Hond naast modem slapen

07-01-2017 18:54 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele stomme vraag maar ik heb de benches van mijn hondjes verplaatst. Nu staan ze naast de modem en de kabelaansluiting waar deze aan vastzit. Maar nu is mijn vraag zou dit kwaad kunnen voor de beestjes? Je hoort altijd erg veel over stralingen maar de plek waar ze nu staan is gewoon verder een erg mooi slaapplaatsje.
Alle reacties Link kopieren
Maar er zitten wel duizenden zaadjes in die bakjes Philae2,
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het geen straling maar zijn het elektro-magnetische velden, afwijkend van het aardmagnetisch veld. Zoals met veel dingen is iets op zich niet slecht maar zijn we er als mensen niet op ingesteld. Zoals een snufje zout goed is maar een kilo achter elkaar verorberen weer wel. Zo is de dosis van allerlei apparatuur en wifi niet waar we als mensen op zijn ingesteld. Veel dingen kun je niet zomaar wetenschappelijk bewijzen. Als iemand een ernstige ziekte krijgt kan je ook niet bewijzen waar het vandaan komt. Een ziekte komt vaak na een opeenstapeling van factoren tot uiting. Allerlei elektro-magnetische velden geven een stressreactie in je lichaam, ook al voel je dat niet direct en geeft het spin-inversie. Asbest voel je ook niet in je lichaam maar het kan wel klachten geven op de langere duur.

Het is het beste om te doen waar je je goed bij voelt. En je honden.
quote:Annichje schreef op 09 januari 2017 @ 20:51:

Maar er zitten wel duizenden zaadjes in die bakjes Philae2,

Maar dat maakt het resultaat nog niet betrouwbaar. Je moet meerdere bakken (zo niet honderden) hebben voor je mag vergelijken en conclusies mag trekken. En dan moeten alle overige factoren ook gelijk zijn. Wie zegt dat de temperatuur gelijk was bij die test, dat beide bakken evenveel water hadden gekregen, dat er evenveel zaadjes in de bakken zaten, dat de bodem dezelfde voedingswaarde had, dat de niet uitgekomen zaadjes geen ziektes hadden, enz.



Dus ik vind (vanuit wetenschappelijk oogpunt) dat je hieruit geen conclusies mag trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annichje schreef op 09 januari 2017 @ 20:42:

Was enkele jaren geleden in Denemarken een test door studenten gedaan.

1 kamer met een bakje tuinkers en wifi en 1 kamer met een bakje tuinkers zonder wifi en er was duidelijk verschil in groei te zien geweest.

Sterrekers in kamer zonder wifi was groter gegroeid, sterker nog het bakje in de kamer met wifi was nauwelijks ontwikkeld.



Lijkt mij dan dat het wel enig effect heeft.

Werkelijk, lees eens serieuze media.

Dit "expiriment" is totaal doorgezaagd en is totale onzin gebleken.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Wetenschap....best lastig voor velen.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 10 januari 2017 @ 07:25:

[...]



Werkelijk, lees eens serieuze media.

Dit "expiriment" is totaal doorgezaagd en is totale onzin gebleken.Niet gelezen, over gehoord.. ik lees liever een goed boek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven