laten zien. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezewo schreef op 18 oktober 2016 @ 19:46:

Bij mij willen de twee nieuwe alleen hun rug aan mij laten zien. Zucht.Eigenwijs als echte katten, he?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad
Alle reacties Link kopieren




Nog actieve spelers?

Het spel wordt wel een beetje saai maar die laatste kat, Whiteshadow, laat zich maar amper zien.

Hij schijnt verschillende poses aan te nemen bij de decors, verder geen voorkeuren voor goodies.

Nou oké dat was het dan weer ff
Alle reacties Link kopieren
Ik denk gewoon dat de laatste altijd moeilijk doet. Ik moest als laatste een momento van sapphire krijgen, ik kreeg deze pas na 32 bezoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Van die whiteshadow had ik al lang en breed de memento voor ik hem op de foto kon zetten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Hij is bij mij nog maar twee keer langs geweest

Heb hem wel op de foto (bij de tweede keer)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit spel al meerdere maanden. Heb alle katten al tig keer op bezoek gehad en heb van alle katten een memento behalve Peaches.

Peaches is al zeker 20x langsgeweest maar een memento laat ze maar niet achter... Heel frustrerend.

#Ze komt trouwens ook niet vaak. 1x per 2 weken of zo.
Ik speel dit ook al lang en heb nog niet alle memento's binnen. Beetje verwaarloosd ook. Ik wil ze wel allemaal hebben dus nu bezig met de laatste.
Alle reacties Link kopieren
Ha! Ze wrijven nu ook soms met hun pootje over hun kop als ze rechtop zitten (bij mij op een kussen). Alleen sla ik de foto heel dom niet op en nu doet hij het niet meer

Zal net zoiets zijn als de faceplant denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ben verslaafd!
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik ook, maar nu heb ik lang en breed alle katjes en memento's. Dus ik speel het alleen nog als er een update is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Whiteshadow is nu 27x langs geweest maar er is nog steeds geen memento te bekennen
Alle reacties Link kopieren
Sorry bij mij 11 keer

Ik zet af en toe nieuw eten neer en wacht ook op updates. Eraf gooien gaat me te ver haha
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 21:34
0.00% gewijzigd
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 21:35
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is een update met 3 nieuwe katten.

2 gewone waarvan je maar met moeite ziet dat het een ander katje is (beetje een tegenvaller) en 1 speciale die alleen op het bed met sterrenhemel afkomt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
O leuk, Hermeowne heb ik al direct te pakken, die twee anderen nog niet. Nightshadow ook nog steeds niet :-x :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven