Tv aan de muur maar....

09-01-2017 12:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar laat ik het kastje van ziggo (kpn of wat dan ook) want ik wil geen tv meubel meer.



Ik wil zoveel mogelijk ruimte creeëren in mijn wat kleine woonkamer en de tv aan de muur hangen, maar waar laat ik dat lelijke kastje ? O ja, ik heb ook nog een soundbar met kleine subwoofer....



Wie heeft er een leuk idee of een tip voor mij, alvast bedankt !
Alle reacties Link kopieren
De decoder? Ik denk dat je weinig mogelijkheden hebt, want je afstandsbediening moet natuurlijk wel werken....en dus zal 'ie altijd ergens in het zicht staan.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Is net een topic over geweest: Waar laten zij het ziggo kastje?!
Oogje uitbakken kan nog.
Ja dat herken ik. Ik dacht zelf aan een plankje ergens aan de muur. Boven of onder de tv. Zoiets ofzo:







Dit vind ik niet zo mooi:







Maar zoiets zou misschien nog wel kunnen voor de playbar:



Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 09 januari 2017 @ 12:05:

De decoder? Ik denk dat je weinig mogelijkheden hebt, want je afstandsbediening moet natuurlijk wel werken....en dus zal 'ie altijd ergens in het zicht staan.nee hoor dat is niet waar. De mijne stond in de inbouwkast. Dicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 09 januari 2017 @ 12:13:

[...]

nee hoor dat is niet waar. De mijne stond in de inbouwkast. Dicht.Wat voor afstandsbediening had je dan?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Goede oplossingen Pantax, ik ben dol op ( steiger)hout dus misschien iets van planken (steiger)hout waar ik de tv aan kan hangen en wat kleinere plankjes kan maken voor de decoder en soundbar.
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen kaartje krijgen voor achter in je tv? formaat creditcard zijn ze. Dan heb je geen lelijk kastje meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 09 januari 2017 @ 12:15:

[...]



Wat voor afstandsbediening had je dan?Gewoon degene die erbij zat. Heb er nooit op hoeven richten en toen had ik hem weggewerkt achter de deur.
Pas geleden zefde soort topic geweest toch?



Ik heb een CI+ module. Een kaart voor in mijn smart TV.

Kan ik digitaal kijken maar ik heb geen vertraagd kijken of opname mogelijkheden of wat je met dat kastje zou kunnen.... maar dat hoeft bijna ook niet meer, bijna alles is online te kijken.
En bij de meeste mensen werkt het kastje niet achter een deurtje hoor. Denk je dat mensen hem anders zo voor de lol in het zicht hebben staan.



Heb je gewoon mazzel gehad konijntje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 januari 2017 @ 12:06:

Oogje uitbakken kan nog.Que?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Phaedra_ schreef op 09 januari 2017 @ 12:06:

Oogje uitbakken kan nog.
Of zoiets.



https://www.consolepro.nl ... erlenger-30-60khz-3voudig
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 09 januari 2017 @ 12:32:

[...]



Gewoon degene die erbij zat. Heb er nooit op hoeven richten en toen had ik hem weggewerkt achter de deur.Hm, bijzonder. En je had niet zo'n smartcard in je tv zitten?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 09 januari 2017 @ 13:33:

[...]



Hm, bijzonder. En je had niet zo'n smartcard in je tv zitten?Nee zo luxe is mijn tvtje niet
Nieuwe tv kopen met ingang voor je ziggo kaart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathelyne schreef op 09 januari 2017 @ 18:03:

Nieuwe tv kopen met ingang voor je ziggo kaart.Geen idee wat voor decoder TO heeft, maar met zo'n kaart heb je maar één tuner en is het dus onmogelijk om bijvoorbeeld het ene programma te kijken en ondertussen het andere op te nemen. Dat was voor ons de reden om een losse decoder te nemen.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft zo'n universele afstandbediening aangeschaft. Daar zaten extra sensoren bij die je op je tv kan plakken. Dat draadje leidt naar een kast waar de decoder in staat.

Werkt prima. Dacht dat het harmony heette maar dat zal ik even moeten kijken thuis zo.
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven