Vodafone gaat samen met Ziggo :-(

09-01-2017 18:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een mail van mijn mobiele provider Vodafone. Dat ze gaan samenwerken met Ziggo.



Mijn ervaringen met Ziggo en voorganger UPC zijn echt de hel. Na jaren en vele verhuisberichten en telefoontjes, nog steeds verkeerde adres in hun systeem... borg voor modem pas na een jaar terug en dan ook alleen omdat ik uiteindelijk iemand kende die er werkte... na opzeggen tv-abonnement, nog maanden geld van mijn rekening... moest ik zelf storneren en telkens achteraan mailen... kortom waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar?



Ik ben bang dat ik nu ook met dit soort ellende te maken ga krijgen voor mijn mobiele telefoon. Zit er al over te denken om een andere provider te zoeken. Zou ik wel jammer vinden want ik vind de buitenlandbundels van Vodafone wel handig en goede prijs.



Of wat denken jullie? Zal het wel meevallen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ze houden de 2 strikt gescheiden in de praktijk.

Op papier zijn ze samen.

Het is een naampje.





Zal dus wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er weinig zal veranderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind juist Vodafone een van de naarste bedrijven die er zijn!
Alle reacties Link kopieren
Bah, daar zit ik ook niet op te wachten. Zit al 15 jaar bij Vodafone en mijn abonnement duurt nog 1,5 jaar. Hopelijk wordt het geen zooitje.



Ik heb trouwens nog geen mail daarover ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb beide en nog nooit gezeik gehad. Ik verwacht dat je in praktijk er geen last van zult hebben of er iets van zult merken
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch al oud nieuws? Ik sluit me overigens aan bij poldervrouw. Bij beide klant en nog nooit gedoe gehad. De ene keer dat ik Ziggo nodig heb gehad hebben ze me perfect geholpen. En Vodafone heb ik nog nooit nodig gehad want dat werkt altijd gewoon zoals het hoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je er helemaal niks van merkt. Verder heb je ook net wel heel veel pech met Ziggo. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.



Vind je het niet een beetje overdreven om je hier nou zoveel zorgen over te maken?
Niet zo paniekeren

http://www.totaaltv.nl/ni ... ne-en-ziggo-van-de-fusie/
Alle reacties Link kopieren
Upc nooit geen gedonder mee gehad... met Ziggo daarin tegen wel wat rot ervaringen. Maar denk/hoop dat het inderdaad gescheiden blijft en klanten er weinig van merken!
Alle reacties Link kopieren
Sinds upc bij ziggo is gegaan wel een aantal problemen met ziggo gehad. Nu vodafone samengaat met ziggo komen er volgens mij wel wat problemen met de mobiele telefonie.



Wij hebben met de familie ons abonnement op 1 adres staan (kon niet anders), nu is het zo dat de factuur ook naar dat adres gaat en wordt afgeschreven van de rekening van de hoofdbewoner. Voor nu heb ik dit nog tijdelijk kunnen voorkomen voor mezelf maar er werd verteld dat het in de nabije toekomst dus voortaan wel op die manier gaat. Het leukste was dat ik online op mijn ziggo alle details van de telefoongegevens van mijn familie kon zien. Net als (voorbeeld) dat je van je familieleden kan zien of ze naar erotische nummers hebben gebeld.



Zelf heb ik geen ziggo internet+tv dus vandaar mijn mobiele telefonie abonnement op adres van familielid
Ziggo gebruikt al lang het netwerk van Vodafone.
Alle reacties Link kopieren
Ziggo gebruikt vanaf het begin al het netwerk van vodafone inderdaad. Dus qua netwerk zal het niet veel uitmaken.
quote:nickname86 schreef op 09 januari 2017 @ 19:06:

Upc nooit geen gedonder mee gehad... met Ziggo daarin tegen wel wat rot ervaringen. Maar denk/hoop dat het inderdaad gescheiden blijft en klanten er weinig van merken!



Dan moet je het taaltechnisch wel juist zeggen!

Nooit geen gedonder is volgens mij niet wat je wilt zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, ik kijk het nog even aan... Jammer dat XS4ALL geen mobiele telefonie heeft.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik zit al een paar jaar bij KPN. Daarvoor jaren bij Ziggo, met veel ellende. Nu geen enkel probleem, en veel korting doordat ik alles bij hen heb geregeld: TV, internet en mobiele telefoon. Alles loopt op rolletjes, moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook KPN na een hoop ellende met Ziggo. Het was eerst Multikabel geloof ik, toen het Ziggo heette kregen wij heel veel storingen.

Maar ik ken ook genoeg mensen die vervelende ervaringen met KPN hebben. Zo heeft iemand wel altijd wat.

Maar dat Ziggo-verhaal herken ik wel een beetje.
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven