Programmeur / Developer Skype groep

12-01-2017 11:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!



Ik ben derdejaars studente applicatieontwikkeling ( Programmeur) en het lijkt me leuk om een skype groep te maken met andere programmeurs/developers/ geïnteresseerden !



Ik loop vaak tegen dingetjes aan die ik niet begrijp, of waar ik graag iemand anders zijn mening over wil horen! En zo weet ik ook dingen die ik weer graag met iemand anders wil delen! Verder lijkt het me leuk om elkaar te motiveren en uit te dagen!

Wie heeft er zin om mee te doen?



Groetjes Sativa
denk niet dat je hier op de juiste plek bent om zn groepje te beginnen
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter kijken op CodeProject / StackOverflow / SourceForge. Dit is waar de meeste van mijn lotgenoten zich schuilhouden.
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je tips Staalwol. Deze sites ken ik al De reden dat ik het hier vraag is omdat hier over het algemeen meer vrouwen zijn. Op mijn opleiding zitten alleen maar mannen/jongens. Het lijkt me daarom leuk om een skype groep te maken met andere vrouwen /meiden
omdat ik denk dat hier niet de mensen zijn die je zoekt, maar ik kan het natuurlijk mis hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen boterhammie, maar dat weet ik niet eerder dan dat ik het vraag;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er hier misschien best mensen zitten die je zoekt, maar dat die misschien net zo reageren als Staalwol. Je titel geeft namelijk niet zo duidelijk aan waarom je daar niet vindt wat je zoekt.





Waarom moet het een skypegroep zijn? Op dit forum vind je misschien eerder mensen die een kletstopic op werk en studie meer zien zitten.
Alle reacties Link kopieren