Mensen ontmoeten Amersfoort

04-01-2017 22:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allen.



Ik kom uit amersfoort ben 32 en ben opzoek naar leuke contacten om zo nu en dan wat mee te doen. Ik ben een open persoon en je kan practische alle kanten met me op. Ik doe graag leuke dingen en wil nieuwe vrienden maken, wat nu best lastig gaat omdat veel contacten of vriendschappen op deze leeftijd vaak al gemaakt zijn. Ik vind het vrij lastig om echt iets te vertellen over mijn zelf, en doe dit voor het eerst dus ik zie wel hoe het loopt.



Hoor jullie vanzelf
Carpen diem
Ik kom zelf uit een dorpje naast Amersfoort. Ben 34 en moeder van 2 kinderen en woon hier net 2 jaar. Nog niet echt contacten opgedaan dus als het je leuk lijkt??
Alle reacties Link kopieren
quote:Quicksilver1982 schreef op 04 januari 2017 @ 23:35:

Ik kom zelf uit een dorpje naast Amersfoort. Ben 34 en moeder van 2 kinderen en woon hier net 2 jaar. Nog niet echt contacten opgedaan dus als het je leuk lijkt??Ja tuurlijk lijkt het me leuk daarom ben ik hier begonnen he
Carpen diem
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_264789 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 02:09
Reden: .
98.68% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
quote:salute schreef op 05 januari 2017 @ 00:15:

Zelfde als QuickSilver, ben 31 en kom ook uit ene dorp naast Amersfoort. Geen kinderen en woon hier ook 2 jaar zonder nieuwe contacten.

Lijkt me leuk!Altijd leuk ik ben echt voor hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik ben echt een mensen mens.
Carpen diem
Door die 2 kinderen ben ik wel iets beperkter in afspreken overdag.

Maar er valt altijd wel een mouw aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_127927 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 14:44
0.00% gewijzigd
Sannelove ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om eens te meeten dus als jullie ook willen meeten laat het me even weten, en dan kijken we hoe of de wat.;-)
Carpen diem
Alle reacties Link kopieren
Hi allen!



Ik zou ook graag aansluiten! Woon ook nog niet heel erg lang hier en ken ook nog maar weinig mensen hier in de buurt.

Ik ben trouwens 29 en het forum is totaal nieuw voor mij ????.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven